Dagens Dior matching...

 och

1.DIOR Dior Flight Leather Medium Frame Bag     Pris ca 11000
2.DIOR Dior Embroidered Leather Clog                  Pris ca  4000 kr

Är det inte de sööötaste träskor man någonsin sett?!
Nu är väll inte jag den sortens person som har mest användnig
för just träskor eller som är mest lämpad att ha dessa.....

Anledningar  till att Hannah inte bör ha dessa  DIOR  träskor:
♥Är inte ofta på Herrgårdliknande gods där ett par Dior
träskor skulle passa att glida omkring i....
♣Jag har ett par Vita gummistövlar som var adorable...Hannah bör överhuvudtaget
inte ha några vita skor eller stövlar alls!
♥På vårat eget landställe bör  man ha träskor,det har inte jag, kommer man i dessa
blir man dock totalt utmobbad av en del golftokiga släktingar som tycker man borde ha
något mer casual än Dior...Lacoste  vore ett bättre alternativ där! Har Lacoste träskor?
♣Lilla-E skulle kräva att få springa runt i dem inne..efter det skulle Lilla-E inte ha några ben kvar
och jag skulle inte ha något parkettgolv kvar...

Men... för alla  er andra så tycker jag denna Dior kombination är riktigt charmig till Sommaren! =)

Ciao!
39 kommentarer
frida

haha, det är alltid så kul att läsa din blogg!

hannahsthlm

frida: Tack! =)Du skriver alltid så cute comments!

Evelina

Ja, vitt är fräscht! För söta träskor det där... synd bara att jag går som en jag vet inte vad i alla slags slip in-skor :P
Diggar din blogg också måste jag infoga:D

Delinda

Roligt:)
Ja visst e BUS fr Dior super:)
Ha d så bra!

Sophie

Galet kul med träskor! Kanske man ska ta hem sina i från landet?!;) Nääää skulle inte tro det! Träskor ska bo på landet, dom trivs bäst där! Det där med att slicka asfalt är inte riktigt deras grej!;)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

Hanna "Hans"

haha, vad roligt! Fick mig ett litet skratt såhär på morgonen iaf! :)

Hanna

söt dior väska! ;)

Cristel

Och det tycker jag med :) sött!

suratanten

Ha ha...jag har lite svårt för träskor, fick väl en överdos som barn. Fast det är ju så skönt att ha ett par skor man bara kan hoppa i...plopp!

Tesan

haha.. kul inlägg! känner igen det där med vita skor, är oxå helt värdelös på det!

Fancy Desire

haha, söta träskor, håller med om att de inte verkar vara speciellt praktiska! Fancy Desire

Vanja

Hihi, roligt inlägg, trots att inte träskor är så användbart, iallafall inte i den prisklassen :)

hannahsthlm

Evelina:Tack=) ha ha..jag är ingen slip in sko expert jag heller ska jag tala om;)!


Delinda: Den är awesome=)!Ha det toppen du med!

Sophie.: Visst är det...=)! Passar dock bättre som sagt på något mysigt land än i stan..;)

"Hans" : ha ha..var ju kul att jag kunde birdra med det=)...

Hanna: Adorable=)!

Cristel: Absolut:)

Suratanten:ho ho..det fick nog jag med..jaa..det är ju praktiskt utan knyt och dyl!=)

Tesan: Tack!Jaa..jag och vita skor/stövlar går verkligen inte ihop=)!

Fancy Desire: Neeej..de skulle nog inte vara sådär söta och fräscha många dagar tyvärr..=)!

Vanja: Tack! neeej..träskor för 4000 är väll inget man köper i första taget.. kanske..=)!

LINDA CREEKMORE

I CANNOT FIND THE ABOVE CLOG IN SIZE 10.5 IN THE US.
I CAN'T READ THIS WEBSITE, BUT ARE YOU SELLIGN THE ABOVE CLOG, DO YOU HAVE IN IN A 10.5 OR 11? IF YOU DO HOW MUCH IN US MONEY?

8ball

is very interesting site...

Keno

I\'m love this great website. Many thanks guye

analbleaching

Hello, nice site

Bill

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(e

Keno

Greetings!..u

Joon

i love this site.e

Bob

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.+

Park

I you all love!i

Bush

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!

Urii

Very good web site, great work and thank you for your service.e

Kim

I+enjoy+your+site+very+much%21+THANK+YOUm

Helga

Hello+people%21+Nice+site%21a

Svetlana

Very good site! I like it! Thanks!r

Nicole

You+have+a+wonderful+website+here.+May+God+rich+bless+you+always.h

Bob

Great Site - really useful information!

Keno

Excellent web site I will be visiting oftenl

Sveta

Just serfed in. Great site, guys!b

Joon

i love this site.r

Britney

Thank+for+making+this+valuable+information+available+to+the+public..

Jones

Your site is very interesting and useful+

Kim

Thank you for your site. I have found here much useful information...

Jesus

Very good web site, great work and thank you for your service.a

Smith

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.d

Jimpson

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.%

Steffenmariann

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings