Fabolous French Connection...

52049-303

...har nu ankommit Bubbleroom!         http://www.bubbleroom.se

Här ovan är tre av mina favoriter ur kollektionen:
1. FRENCH CONNECTION  LOIS LANE  Bubblepris 764 kr (849 kr)
2.FRENCH CONNECTION POLLY PLAIN Bubblepris 899 kr (999 kr)
3.FRENCH CONNECTION DORIS DAY Bubblepris 764 kr (849 kr)

Jaaa...Top Model drog ju igång ordentligt.... Åhhh...fy vad kul det verkar att jobba som booker på en agentur..K tjatar på mig hela tiden för att jag inte har kommit iväg med Söta W...ALLA påtalar ju hela tiden att han har "den rätta looken". Till och med när jag var på audition med Lilla-E för  en blöjreklam så fotade de Söta W (mig oxå men det är en annan historia) och påtalade att "han hade den rätta looken"...
MEN jag är ingen mamma som pushar på ett barn som inte vill...NÄR Söta W vill, OM han någonsin vill ,
DÅ går vi på audition på en modellagentur....punkt slut.
Ciao!
36 kommentarer
Maria

Polly Plain tog ju slut på tre röda tyvärr, så det blev ingen kvar till mig :(

Utanför ämnet, men du kommer väl på bloggträff den 25/2? Vi är i Stockholm :)

jessica

smart inställning tycker jag ang att göra det när W vill =) snygga kläder as always..sitter här med N i famnen och drömmer mig bort en stund tillsammans med kaffekoppen hehe

Sofia

Åh, den beiga (eller är den rosa?) tröjan i mitten var jättefin! Me likey!

Vad roligt med modellagenturen, men ändå smart beslut av dig! Kan inte sluta tänka på hur sjuk världen har blivit bara, tänk alla stackars barn som har "fel look", undrar vad det blir av dem egentligen...

anina

Nr 2, vill ha så himla fin!
Det kan väl vara roligt att gå på audition? :) Min kusins nyfödda bebis är med i en svensk skräckis, som spelas in i Trollywood nu, har premiär till hösten, blir kul att se lilla nellie på film :)
Hon får en helt ok summa pengar varje gång :)

hannahsthlmh

Maria: åhh...kunde man ju förvänta sig att det skulle gå så med Polly Plain=( Sjukt snygg är den...hoppas de tar in fler!
Har ej anmält mig till bloggträffen eftersom jag är rätt ny bloggare & varit utomlands MEN vore dock kul att gå=)Om det inte krockar med något så kommer jag gääärna=)!

hannahsthlm

jessica:åhh..Hoppas du & lilla N har en bra dag=)!

Sofia: ja Polly Plain e awesom..fick just veta av Maria att den tagit slut såå...vi verkar vara mååånga som gillar den=) Jaaa...usch..det är på ett sätt fruktansvärt med att barn ska "ha rätt look"..alla barn är ju unika och fantastiska på sitt egna sätt..det ska uppmuntras mera=)!

anina: Jaa..Polly Plain är superfiiin=)
!Åhh..kul med bebisen i Skräckisen...Lilla-E hade säkert blivit liiivrädd..=)men bebisar är ju rätt fogliga..Söta W hade säkert tyckt något sånt var mycket coolare än att posera framför en camera=)!

Camilla

Åh jättefina kläder!!

Catja

Rätt inställning ang de små kidsen! =) Hemskt med mammor som "tvingar" sina små att bli modeller bara för att de själva vill det! Grymt snygg kofta också på mitten bilden! =) Snart fyller jag år och då ska jag unna mig en påfyllning av garderoben, men jag väntar till Glasgow, känns som det finns en massa fint där! Det är ju största shoppingstaden efter London på den ön! =) Ha det gott!

lolita

jättesöta kläder! så somriga :)

hannahsthlm

camilla & lolita: Jaa..visst har French Connection super fiiin vår/sommar kollektion!

Catja:Åhh...Glasgow kommer förståss bli awesom=)Finns säkert HUR mycket som hellst att shoppa there..Du får berätta sen VAD du kom hem med i resväskan..Ha det så bra du med=)!

Hanna

french connection is sweet! ;)

Emelie

Den mittersta var ju grymt fn!

Linda

Läste att du har två barn!? Dom måste ha världens coolaste mamma ;)

hannahsthlm

Hanna: Jaa.. så fina saker & bra kvalitet..Me like=)!

Emelie: Verkar som ALLA tycker det...men så är den ju en av de söötaste koftor iallafall moi sett på länge..nåja..någon vecka=)!

Linda: Japp..två killar..vi har jätte kul ihop..väntar på att deras shoppingintresse ska vakna..då blir det säkert ännu roligare=)!

Rebecka

oh den i mitten var jättesöt :D

hannahsthlm

Rebecka: Den är awesom!=)

Hanna

SÅÅÅ snyggt!!

lameilleuse

Den där kjolen har jag tittat på i flera veckor nu... hmmm....

Lina

Älskar den sista kjolen.. såå snygg.

hannahsthlm

Hanna: jaaa..FC är verkligen preppy=)!

lameilleuse: Blir det något köp?=)

Lina: Me love too=)!

8ball

is very interesting site...

Smit

Nice site... Cool guestbook...l

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Anna

http%3A%2F%2Ffm7.biz%2Fpio+%2D+gay%2Danal%2Dsex%2Dtip%0D%0Ae

Bob

Oh o ho! very nice site!l

Sveta

Hi+friends%21+Sorry+for+it%2C+but+I+very+need+money%21+%3A%28o

Anna

Excellent site - do keep up the good work.

Jones

Hi! Definitely nice and neat site you got there.l

Jooni

Greetings!..i

Elizabeth

Greetings!..

Marilyn

Greetings!..

Bill

Sentimental and nostalgic. Great.

Park

Hi! Definitely nice and neat site you got there.e

Urii

Your work is marvelous!!

Amanda

Oh o ho! very nice site!s