Dagens Dior...

  och = fab  till jeans....

Väska: DIOR Trotter Romantique Large Zipped Bag $ 990.00
Skor: DIOR trotter Romantique Mule $495.00

Egenligen är jag inget "big fan" av spetsiga shoes...och det har faktiskt
inget med att Ebba skrev om det på sin utelista...
Har alltid haft lite svårt för det  faktiskt....
ÄVEN när det var som mest inne och alla sprang runt i det..Me LOVE the rund tå!
MEN i höstas hittade jag mina drömstövlar och jag köpte de faktiskt
trots den relativt spetsiga tån..är ju inga "svärdtår" direkt..men runt är det dock inte!
Just looove dessa stövlar fortfarande så...
Dessa Dior skor är säkert supersööta att matcha med väskan och ett par lagom slitna jeans...
men annars inget jag skulle investera i "separat"!
Väskan är jag dock kär i...adorable!;)

Ciao!

25 kommentarer
Sigrid

cute väska!

hannahsthlm

Sigrid: jaa..så söööt ju!;)

Elinor

älskar väskan!

christine

Ja, så snygg den var! Me like =)

Roomservice

Dom skorna skulle jag kunna hugga av någons fot för ;)

hannahsthlm

Elinor: Me too..=)

Christine:Me like too..very much:)!

Roomservice: ha ha..visst är de cute!:)

maria

söööta skor! inte är jag heller direkt fan av spetsiga skor för då känner jag ibland mig som jag är medlem av Sherwoodskogen med de glada Robin Hood-gänget. =) Men dessa skor är ju sööta!

8ball

is very interesting site...

Park

Interesting web page is, i\'ll see you later one more timef

analbleaching

Hello, nice site

Katie

You have built a good websitet

Marilyn

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(

Keno

Thank you for your site. I have found here much useful information...e

Smit

Very cool design! Useful information. Go on!u

Britney

Very cool design! Useful information. Go on!o

Bush

Greetings%2521..t

Smit

Fascinating site and well worth the visit. I will be backh

Nicole

You have built a good websitev

Nicole

Looking+for+information+and+found+it+at+this+great+site...n

Park

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.n

Elza

You%252Bhave%252Ban%252Boutstanding%252Bgood%252Band%252Bwell%252Bstructured%252Bsite.%252BI%252Benjoyed%252Bbrowsing%252Bthrough%252Bit.

Keno

Your site is very interesting and useful

Sveta

I%2Bconsider%2Bthat%2Bbeside%2BYour%2Bsite%2Bthere%2Bis%2Bfuture%2521%2B

Bush

Wonderful pages! Keep up the grat work.i

Prohor

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.c