Marc by Marc Jacobs....

52049-454.... har designat denna ursöööta
DENIM PUMP WITH CONTRAST LEATHER TRIM  Pris $350

För mig är inte gult och blått en modemiss och så har tydligen Marc by Marc Jacobs oxå resonerat!
Att den är klädd med sött prickigt tyg innuti gör ju inte saken sämre .....VILL HA!

Ska nu gå och lägga mig och börja läsa Carolina Gynnings bok EGOGIRL hade jag tänkt.
Har fått den för att bra tag sedan men inte haft tid att läsa. Har hört att boken inte ska vara "så välskriven",
tror inte hon har "skrivit" själv utan dikterat för någon som sedan skrivit ner boken...så gör ju många kända
personer när de "skriver böcker...
Jag har för mig att det var så med Egogirl..men rätta mig gärna om jag minns fel?!
Förväntar mig inget litterärt underverk men är nyfiken på hennes modellkarriär och omtalde jetset liv utomlands...(Sveriges jetset liv kan väll inte vara så mycket att skriva om eftersom det knappt existerar...)
Ja..hur det än må vara med  bokens litterära kvaliteter så gillar jag Carolina Gynning som person och ser fram emot att läsa den!
Hon är modig och sticker ut och står för sina åsikter,även om hon har levt ett glammigt liv stundtals så har hon fötterna kvar på jorden...har "lite skinn på näsan" helt enkelt som min mamma brukar säga! (ja inte om carolina Gynning då..men..ni fattar säkert vad jag menar)

Önskar er alla en god natts sömn....ska jag ha...och drömma mardrömmar om att tandläkarbedövningen inte tar ordentligt när jag ska till tandläkaren imoorn..har faktiskt hänt mig en gång när jag drog ut en hörntand...gosh....my worst experience eeever....=)
Ciao!

40 kommentarer
Malin

söta pumps! jag ska också köpa carolina gynnings bok, den verkar bra=)

Angelica

Söta skor!!!! I love MJ!!!!

Vad tyckte du om Ego Girl? Jag var inte speciellt imponerad av henne innan jag läste boken... jag bodde utomlands när hon vann BB och såg bara bilder på henne i tidningarna men efteråt så tyckte jag att hon var hur cool som helst! Jag gillar raka och starka tjejer som verkligen vågar står för vad de gör och hon har verkligen skinn på näsan!

Camilla

Okej, men varför just den väskan? svara i min blogg ;)

jessica

du får tala om ifall boken var bra, skulle oxå vilja läsa den jag med. annars så läste jag faktiskt hemma hos martina för ett tag sedan, om martina haag som förenar tre barn med karriären..den var både bra och rolig =)

Hanna "Hans"

jag tycker ego girl var bättre än jag trodde... ingen bok jag skulle läsa igen men den var lätt värd att läsa... tycker jag! :)

Twinkle

Jag gillar också Carolina. Jag har hört att boken är bra, skulle gärna läsa den själv!!

Natali

jag fick boken i julklapp och läste ut den på några dagar...den är lättläst. Jag gillar också carolina men blev inte särskilt imponerad av boken...den var varke nspännande...rolig...intressant eller något...bara sådär kul att veta om hennes liv...Jag var nog ute efter nåt mer...lite djupare...lite känslor...Du får säga vad du tyckte sen....

Elica

jättesöta skor!

atoossa

hääärligt att du håller med hannah :) jo det är sant iofs! men det gör inget att dom är inne iår igen otroligt snyggt med stora solglasögon , fin blogg btw :)

atoossa

hääärligt att du håller med hannah :) jo det är sant iofs! men det gör inget att dom är inne iår igen otroligt snyggt med stora solglasögon , fin blogg btw :)

hannahsthlm

Malin: Visst är de söööta=)!Vill ha!

Angelica: Me looove M.J too;)! Vet ej vad jag tycker om Egogirl än ,hann bara läsa typ 3 sidor igår innan jag somnade..men jag återkommer med utlåtande när jag läst mera=)!

Camilla: Nu har jag svarat i din blogg!=)

Jessica: jag lovar att återkomma angående boken när jag läst lite mera=)! Hemma hos Martina är uuunderbar..har du läst hennes senaste?"Underbar och Älskad av alla?"..sååå kul den oxå!=)

hannahsthlm

"Hans": Kul att du gillade boken..låter lovande att den är läsvärd=)!

Twinkle: Visst är Carolina en speciell tjej,behövs fler som henne tycker moi..=)!

Natali: Lovar att skriva vad jag tyckte sen..har hört att boken ska vara "si sådär"...men men..jag försöker läsa ut den ändå och se..=)!

hannahsthlm

Elica: Soo cute=)!

atoossa: Stora solisar är ubersnyggt..själv har jag mina stora Gucci som favoriter även i år=)!

elsa

spännande med boken är sugen på att läsa den jag med, du får berätta om den är köpvärd=)

Sofia

Va kul att du läser hennes bok. Vad tycker du om den?
Jag fick den i julklapp och jag måste säga att jag gillade att läsa om hennes galna liv även om boken inte var kanske direkt "välskriven". Hoppas ud tycker om den.

hannahsthlm

Elsa: Det ska jag absolut göra när jag läst några kapitel...=)!

Sofia: Åhh..jag har bara läst några sidor sååå jag vet inte riktigt än vad jag tycker! Kul att du har läst den & gillade den!=)

Lina

De hade gärna fått bo i min garderob!

hannahsthlm

Lina: Kan tänka mig det=)!

irmeli

jag diggar Gynning. Den enda BB hus person jag tyckt varit intressant! Gillar att hon satsade på konsten lite också:)
Jag väntar på att den dimper ner i brevlådan snart (boken alltså)

My

Åh så fina skor! Såna i svart skinn skulle vara en riktig dröm (är en utpräglat "svart" flicka). Och saknas i min skohylla (de perfekta svarta pumpsen är inte så lätta att hitta som man kan tro!).

8ball

is very interesting site...

Svetlana

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Jesus

Cool%21..+Nice+work...+

Katie

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!M

Jesus

This is very interesting site...i

Urii

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.o

Bush

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.

Smith

Greetings%21..t

Smit

You+have+a+wonderful+website+here.+May+God+rich+bless+you+always.b

Prohor

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?

Meteor

Great+Site+%2D+really+useful+information%21t

Jesus

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luck%

Nicole

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)¶

Bob

Very cool design! Useful information. Go on!B

Bush

This is very interesting site...s

Prohor

Excellent site, added to favorites!!n

Sveta

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luckd

Bush

The+site%5C%27%5C%27s+very+professional%21+Keep+up+the+good+work%21+Oh+yes%2C+one+extra+comment+%2D+maybe+you+could+add+more+pictures+too%21+So%2C+good+luck+to+your+team%21o