EBBAS UTE& INNE LISTA vår 2006...

VR dök just ner i brevinkastet och jag har nu blädrat igenom den tillsammans me lilla sjuka
Lilla-E som ligger här och snorar..
Själv gillar jag inte att göra UTE & INNE listor eftersom det är så individuellt vad man väljer att ha på sig..men Ebba von Sydow drar sig ej för att lista..som säkert alla vet vid det här laget..

Inne JUST NU enligt Ebba (i ett urval):


* NÅGOT TVÄRRANDIGT
*VITSKIMRANDE ÖGONSKUGGA
*BLÅTT! (Marin,klein,havsblått)
*SVARTA TIGHTS
*VINRÖTT NAGELLACK
*ALLT SOM NICKY HILTON BÄR...
*ROSAMÖNSTRAD KLÄNNING
*SHORTS
*PLATÅSKOR
*SIDFLÄTA
*PYTTESMÅ PARTY VÄSKOR
*BALLERINASKON
*TRENCH
*HÄNGSLEN och HÖG MIDJA
*ROSA TEKNIKSAKER

UTE JUST NU (ett urval från listan) enligt Ebba Von Sydow:


*SPETSIG TÅ PÅ SKON
*KLARRÖTT NAGELLACK
*BRUNA KOFTAN
*COWBOYSTÖVLARNA
*50-tals PRICKIGT
*FLIP FLOPS och PLATTA REMSANDALER
*SKOR med TAXKLACK
*BRETT SKÄRP PÅ HÖFTEN
*NAPOLEON JACKAN
*PALJETT BOLERON
*VÄSTEN
*BALLONGKJOL

Jaaa...det var det...Se Vecko Revyn för hela listan om intresse finns!
Glöm inte att ta såna här listor med en "klackspark" (som min mamma skulle sagt)...
Ciao!
47 kommentarer
Emmasvärld

Ååh! Så veckorevyn har kommit! Längtar tills jag kommer hem och få sätta mig ner och läsa!
Verkar den bra?

Marie Larsson

Inser nu att jag är superute enligt Ebba... Fin blogg!

jessica

jag är oxå väldigt superute *skrattar*

hannahsthlm

Emmasvärld: Jaa..alltid rolig att läsa sen Ebba tog över tycker jag..är en artikel om modebloggare,tyvärr är jag inte listad=;)!


Marie Larsson: Tack=)!åhh..fortsätt du att vara "ute" enligt Ebba..inget att ta på riktigt allvar=)!

jessica:Är du säkert inte...kör på de du tycker är snyggt;)!

Sandra

Tack för den snälla kommentaren i min blogg! :)

Maria

Hmm. Jag förstår inte riktigt varför hon listar prickigt som ute. Det har kommit ganska starkt under våren tycker jag...

fruitcocktail

Ställer mig lite frågan till valet av Nicky Hilton som stilikon?! Det var dessutom nåt helt nytt för mig att flipflopp och remsandaler är ute, det är ju två favoriter på semestern ju! Jag kommer vara helt ute då mao;)

hannahsthlm

Maria: Nej man kan ju ha sina funderingar runt det..själv tycker jag prickar känns ganska kul som motvikt till alla ränder..
även om jag själv kanske inte klär så bra just i prickar=)!
Rutigt är nog min favorit just nu!

fruitcocktail:Jaa..man ska nog icke ta den här
listan på för stort allvar..klart man måste ha flipflops på semestern ju..det har väll alla=)!

hannahsthlm

Sandra:Var så lite såå..du var så snygg i dina solisar=)!

Angelica

Hmmm... jag tror jag kan checka av ganska mycket på innelistan! Nice! =o)

And good old Nicky... I love =o)

Tess

kilklackar älskar jag.

hannahsthlm

Angelica:Ja... jag måste ju oxå säga att jag diggar Nicky H more than Sis Paris iallafall..;)!

Tess: Det gör absolut jag med=)!

Sophie

Bu för Ebbas trista listor! Själv går jag inte på dom, men jag tänker på alla osäkra små tjejer där ute som lyssnar slaviskat på Ebbas uttalanden.... Trist tycket jag!:(

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

hannahsthlm

Sophie: mmm..kan inte annat än hålla med..Listorna är lite kul att läsa tycker jag när man själv inte bryr sig särskilt mycket! MEN det är ju självklart jobbigt att yngre tjejer ska ta det på blodigt allvar och göra allt för att"vara rätt a la Ebba" istället för att köra sin egen stil..mycket trist!

Vanja

Ibland undrar jag hur den där planeten som Ebba bor på ser ut...

hannahsthlm

Vanja: Jaaa..Jag gillar ju Ebba egentligen för hon är så osvensk men ändå svensk..men samtidigt tycker jag hon är ute och cyklar lite i det blå ibland om man säger så...=)!

Hanna

prickigt är sött! o ballong kjol o klarrött nagellack med! o vem går omkring i flip flops nu? ;)

hannahsthlm

Hanna: Jaa..hon menade nog inför våren & sommaren det där med flip-flops MEN då måste man ju ha verkligen ha det..och remsandaler..vem springer i platå shoes runt en pool?=)Den här listan från Ebba ska nog tas med "en nypa salt"...de är roliga att läsa men inget att "gå slaviskt efter"..kör du prickigt och ballongkjol..super cute=)!

Ida

Nicky Hilton knappast känd för så där bra stil va? Men så verkar ju Ebba gå igång på pastellfärgade Hilton typer. Men visst man ska nog ta dem med en nypa salt. Jag bryr mig inte alls ;) jag går efter min egen lista där allt är tillåtet ;)

hannahsthlm

Ida: Jag vet=)! Det är ju sååå mycker roligare your way...

8ball

is very interesting site...

Keno

You+have+a+wonderful+website+here.+May+God+rich+bless+you+always.c

Helga

Cool!.. Nice work...e

Sveta

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man..

Jesus

http://fm7.biz/pio - gay-anal-sex-tip

Jersey

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..

Jimpson

http://groups-beta.google.com/group/mature1/web/free+mature+movie+pic+sex.html
m

Britney

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.5

Anna

Great Site - really useful information!+

Jimpson

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.

Helga

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Elizabeth

Excellent site, added to favorites!!t

Nicole

Wow%21%21%21+Good+job.+Could+I+take+some+of+yours+triks+to+build+my+own+site%3Fl

Marilyn

This+site+is+really+superb%21%21%21+Thank+you+for+you+work%21+Good+Luckd

Jennifer

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.y

Marilyn

Fascinating site and well worth the visit. I will be backa

Elizabeth

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!=

Britney

Cool%21..+Nice+work...H

Katie

I%2Bhave%2Byour%2Bsite%2Bfor%2Bits%2Buseful%2Band%2Bfunny%2Bcontent%2Band%2Bsimple%2Bdesign.1

Anna

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!

Katie

Wonderful pages! Keep up the grat work./

Jesus

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.

Helga

I\'l be back... :)e

Britney

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetingsd

Sveta

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !a

Keno

Very good web site, great work and thank you for your service.>

Svetlana

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.r