Dagens Dior...

52049-414

........måste bli denna bedåååårande pump med rundad tå....I think i just fall in looove..; )
        Är du oxå hooked ligger priset runt 4400 kr

Jag kikar med ett öga på American Idol....man kan ju bara inte låta bli och bli impressed hur bra självförtroende vissa har...men det är ändå rätt skönt att se...varför ska ALLT vara på så blodigt allvar hela tiden..hey..livet ska ju vara kul oxå! Ibland måååste man våga för att komma någonstans...
Kan bara inte låta bli att tänka på när jag sökte till Scenskolan...tyckte juryn att jag var SÅDÄR pisam DÅ?
Jag vill nog hellst inte veta....tack...
Ciao!

Ps  .Jag gick till 2:a provet..men ändå...bra var jag INTE....men jag vååågade...ho ho ho...
64 kommentarer
Sigrid

ojojoj vilka underbara!

Maisha

Skorna är verkligen jättesnygga! Hade inte haft nåt emot att köpa dem i fall man haft råd... =)

Malin

åhhh jag är med kär =O

hannahsthlm

Sigrid, Maisha & Malin: Jag misstänkte att jag inte var den enda..;)!

elsa

oj verkligen super snygga dom måste ja tjata lite på mamma så man får dom:) hahah

Karin

Scenskolan....om jag var yngre skulle jag söka mig till Teaterutbildningen....Spelar teater på gamla dar och älskar det Just nu är jag med i en teater där vi är 12 personer av vilka 4 är lite äldre
dom övriga ungdommar Härligt....

Twinkle

Dom va verkligen ursnygga!

jessica

i'm in love..ge hit ;)

jessica

har suttit och kollat igenom allt jag hade missat..too baaad att jag inte passar i capri jeans och ännu mer baad att jag är mammaledig och inte kan stajla för läkarna på jobbet i såna där andra snygga skor som du hade i en annan anteckning =(

Hanna

söta! ;)

Rebecka

oh jag såg dom också, så söta och passar till våren :D

Cindy

Åh vilka söta :) Tack för tipset förresten , om piercingsmyckena .

hannahsthlm

Elsa: Tycker jag absolut du ska göra;)!

Karin: åhh..låter ju jätteroligt med din teatergrupp..jag hoppas att jag alltid på ett eller annat sätt kommer hålla på med skådespeleri=)!

Twinkle: Ja..adorable=)

Jessica: Ja man KAN ju inte annat än att bli kär i dem=)!

hannahsthlm

Hanna: Ja sååå söta!

Rebecka: ..de ultimata vårskorna alla kategorier!=)

Cindy: Var så lite så..hoppas du hittade nått som pasade=)!

Hermina

Åh vilka söta! Vill ha! :P

hannahsthlm

Hermina: jag vill oxå haaaa...;)

tragika

Jag tror jag är kär i de skorna :)

Emma

Åh gud vilka söta skor :D

hannahsthlmh

tragika: ha ha...du oxå=)!

Emma: absolut..soo cute!

Vanja

Kan ju inte annat än hålla med om att skorna va bedårande söta!

Och, tack. Jadå, det gick bra. Fick erbjudande om att komma tillbaks och prata för ytterligare en klass :-) Och som tack skulle jag få en gratis annonsplats för mitt företag i skoltidningen. Sånt kan ju bara uppskattas!!

hannahsthlmh

Vanja: åhh..va kul att det gick bra, annonsplats gratis och allt..du måste gjort succe ju=)!

turmalin

är ingen fashionista direkt..ha ha! men SKOR, ja, det är skoj emellanåt

mikkan

åhh va underbara :D

8ball

is very interesting site...

Fedor

%255Burl%253Dhttp%253A%252F%252Fbigtitroundass.ivipsearch.com%255Dbig%2Btit%2Bround%2Bass%255B%252Furl%255D%250D%250Ahttp%253A%252F%252Fphatass.ivipsearch.com%2B%257C%2Bphat%2Bass%250D%250A%255Burl%253Dhttp%253A%252F%252Fphatass.ivipsearch.com%255Dphat%2Bass%255B%252Furl%255D%250D%250A%253Ca%2Bhref%253D%2B%255C%2522http%253A%252F%252Fphatass.ivipsearch.com%255C%2522%253Ephat%2Bass%253C%252Fa%253E%250D%250AHello%252C%2Bmy%2Bdesign%2Bdown.%250D%250A%253Ca%2Bhref%253D%2B%255C%2522http%253A%252F%252Fbigtitroundass.ivipsearch.com%255C%2522%253Ebig%2Btit%2Bround%2Bass%253C%252Fa%253E%250D%250Ahttp%253A%252F%252Fbigtitroundass.ivipsearch.com%2B%257C%2Bbig%2Btit%2Bround%2Bass%250D%250A.

Svetlana

Excellent site - do keep up the good work.k

Helga

Pretty+nice+site%2C+wants+to+see+much+more+on+it%21+%3A%29%2B

Nicole

Great Site - really useful information!i

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Nicole

Oh o ho! very nice site!

Jimpson

http://groups-beta.google.com/group/mature1/web/free+mature+movie+pic+sex.html

Elza

Hello+people%21+Nice+site%21

Bush

Interesting web page is, i\'ll see you later one more timeh

Bob

Fascinating site and well worth the visit. I will be backd

Smit

Excellent site - do keep up the good work.

Kim

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!b

Anna

I+enjoy+your+site+very+much%21+THANK+YOUh

Helga

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!

Bob

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it."

Jooni

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.m

Keno

Hi! Definitely nice and neat site you got there.t

Urii

This+is+very+interesting+site...

Prohor

Oh o ho! very nice site!l

Joon

You%2Bhave%2Ba%2Bwonderful%2Bwebsite%2Bhere.%2BMay%2BGod%2Brich%2Bbless%2Byou%2Balways.u

Jones

Just%2Bserfed%2Bin.%2BGreat%2Bsite%252C%2Bguys%2521e

Katie

I+enjoy+your+site+very+much%21+THANK+YOU1

Katie

I%2Benjoy%2Byour%2Bsite%2Bvery%2Bmuch%2521%2BTHANK%2BYOU1

Park

Hi+friends%21+Sorry+for+it%2C+but+I+very+need+money%21+%3A%28s

Jimpson

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.k

Park

You+have+built+a+good+websiteo

Hillari

Cool!.. Nice work...i

Amanda

Your site is very interesting and usefult

Elizabeth

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!k

Amanda

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!s

Nicole

Very good site! I like it! Thanks!k

Marilyn

I have your site for its useful and funny content and simple design.k

Vasilii

Fascinating site and well worth the visit. I will be backi

Bush

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetings

Amanda

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!l

Smith

Thank for making this valuable information available to the public.s

Jennifer

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.-

Bush

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.i

Bush

Hi%252C%2Ball.%2BNice%2Bsite...I%2Breally%2Blike%2Byour%2Bsite%2B%2521%2BGood%2Bjob%2Bman.i