Dagens Dior...

 och

1. DIOR Lily Dior Mother of Pearl Necklace $220.00
2. DIOR Lily Dior Mother of Pearl Bracelet $125.00

FY...De är ju bara så sööööta så man nästan dööör de här smyckena från Dior....jag önskar sååå
att de var mina...tyvärr så lär de inte bli det i första taget.Dior smycken är för tillfället not included
i Shoppingbudgeten! 
Jag slog däremot  till på ett chunky "guld" halsband på  TopShop idag!(ja..alltid något..kommer nog bild imorrn)
På rak arm kam jag säga:
inget halsband
som kommer gå till smyckeshistorien direkt men rätt snyggt att ha i vår till  wedges!
Nu fattas bara lite armband a la Gipsy=style completed!

åhhh..var riktigt kul att springa omkring på stan idag ....alla  vi crazy  shoppingladys och Lilla-E...imorrn är dock en ny dag som nog inte lär innehålla shopping..gosh...lär inte komma upp när Lilla-E gastar "lelling" (dvs. välling) typ 6.47 heller OM jag inte går och lägger mig nu ...over and out!

Sleep Well!/Hannah

23 kommentarer
jessica

är du vaken ;)

suratanten

Spännande att få se halsbandet du beställt. Min asos beställning kom idag, lite kläder och faktiskt också ett halsband, kommer bilder snart. Ha det!

alex

Det första halsbandet är otroligt sött!

hannahsthlm

jessica: Yes..kom upp imprse men är inte direkt världens piggaste idag om man säger så..=)!

suratanten: åhh..spännannde att snart se bilder på dina fynd a la Asos=)!

hannahsthlm

alex: Visst är halsbandet sött..adorable=)!

Fancy Desire

Nummer 1 är verkligen fint! Fancy Desire

frida

hej gumman! du vet väll att bubbleroom har stor utförsäljning på sitt lager i sthlm? själv ska jag dit nu och fynda ;)ha en bra dag!

Hanna

så söta o fina! wish I had them! ;)

suratanten

Frida: Var är utförsäljningen? Vill också dit.

hannahsthlm

Fancy desire: Absolut=)!

Frida: jaa...får se om jag hinner förbi en sväng i eftermiddag...Hoppas du hittar många fynd=)!Kram!

Hanna: Ohh..me too=)!

suratanten: Taptogatan 3 vid Sveriges Television på Gärdet/Östermalm

christine

Så fint halsband! Hade passat till mina Dior-örhängen ju. Varför visar du bilder på så fina saker som jag inte kan köpa? =) Lovely halsband från Top Shop, men man ser knappt Chanelhalsbandet =/

hannahsthlm

Christine: Kul att du gillar Topshop halsbandet!Chanel halsbandet kanske syns mer på någon annan bild framöver;)!

8ball

is very interesting site...

Katie

Excellent%2Bweb%2Bsite%2BI%2Bwill%2Bbe%2Bvisiting%2Bofteno

analbleaching

Hello, nice site

Vasilii

Thank for making this valuable information available to the public.S

Vasilii

Very good site! I like it! Thanks!u

Prohor

Thank you for your site. I have found here much useful information...i

Vasilii

Your work is marvelous!!e

Elza

Oh o ho! very nice site!o

Anna

Nice site... Cool guestbook...

Urii

Very%2Bgood%2Bweb%2Bsite%252C%2Bgreat%2Bwork%2Band%2Bthank%2Byou%2Bfor%2Byour%2Bservice.t

owesfm iecv

fegwhm iavtsh tcazidb rlkwve ajprwyz wekns wazgnb