Favoriter i min makeup väska..

52049-348eller

 och eller


eller

eller
 eller och
 eller eller



Jag har fått en del frågor på vilka makeup produkter jag använder och kan rekommendera därför kan ni nu se vilka favoriter jag har i min sminkväska och vad jag anser vara bra köp!

1.PRIMER. Jag använder oftast SMASHBOX PHOTO FINISH FOUNDATION PRIMER eller BAS LUMIERE  från CHANEL
2. Jag använder bara en foundation för tillfället och det är DIOR SKIN PURE LIGHT...Jag har prövat MÅNGA foundations kan jag tala om men dettta ÄR den bästa!
3. Puder jag växlar mellan är DIOR LOOSE POWDER och I.D MINERAL VEIL
4. CONSEALER är antingen LA PRAIRIEs  relativt nya pennconcealer eller klassikern RADIANT TOUCH från Y.S.L
5. DR HAUSCHKA har ett fantastiskt rouge som heter ROUGE POWDER annars använder jag BRUSH SUBTIL SHEER från LANCOME
6. Mascara är den viktigaste saken i min makeup och där finns bara tre jag kan använda: CLINIQUEs HIGH IMPACT MASCARA eller HELENA RUBINSTEINs LASH QUEEN (Den tredje är HYPNOSE från LANCOME)
7. Just nu använder jag praktiska och softade kajalen QUICKLINER FOR EYES fr CLINIQUE som rullas upp, man slippar vässa och hålla på..perfekt om inga vassa linjer behövs!
8.DIOR KISS eller DIOR ADDICT LIPSTICK är favoriter på läppterritoriet men CLINIQUE GLOSSWEAR FOR LIPS tar sig uppåt som en bubblare...

Ska sätta ihop en lista på Makeup produkter som inte håller måttet...dåliga köp bör man göra allt för att undvika=) Håll utkik efter den om några dagar...
Ciao!
48 kommentarer
v

Oh va bra att du skrev ihop en lista, låter som det dyra makeu produkterna är de som gäller..=)
tevlig helg ännu engång;P

hannahsthlm

V: Jag hoppas du kan få lite tips från denna lista..En del saker är dyra men i gengäld räcker de i evigheter oxå (nästan) Jag är väldigt noga med vad jag har i ansiktet och satsar ALLTID på kvalitet när det kommer till makeup. En del säger att billiga märken är lika bra och att man inte ska gå på att köpa dyrt..men tro mig..jag är makeupartist och har prövat mååånga märken..en del billiga produkter borde inte få säljas! En del dyra borde inte heller säljas..men det är en annan historia=) Dessa produkter är de som just jag fastnat för och du kanske kan hitta nåt bland dem som du gillar även om de kostar lite mer..Kram!

sheida

HAHA, jag har också precis gjort en smink lista på min blogg:)

hannahsthlm

Sheida: Där ser man=)!

John

Mycket trevlig blogg.
Dina topp produkter är även den del av mina favoriter. Vill även tacka för ditt inlägg i min blogg. Kram

hannahsthlm

John: Tack så mycket=)!Visst är produkterna BÄST=)!

Anonym

Oh jasså, de var väsrst.. lite glamnmigt make up artist;) då kan du ju ge mig lite råd på vad man ska lägga på inanna foundationen.. frukar bara ta på den men mhm kankse borde ha nån fktighets crem, vilken?
ps, håller utkik på din "dåliga köp" lista=D

v

det var jag!

snow

Jag har funderat på att köpa smashbox photo finish foundation primer ett bra tag nu och undrar om den verkligen är så bra som alla säger, vad tycker du?

hannahsthlm

v: Jag kommer snart komma med tips på BRA fuktcremer..håll utkik!..."dåliga köp" listan är oxå under konstruktion..kommer soon:)! Ha det bra=)

snow: Jaa..jag tycker den är sååå bra..köp!:)

Evelina

Ooh nu blir jag stolt! En make up-artist har precis samma favoritmascaror som jag :D Spec Lash Queen - a gift from God

hannahsthlm

Evelina: Jaa..Lash Queen vill jag inte leva utan:)!

Naturlig?

Försök vara lite naturlig istället.

hannahsthlm

Naturlig: ..har prövat det..dont like=)!

8ball

is very interesting site...

Prohor

Cool!.. Nice work...t

Helga

Hi%21+Definitely+nice+and+neat+site+you+got+there.d

Britney

Interesting web page is, i\'ll see you later one more time

Marilyn

It%5C%27s+a+great+and+valuable+site%21%2B

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Amanda

Your site is very interesting and usefuls

Park

I+consider+that+beside+Your+site+there+is+future%21%29

Svetlana

Fascinating site and well worth the visit. I will be back

Amanda

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..e

Urii

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!

Bush

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!%

Prohor

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?

Jones

Fascinating site and well worth the visit. I will be back.

Urii

Hi! Definitely nice and neat site you got there.l

Jesus

The%2Bsite%255C%2527%255C%2527s%2Bvery%2Bprofessional%2521%2BKeep%2Bup%2Bthe%2Bgood%2Bwork%2521%2BOh%2Byes%252C%2Bone%2Bextra%2Bcomment%2B%252D%2Bmaybe%2Byou%2Bcould%2Badd%2Bmore%2Bpictures%2Btoo%2521%2BSo%252C%2Bgood%2Bluck%2Bto%2Byour%2Bteam%2521S

Jesus

Hi%2521%2BDefinitely%2Bnice%2Band%2Bneat%2Bsite%2Byou%2Bgot%2Bthere.

Jersey

I+consider+that+beside+Your+site+there+is+future%21.

Nicole

Excellent+site%2C+added+to+favorites%21%21c

Elizabeth

Excellent site, added to favorites!!s

Smith

Excellent site, added to favorites!!e

Meteor

You have built a good websitee

Bush

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...n

Keno

Hello+people%21+Nice+site%21+

Jennifer

You have built a good websiteg

Prohor

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?2

Marilyn

I like it and the background and colors make it easy to read8

Urii

You have built a good websitep

Elza

Greetings!..r

Vasilii

Hi! Definitely nice and neat site you got there.n

Kim

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.k

Svetlana

I like it and the background and colors make it easy to reado

Jimpson

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)p