Dagens Louis Vuitton...

 och  och

1. LOUIS VUITTON Monogram Sac Shien (Dog Carrier) $1.430.00
2.LOUIS VUITTON Monogram Baxeter Dog Leash $255.00 
3. LOUIS VUITTON  Key and Change Holder $145.00   (till matte som självklart inte orkar ha både väska och hundväska...nån måtta får det väll vara...smart med den här för nyckel och kreditkort)

Åhh..när Lilla-E var  en mini  baby så var jag sååå inne på att köpa en Tinkerbell,ja..alltså en chichuahua (jag kan fortfarande bara inte få till den där stavningen)...det var innan precis alla hade såna  och de små stackarna började importeras illegalt i stor utsträckning..med andra ord lite "old style" =)

Vi skulle köpa den  lilla Tinkerbell kopian av någon uppfödare som hade låååång väntetid och det är jag glaaad för idag..sååå himla glad!   Alltså, jag älskar hundar,tror jag..  Har aldrig ägt någon eller så ....
men med två barn är det sååå fullt upp...sååå..ingen kan vara gladare än moi att det inte blev någon liten vovve just då!
När
 man se den här lilla hundväskan från L.V och det helt adorable kopplet så börjar ju  dock mitt "vill ha hund" hjärta att slå lite extra..såklart...men det är ju helt fel anledning till att köpa en hund...men för er andra som har några tusen över och lite tid..why not?=)

Sålänge nöjer vi oss med Robbie Williams här hemma..han är sååå praktisk..Han sover alltid när Lilla-E
sover och om man glömmer honom på hyllan på dagis över helgen så säger han inte ett ljud!(fast det gör ju däremot Lilla-E isådanafall..).....man får ha med honom i alla butiker och hey...han äter ingenting....kan det bli bättre?hmmm...kanske han kan ha en sådandär Hundväska...som Lilla-E kan bära honom i till dagis....=)

Ska nu göra som Robbie Williams & Lilla-E...sooova..ögonen börjar gå i kors.. typ...
Gonatt&sov så gott!

32 kommentarer
sofiemadelene

Jag var också inne på en chihuahua men min kille vägrade så nu blir det en Fransk Bulldog istället dom är nästan lika små fast robustare =)

Emma

Heii Hannah! Läser din blogg dagligen . Din blogg är faktiskt den enda jag läser igenom. Andras brukar jag bara kolla lite snabbt i :S Hhaha! Du verkar ha ett ganska roligt liv ;) Hihi Ha det bra Puss Emma

Malin

Vrsta coolt med en designad hundväska =) Skulle ja vela ha om ja hade en liten hundplutt !

Tinna

Det är tragiskt att se att folk använder hunden som en accesoar. Har en bekant som köpte en "tinkerbell kopia" bara för att avla på den och tjäna pengar, inte bättre det. Konstigt nog blir det inga valpar för den hunden. Undra varför?

Natali

hundväskan är urgullig, hade kunnat köpa den fast jag inte har hund ehheh

christine

Nej, det känns som hela den där chihuahuagrejen var en trend. Man ska ju inte skaffa hund bara för att det är trendigt, haha! Många tyckte säkert dom var söta, men jag tycker dom är mesiga =)
Håller med Emma, din blogg är superrolig!

Hanna

fint med liten vovsing i! ;)

anita

åh vad fint ... :)

Maria

Wii, vilken söt hundväska. Min lille prins skulle inte ha något emot en sådan :)

hannahsthlm

Sofiemadeleine:ha ha..kan förstå din pojkvän.. åhh..tror en sån där liten bulldog blir awesome=).."Tinkerbell" hundar är ju såå himla ömtåliga tyvärr!

Emma: åhh..jättekul att höra=)Super kul att du gillar min blogg!Stor Kram till dig!

Malin. Jaaa..det skulle jag garanterat oxå vilja ha om jag hade en liten doggy;)!

Tinna: jaaa...håller verkligen med..förstår man ju att det inte blir några valpar där inte..stackars lilla vovvsing=(!

Natali: ha ha..jag med nästan..=)!

christine: var absolut en trend....Jag tycker fortfarande de är supersöta MEN de är kanske inte de tuffaste små hundarna direkt..=)!
åhh..kul att du gillar bloggen,Tack=)!

Hanna: absolut..synd man inte har tid..iallafall inte jag=)!

anita: Absolut=)!

Maria: Kan tänka mig det..ska han inte få en då!?=)

Steffi

naw..ursött med koppel och matchande väska...;)

8ball

is very interesting site...

analbleaching

Hello, nice site

Katie

http://fm7.biz/pio - gay-anal-sex-tip
a

Jooni

Your+guestbook+is+example+of+middle%2Dclass+guestbooks.+Congratulation%21+I%92ll+show+your+site+and+guestbook+to+my+friends.

Joon

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..

Jooni

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.r

Vasilii

Looking for information and found it at this great site...

Sveta

Thank for making this valuable information available to the public.e

Smit

I\'l be back... :)o

Bill

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.

Jones

You have built a good websiteo

Britney

Looking for information and found it at this great site...f

Amanda

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.

Vasilii

Thank+you+for+your+site.+I+have+found+here+much+useful+information...g

Hillari

Hello%252Badmin%25252C%252Bnice%252Bsite%252B%252521%252BGood%252Bcontent%25252C%252Beautiful%252Bdesign%25252C%252Bthank%252B%252521a

Kim

You have built a good website

Kim

Your site is very interesting and usefulk

Jersey

This is very interesting site...n

Bill

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!s

Bill

Very cool design! Useful information. Go on!0

Dan

Vrsta coolt med en designad hundväska =)