Dagens Dior väska..

52049-428

heter DIOR Vintage Logo Large Shopper och blir din för ca 12 000 kr.

Den skulle passa mig såååå bra....gillar att den är så oversizad,!
Då skulle
tom. Lilla-E :s gose chiuahuah (ja hur stavades det nu igen dåå?) , den omskrivne
Robbie Williams kunna få  plats på ett hörn bland :
smink,(myyyycket smink....man vet ju liksom aldrig vad man kan tänkas behöva..hmmm)balsamspray,Clean,plånbok,mobil,mobil 2,
leksaks traktor,Lilla-E .s gameboy, Lilla-E .s pannband,
mitt hårband,cd,napp,"nutt",marabou schweizernöt,Ipren, petflaska cola light,glömt nåt? hårborste...ja...och Lilla-E:s kam... 3 olika paket stimorol..phuu...i dagsläget
finns ingen plats för Robbie Williams i min väska..den är redan way tooo... jaa..övermöblerad light=)
Men bara jag fick denna Dior sååå.....tänk vad BRA allt skulle bli DÅ!

Nu ska jag och hämta Lilla-E...jag är sen som vanligt..ajajajaj..
 Vi ska på Miniteatern och sedan till Fridhemsplan och äta middag med P&F,
får se om jag får med mig Söta W...men han vill väll bara spela runescape efter skolan kan jag tro..sedan skulle  K komma som skulle på möte här i krokarna...NÄR ska jag hinna blogga idag?=)

Ska försöka hinna med mina "smink-listor" ikväll..hoppas jag..... annars kommer de imorrn!
Håll utkik! Ha det toppen!

Have to goooo....
Ciao

57 kommentarer
Twinkle

Ja det är det som är fördelen med stora väskor.. att man får plats med så mycket. Och så är dom så snygga! Den var jättefin!

Annie

Hektiskt liv. Men visst, med den väskan skulle ju allt flängade gå som en dans. Är du ensamstående med två barn och i så fall... hur får du ihop livet? Jobb, barn, ekonomi, hinna träffa vänner, träna osv.
Själv pluggar jag på distans, inga barn (förutom "Grynet" i magen, jobbar lite xtra två dagar i veckan och renoverar hela övervåningen. Tycker att det räcker... :-)

Emilee

Oh vilken dröm!

Evelina

Ja vilken lyxväska :)

my

Svinsnygg väska! jag är också helt galen i PRIMP

Paulina

Chihuahua/Chiwawa är stavningen. Underbar väska, men behöver man verkligen sådär mycket saker i? :)

Paulina

Om jag inte minns fel så var det du som tipsade mig om R&R jeans, jag har beställt ett par men undrar lite hur storlekarna är, vet du något? Är 27 som en vanlig 27?

Anonym

underbar väska, kolla in mina favoriter också, kram på dig =)

Sigrid

den vill jag ha!

Galadriel

halloj i stugan!

tänkte bara fråga en sak: min kompis undrar vad blursaft består av/är gjort av. vet du det?

kram! //a.

Sofia

Åh, vilken tjusig! Synd att man inte ser hur stor den är... de borde ha med en liten tändsticksask bredvid så att man har nått att relatera till... :)Fin var den i varje fall!

hannahsthlmh

twinkle & Emilee & Evelina: Visst är den ursnygg. En riktig drömväska alla kategorier!

Annie: Visst är det full fart emellanåt men jag trivs att leva mitt liv så. Man lär sig att prioritera vad som är viktigt och inte och barnen kommer alltid i första hand! Men självklart skulle lite mer egen tid inte sitta fel...men jag saknar Lilla-E och hans bror sååå mycket när de är hos sin pappa sååå...jag tycker vi har det jättebra som vi har det!
Det kommer säkert bli toppen när din baby kommer oxå, hoppas renoveringen är klar tills dess=)!

My: Kul att du oxå är ett fan av Primp!=)

Paulina:åhh..tack..jag lyckas aldrig stava rätt på det där ordet=)!Jaa..jag behöver sådär mycket saker..;)!

Galadriel

meeeeeen du missade ju min fråga juuuee!!! :)

hannahsthlmh

Paulina: Ja det var jag som srev om V.B jeansen från R&R. Jag har stl 25 på vanliga jeans och de jag köpte i stl 25 på V.B jeansen är perfekta! Jag har modellen Stockholm White crysal crown och de är "normala" i storlekarna. Dock vet jag att modellerna London Foam Crown och London Silver Crown är lite luriga och i de modellerna bör man beställa EN STORLEK STÖRRE än vad man i normala fall har! Lycka till,hoppas dina jeans kommer passa lika bra som mina gjorde!

juicygirl: Tack! Ska kolla in på din blogg=)!

Sigrid: Visst vill man bara ha den..NU!=)

Galadriel: Hej på dig! Blutsaften jag rek. innehåller en hel massa faktiskt...men den är självklart vegetabilisk! Bla. innehåller den förutom järn alla B vitaminer. Växter den innehåller är bla. brännässla,spenat,morot,hibiskus,åkerfräken,fänkål,vetegroddar och meeeer saker..supernyttig!!
Köp!=)Kram!

Sofia: Ja..det borde jag ju självklart ha haft=)!
Visst är den awesome!

Galadriel

hannah: jo men hur FRAMSTÄLLS den? det var det han undrade :)

love!

Camilla

het väska!

christine

hmm, du verkar vara lika fast på Dior som jag är =) den där väskan har jag också suktat efter men ligger tyvärr inte alls på min shoppingbudgetnivå, men man kan inte får allt här i livet =)

hannahsthlm

Galadriel. Ojj..det har jag nog ingen koll på,tyvärr=)!

Camilla: Mycket;)!

Christine: i am addicted to Dior..tyvärr kan man som du skriver inte få allt;)!

Vanja

Åhhh, vilken underbar :D

hannahsthlm

Kalle: Ha ha ha...kul att du tycker att du är sååå rolig själv iallafall=( Kan du GENAST ta bort bilden på mig från din blogg, det är faktiskt stöld av bild och kan leda till böter...tänkvärt eller hur?!

hannahsthlm

Vanja: Visst är den uuuunderbar!=)

8ball

is very interesting site...

Jersey

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !s

Jones

Just serfed in. Great site, guys!

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Keno

Excellent web site I will be visiting often6

analbleaching

Hello, nice site

Katie

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?s

Park

I have your site for its useful and funny content and simple design.u

Sveta

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!b

Nicole

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.s

Elza

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?

Britney

Many%2Binteresting%2Binformation%2Bon%2Byour%2Bsite%2B%252D%2Bkeep%2Bup%2Bgood%2Bwork%252B

Katie

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.r

Urii

Your+work+is+marvelous%21%21s

Vasilii

I\'m love this great website. Many thanks guye

Elizabeth

Very cool design! Useful information. Go on!o

Sveta

I consider that beside Your site there is future!o

Smith

You have built a good websitee

Bob

I consider that beside Your site there is future!o

Elza

Nice+site+its+very+interesting+site%21+your+site+is+fantastic.o

Smith

It\'s a great and valuable site!

Jimpson

Interesting web page is, i\'ll see you later one more timea

Amanda

Nice+site+its+very+interesting+site%21+your+site+is+fantastic.m

Britney

I\'l be back... :)e

Prohor

I you all love!

Keno

Oh o ho! very nice site!e

Smith

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!1

Prohor

Thank you for your site. I have found here much useful information...r

Park

I\'l be back... :)2

Vasilii

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.u

Hillari

Many interesting information on your site - keep up good worka

Amanda

Excellent web site I will be visiting oftent

Hillari

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..%

Bush

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!

Sveinada

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.