Dagens Outfit

52049-580

...i vårsolen blir denna:

Min älskade kappa från Miss Selfridge (som jag nu äääntligen  kan använda)
Stövlarna från Scorett som just nu är mina favoriter
Louis Vuitton Vintage väska (som matchar stövlarna riktigt bra..)
Bruna Gucci solisar

Vi är dock inte på g ut riiiktigt än....Lilla-E och Söta W håller på och spelar innebandy match
här bredvid mig just nu...Ni ser stora leksakslådan till höger i bild som är utsläpad i vardagsrummet
helgen till ära..gosh...Ska bli skööönt att komma till Parken snart och sippra på en Latte och se barnen
leka "på håll"..
slippa oroa sig för att få en innebandyklubba i huvudet...Ha en adorable Sunday=)!

Ciao!
55 kommentarer
Anonym

vill se ditt ansikte ^^

Hanna

Vilka underbart söta rosa tapeter. Det är ju så fint med randigt också! :)
Ha en bra dag!

irmeli

vad mysigt det ser ut hos dig! Och outfiten var fin den med! Gillar alla små lådor du har staplade på hög:)

Emilee

Snyggt! :) Släng med ansiktet också ja, nyfiken på hur du ser ut :)

therese

såg någonting om att du skulle beställa en stickad väska från margaret nicole? har du den nu?

Mimmie

Snygg kappa verkligen

Angelica

Du är alltid så fin! Snälla fortsätt med dina outfitsbilder jag blir alltid jätteinspirerad! =o)

Evelina

Riktigt stylish med Ms kappa och stövlar :) De stövlarna från Scorett har även blivit en favorit för mig! Ha en trevlig söndag! :)

Joker

o.O snygg tavla! vart har du köpt den?

anina

Vad kul att se en outfit. Du ser kanonfin ut, snygg kappa.
Vad fint det ser ut att vara hos dig :)

Hanna "Hans"

Me like dina väggar! Rosa är bäst! Hihi! Hoppas du får en skön söndag, snygg outfit!

Tess

Ja visst är dom heta =) Jag är lite sugen på nr 7 för jag gillar knytning på sådana skor =)Hoppas allt är bra med dig annars =)

By the way snygga kläder!!!!

jessica

åh tänk om jag fick sitta där och göra dig sällskap..vill oxå vara i stockholm :(

suratanten

Jäkligt snygga stövlar!

Linda

Bedårande söndagsoutfit! Hoppas dagen var strålande:)

Frida

Åh, vad fin kappa!

hannahsthlm

anonym: Kommer nog snart på nån bild..

Hanna: åhh..kul att du gillar tapeten=) Hoppas du haft en bra dag du med!

irmeli.åhh..tack..praktiskt med lådor som går att stapla=)!

Emilee: ha ha..kanske kommer nån ansiktsbild snart..svårt att få med allt på fotona bara när Söta W fotograferar...=)

Therese: Jag hade tänkt köpa en vit stickad väska från Margaret Nicole från Shopaholic men sen ändrade jag mig för det var så många som gjorde det..men de är awesome!=)

Mimmie: Tack=)!Tycker mycket om den!

Angelica: åhh va gullig du är=)! Tack!Ska fortsätta med de dagar när jag hinner..

Evelina:Tack=) åhh har du oxå dem..visst är de snygga och bra?!=)

Joker:åhh kul att du gillar min M.M tavla=)! Har köpt den på en ramaffär/galleri på Odengatan!

Anina:åhh..tack=) Va gullig du är..!

Hans: Kunde nästan gissa att du skulle gilla väggarna?!=) Hoppas du haft en bra dag oxå!

Tess: Ja de skorna var supersnygga! Hoppas du har det bra oxå!=)

Jessica: hade varit kul ni varit med oss i parken idag...=)

suratanten: thank u=)!

Linda: Tack=)!Hoppas du oxå hade en adorable Sunday!

Frida: Tack=)! Jag älskar den..

Madde

Verkligen snygga stövlar!!

Tess

snygg outfit!

Cassie

Underbart snyggt .. Som alltid ^^

hannahsthlm

Madde: Tack=)!

Tess: Tack=)!

Cassie: åhh..Tack=)!

frida

vilken snygg kappa! jag förstår att du älskar den. det skulle jag oxå göra om den var min =)

emmsi

Ursnygg outfit! Älskar kappan!!!!!

emmsi

Ursnygg outfit!! Älskar kappan! kram

christine

Nä, vad kul att se en outfit bild! Väldigt classy =)

stina

Fint, och som det SKA se ut ;)

hannahsthlm

frida: åhh Tack=)! Kändes så skönt idag att kunna använda den igen=)..äntligen!

emmsi: Tack=)!

christine: Tack=)!

Stina: Tack=)!

Sophia

Skitsnyggt! håller med christine, Classy!

caroline

Oj vilka snygga stövlar där!

kristina

Stilrent och mkt snyggt, gillar dina stövlar!

hannahsthlm

Sophia: Thank u!;)

Caroline: Tack=)!

kristina: tack=)!

matilda

jäkligt snygga stövlar och dito kappa!! Nice!!

Estelle

Vart kan man få tag i Miss Selfridge grejer?

Hanna

söt outfit! gillar den så mkt! ;)

Sandra

Jättefint verkligen =)

hannahsthlm

matilda: Tack=)!

Estelle: Tack=)!åhh..nu säljs de inte i Sverige längre tror jag..köpte min kappa på Miss selfridge när det låg i Gallerian...=)!

Hanna: Tack=)!

Sandra: Tack=)!

8ball

is very interesting site...

Sveta

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.a

Jooni

Nice site... Cool guestbook...

analbleaching

Hello, nice site

Jimpson

Hello people! Nice site!

Marilyn

Thanks+so+very+much+for+taking+your+time+to+create+this+very+useful+and+informative+site.+I+have+learned+a+lot+from+your+site.+Thanks%21%21

Bill

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!

Katie

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.o

Joon

Excellent site, added to favorites!!

Smit

Sentimental%2Band%2Bnostalgic.%2BGreat.B

Park

Very good web site, great work and thank you for your service.2

Jones

Nice%2Bsite...%2BCool%2Bguestbook....

Katie

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.k

Jennifer

Your work is marvelous!!u

Anna

Sentimental and nostalgic. Great.

Keno

Very good site! I like it! Thanks!a

Kim

Thank you for your site. I have found here much useful information...u

Pellemarlen

I really enjoyed my visit. A great site

Ash

Love this outfit!