Dagens outfit

                                         samma för tredje dagen i rad....sluta regna då!
skjort top hm
Chanel halsband (lilla)                                                           
Nya halsbandet från  topshop( långa)
Jag ser ut som en alien men orkar
 faktiskt inte bry mig...




......så kan jag börja använda vårskor...här nedan syns "nitblomma" (ja de hette så..väldigt oglammigt...ho ho ho) from yesterday framifrån ....

 tillsammans med en lila fluffig Ior bok som jag ska skriva om Lilla-E i och alla tokiga och söta grejer han gör....så kan han läsa det för sina barnbarn sen....eller såååå..=)


Slank även med en Tuche Eclat igår...kan ju bara inte leeva utan den..iallafall inte  sååå lite som jag har sovit den här veckan! Ikväll blir det early...
Nu ska jag snart bege mig to the looovely dentist för 3:e gången på 2 veckor...gosh...synd att de inte har såna där medlemskort man kan samla poäng på där..som NK kort ungefär..tänk vad mycket
poäng jag skulle komma upp i dåååå=)  

Ciao!                             
39 kommentarer
Dodo

oh va gott. jag strussar också runt i regnstövlar.
ett par rosa. oh det är så skönt att slaska runt i dem!
:)
ha en bra dag!

hannahsthlm

Dodo: Visst är det..Ha en adorable dag du med:)!

Kalle

Hannah-"lina" nu tar du och w ett brejk i från bloggen/datorn en vecka tycker jag.Bloggen är ju tänkt att fungera som ett diskutions forum alt,dagbok.Men dag boken får ju inte ta över din dag.Jag sa det här till dig redan i från början men har du någonsin lyssnat på mig,eller nån annan?.Kan du inte hjälpa mig att fixa en hemsida till nya firman i stället,typ layout och så.Du får bra betalt om vi blir nöjda,60-100 tusen.Vi håller på att jobbar på ett reklam kontrakt med tv4 i mångmiljonklassen.Bloggen tar tid och tiden är livets största tjuv.Tycker du är världensbästa mamma men du får inte glömma bort ditt eget liv:)
Och angående pengarna,jag vet att jag inte är världens rikaste men cash kommer,tro mig.4 once

Emilee

Ah, kommer ihåg någon gång att du skrev att du fått höra att du är lik Emma Andersson och nu får du höra det igen :P Ni är ruskigt lika varandra :)
Intressant kommentar över min föresten!

Sofia

Jag tycker inte alls att du ser ut som en alien! Och jag håller med om Emma-likheten! :)

anina

Nya halsbandet var riktigt fint. Gillade chanel med!

sheida

cute!

Sandra

Ååh vad jag blir sugen på att shoppa! Måste bara komma i form först hehe, snart 3 mån sen Doinika föddes så det börjar bli på tiden *s*
Ska till tandis nästa vecka, tänk vad mycket annat kul man kunde göra för dom pengarna....

hannahsthlm

Kalle:Vi kan prata i telefon ikväll...andra kommentarer överflödiga här..

Emilee: ha ha..tycker du oxå det?=)
Kommentaren ovan är från "en vän"...håller med dig..mycket "intressant"..hmm=)

Sofia: ha ha..imorse var det faktiskt Alien varning på mig;)!Men tack för din snälla kommentar..

Anina: åhh..Tack=)!

Sheida: Merci=)!

Sandra: Åhh..det var ju inte såå länge sen hon kom ut..du kommer säkert iform snaaart ska du se!Tandläkarn är både obehagligt och dyrt..usch..nu ska jag iallafall inte tillbaka mer på ett tag! Lycka till när det är din tur..;)!

Natali

å dem skorna har jag bloggat...fast i gröna de hade passat till min gröna väska perfekt!

Tinna

Hej Hannah! Vilka fina vårskor:) Kul att du antar min utmaning. Tycker det är intressant att se hur vi "vanliga" människor har det hemma. Man brukar ju se dylika inslag från kändisrepotage, etc annars..Ha en bra em/kväll.

Hanna

Exakt hur bra är Tuche Eclat?? Har lurat på den ett tag,.. :)

Mini

Det här låter kanske lite halv konstig men har du gjort några skönhets operationer nån gång?

irmeli

äger inga gummistövlar, men idag önskar jag att jag gjorde det. Vilket plasktråkväder! Hoppas du haft en härlig dag även om vädret inte är topp!

therese

skorna såg söta ut!

hannahsthlm

Natali:Passa på och köp, de är sköna och billiga=)!

Tina: Ska försöka få till det ikväll eller imorrn..håll utkik=)!

Hanna: Den ÄR super bra!Jag har minst 4 olika concealerpennor hemma från andra märken men var bara tvungen att köpa tuche eclat igen samma dag när den tog slut..då förstår du ..jag leeever inte utan den=)!

Mini: ohh.. ser det ut som det=O!?

irmeli: Jaaa..morronen var plaskig MEN sen kom solen=)! Min dag har varit såå bra förrutom tandläkarbesöket;)Hoppas du haft en bra dag du med!

therese: tack!=)

Hanna

Då förstår jag, väl investerade pengar med andra ord,.. Får nog bli en sådan,.. :)

hannahsthlm

Hanna: jaa..tycker du absolut ska slå till=)!Välj rätt nyans bara..finns 3 olika. Jag har nr 2, den är ljusast..(lite skumt det där..jag vet)sen kommer nr 1 och mörkast är nr 3. Lycka till=)!

Sofia

Åh, det där med Iorboken är ju guld. Sånt som verkligen är hur kul som helst när man blir äldre. Dock förstår jag om det kanske blir tungt att skriva ner allt det där som man skulle vilja skriva ner... men bara man får med nåt så är det väl kul. Supermysigt initiativ! Heja!

hannahsthlm

Sofia: Precis! man får försöka writa ner lite guldkorn..alltid kul om det blir någonting=)!Boken i sig är luddig som ett gossedjur och supercute..kommer nog uppskattas av framtida generationer oxå;)!

Ida Annie

vilka shyssta gummisar ^^

hannahsthlm

Ida Annie: Tack..hoppas bara jag inte behöver använde dem sååå mycket i vår=)!..roligare med kliklackar och annant som man kan ha när det INTE regnar...

8ball

is very interesting site...

Kim

Interesting web page is, i\'ll see you later one more timec

Jesus

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.k

analbleaching

Hello, nice site

Keno

I\'m love this great website. Many thanks guyB

Keno

Very good site! I like it! Thanks!r

Elizabeth

Hi! Definitely nice and neat site you got there.

Prohor

i love this site.

Britney

Hi%252C%2Bgood%2Bmorning%2Bto%2Ball%2Bof%2Byou...%2BNice%2BGuestbook%2B%253B%252D%2529%2B%2521%2521%2521j

Jimpson

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Lucka

Nicole

Oh o ho! very nice site!t

Smit

I+you+all+love%21%2B

Katie

Oh o ho! very nice site!e

Kim

Greetings!..g

Sveta

Hi%2C+good+morning+to+all+of+you...+Nice+Guestbook+%3B%2D%29+%21%21%21r

Jesus

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.e

Sverremai

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.