Get the Look....

52049-551

http://www.sephora.com  listas några heta vår looker 2006 och tips på
makeup produkter att användas ges från respektive märkes Makeupartist!
Här ovan looken SWEET THING med produkter från STILA (Men du kan lätt byta ut dem mot andra mer
lättillgängliga makeupprodukter) och BRONZE GODDESS med produkter från SMASHBOX (en del av deessa kan du beställa från http://www.blush.se  eller köpa på c/o stockholm)
Alltid roligt att se olika makeup looker och få inspiration till att få till sin alldeles"egna look".

Ciao!

Bilder från sephora.com
37 kommentarer
Sophie

Loooove Sephora! Ska absolut dit nu när jag är i New York!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

Hanna

stila är sött! ;)

hannahsthlm

Sophie: Me loove too;)!Klart du måste dit..åhh..Vill ju oxå till N.Y=)!

Hanna: Stila är helt adorable=)!

Natali

var kan man få tag på stila?? Man blir ju knappast lika snygg som på bilderna....kanske om ett proffs sminkar en =)

Sara

Tack för lyckönskningarna! ;)

hannahsthlm

Natali: Jag shoppade alltid STILA på Debenhams förrut..men sen blev det någon sammanslagning med Estee Lauder och Stila slutades säljas i Sverige! =(Såå synd..Har så mycket söta och praktiska saker!=)
Man kan dock passa på att shoppa utomlans eller shippa hem från tex. sephora.com.
Hur har det gått med Dior :s foundations? Har du köpt någon än?

Sara: Var så lite så=)!

Natali

ok får kolla i nsephoras sida. Nej jag har inte köpt någon än....jag gillade ultra matt så bra...men blev lite tveksam när du sa att pure light är bättre som vardags make up...det är just vad jag behöver vardags make up. Jag blänker ju rätt mycket i ansiktet...och är rädd att pure light gör att det blir värre...i och med de ljusreflekterande pigmenten...dilemma...Dessutom måste jag väånta tills csn kommer...imorgon tror jag det är =))

hannahsthlm

Natali: jag skrev lite till dej under inlägget Make Up Nyheter från Kicks angånde Dior foundationen!=)

Anonym

you goo. jag vill bara säga hur mycket jag AVGUDAR dig! du är min stora idol! har du några tips om hur jag kan bli som du. Just love ya. Du är fantastisk. Du är plus det en identisk kopia av Victoria Beckham. Puss Puss

hannahsthlm

anonym: haha..Tycker själv inte jag är särskilt lik Victoria Beckham faktiskt;)!Vår största likhet är nog att vi älskar att styla våra kids båda två..=)!

Sweet

Jag har två ögonskuggor från stila. Dom är jätte bra, den ena listade ebba som favorit i sin nya bok.

hannahsthlm

Sweet: Just loove Stila...Så du har köpt Ebbas bok,ska göra det oxå!Man mååååste ju bara ha den hemma!:)

8ball

is very interesting site...

Jones

Oh+o+ho%21+very+nice+site%21+

Jooni

http%3A%2F%2Ffm7.biz%2Fpio+%2D+gay%2Danal%2Dsex%2Dtip%0D%0A%2B

Smith

Oh o ho! very nice site!

Park

Excellent web site I will be visiting oftena

Smit

Wonderful+pages%21+Keep+up+the+grat+work.e

Park

Thank for making this valuable information available to the public.

Smith

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Britney

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?n

Jennifer

I+enjoy+your+site+very+much%21+THANK+YOUM

Amanda

Hi%2C+good+morning+to+all+of+you...+Nice+Guestbook+%3B%2D%29+%21%21%21r

Urii

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.u

Nicole

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.

Anna

I enjoy your site very much! THANK YOU

Sveta

I\'m love this great website. Many thanks guyw

Jimpson

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!i

Jones

Looking for information and found it at this great site...+

Britney

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..e

Helga

Hello+people%21+Nice+site%21+

Bill

Looking for information and found it at this great site...c

Jimpson

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.k

Jennifer

Just serfed in. Great site, guys!s

Elizabeth

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..h

Meteor

Thank you for your site. I have found here much useful information...

Askmette

Very well done site! Please keep up the good work.