Dagens Outfit

52049-595

Min lille fotograf hade bråttom imorse...här hanns inte med några photosessions at breakfast eller dyl. idag inte....
Och jag kan verkligen inte ta dagens outfit bilder i spegeln....riktigt scary blir det med blixten och allt=(!
Det besparar jag er helst ifrån...=)

Dagens överdel: Rosa blustop från VILA (lite sommar kan man väll få ha i sitt liv..)

Dagens underdel: R&R jeans by Victoria Beckham samt vita gummistövlar från Viking
(jag ska aldrig mer köpa vita stövlar..never again..men de är ju söta när det vräker ner utomhus...sött att slippa
vara dyngsur om fötterna faktiskt...)

Gårdagens inköp: På den rosa blusen passade jag på att fota gårdagens inköp på skönhetsfronten innan jag klädde på mig:

1. VICHY Skintonic (ansiktsvatten) Purete Thermale 99 kr på Apoteket
Passade på att få med detta ansiktsvatten med Q10 i shoppingkorgen på Apoteket när jag egentligen endast skulle köpa Barnalvedon...Jag har ju typ bara 23 anisktsvatten redan sååå..Men den blå flaskan
var söt och nu har jag provat och ÄR NÖJD! Milt ansiktsvatten som man får len och fin hy av som återfuktar och fräschar upp för 99 kr..vilket fynd! Kan rekomendera!

2. DIOR Loose Powder  (nr 601..perfekt transparent nyans)  åhh..kan inte leva utan detta adorable lös puder! . Var inne på Åhlens och köpte ett nytt eftersom mitt gamla var helt finito..375 kr (värt vartenda öre..puder måste faktiskt vara av bra kvalitet!)

Hoppas ni har en bra dag...inte läge för Guccisolisar idag heller direkt...kanske imorron?=)

Ciao!
52 kommentarer
anina

Toppen var himla snygg.

Sophie

Helt rätt med gummistövlar en dag som denna, när stan nästa flyter bort i smältvattnent!

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

atoossa

såå snygga kläder ;) nu blir man ännu mer sugen på sommaren!

Tinna

Åh, gummistövlar är så mysigt att gå i, man får lite barndomsfeelings :)

mylexe

tackar, tackar

Marcus Brunström

Haha jo den var helt ok. Snart får du se mig i en Big Ben dräkt också :D

Delinda

Ååå vilken supersöt top! Snygga jeans oxå *vill ha*

Victoria

Appropå färger köpte jag en ljusblå dunjacka förra året, antagligen för att jag hade en liten pojkbaby och var helt radarstyrd på allt som var ljusblått, som för övrigt inte är någon bra färg när man konkar runt på ett barn med smutsig näsa och fötter, men jag hade väl amningshjärna och kunde inte tänka så långt. Den jackan har jag tvättat så ofta att det knappt är nåt dun kvar i den. Det blir svart nästa gång.

Malin

jag har aldrig tyckt om gummistövlar men dom där var ju assnygga=) toppen va me fin =)

Natali

såå söta gummistövlar...du är nog världens trendigaste mamma =)

Cohen

Åh, vilken söt blustop!

Isabella

Så söt blus!

suratanten

Stövlarna ser jätte härliga ut. Risken finns att vita sko blir gulaktiga, har häntmig några gånger.

christine

Så smart med gummistövlar, och det kan faktiskt vara fint =) Ja, puder måste vara bra kvalitet tycker jag också. Är helnöjd med mitt Matte-pressed powder från Clinique! Söt topp med!

hannahsthlm

anina: Tack=)!

Sophie: Absolut..kändes som jag valde rätt:)!

atoossa: Tack=)!...hoppas sommaren kommer snnnnaart..åtminstone den där våren;)!

Tinna: Visst får man=)!

mylexe: Var så god:)!

Marcus Brunström:ho ho.. Wow..looking forward too that;)!

Delinda: Tack=)!

Victoria: Förstår det..svart är verkligen en praktisk färg när man har småbarn..jag har minst 3 svarta ytterplagg..mycket användbara=)!

Malin.åhh..Tack=)!

Natali:ha ha..Tack =)Va gullig du är..

Cohen: Tack=)!

Isabella: Tack:)!

Suratanten:Tack! jaaa..mina har nu blivit lite gråa..ska inte köpa vita fotsaker mera=)!..snart kanske de blir gula oxå...vem vet..;)

Christine: Tack=)!Jaa..idag var det nästan nödvändigt här i Sthlm med stövlar...såå regnigt..Clinique har superbra puder oxå,håller med=)!

Camilla

Vilka balla gummistövlar! Me like!

Sofia

Jag tycker jättemycket om toppen oxå! Man måste få vara lite vårigt klädd åtminstone när vädret bara är skit!!

hannahsthlm

Camilla:Tack=)!De är bra modell för att va gummistövlar...ångrar bara färgvalet=)!

Sofia: Tack! Håller med..man får försöka pigga upp sig så gott det går i regnet..=)!

Hanna

såå söt topp! ;)

johanna

gud vad fin topp!

Malin

Så fint! :D

8ball

is very interesting site...

Urii

Very%2Bcool%2Bdesign%2521%2BUseful%2Binformation.%2BGo%2Bon%2521t

Keno

I you all love!+

Anna

Thanks+so+very+much+for+taking+your+time+to+create+this+very+useful+and+informative+site.+I+have+learned+a+lot+from+your+site.+Thanks%21%21h

Smith

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)k

analbleaching

Hello, nice site

Prohor

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.

Vasilii

I+have+been+looking+for+sites+like+this+for+a+long+time.+Thank+you%21u

Elza

Pretty+nice+site%2C+wants+to+see+much+more+on+it%21+%3A%29+

Keno

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.o

Vasilii

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.e

Katie

I have your site for its useful and funny content and simple design.

Amanda

Great Site - really useful information!t

Meteor

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetings

Keno

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!t

Jennifer

Looking for information and found it at this great site...o

Hillari

Greetings!..

Helga

Thanks%2Bso%2Bvery%2Bmuch%2Bfor%2Btaking%2Byour%2Btime%2Bto%2Bcreate%2Bthis%2Bvery%2Buseful%2Band%2Binformative%2Bsite.%2BI%2Bhave%2Blearned%2Ba%2Blot%2Bfrom%2Byour%2Bsite.%2BThanks%2521%25211

Amanda

Excellent site, added to favorites!!Å

Meteor

I enjoy your site very much! THANK YOUr

Kim

Very good site! I like it! Thanks!c

Jooni

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.1

Britney

Excellent web site I will be visiting often+

Urii

Just+serfed+in.+Great+site%2C+guys%21

Jones

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.h

Svetlana

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!1

Hillari

Just serfed in. Great site, guys!s

Bob

Excellent site - do keep up the good work.

Svetlana

Hi! Definitely nice and neat site you got there.o

Jones

Pretty+nice+site%2C+wants+to+see+much+more+on+it%21+%3A%29h

Katie

This is very interesting site...e