Återkomsten to Snowy Sweden...

52049-303


HOLA AMIGOS!
Ville bara meddela att jag nu landat a Estockholmo igen after våran lilla Lanzarote Holiday....efter en minst sagt innehållsrik vecka=)...
Imorron kommer ALL reseinfo samt shopping FYND att redovisas..Tonite me are VERY trött...började så smått packa upp lite pianaler men sen gav jag upp...har ställt de most IMPORTANT STUFF i badrummet..ja dvs=taxfreeshoppingen och..det fick räcka!
Lilla-E sover sååå gott i spjälsängen (ja jag VET han är too large för spjälsäng egentligen,  men han ÄLSKAR den)med sitt lilla duntäcke..he really missed it!
VARFÖR har inte Spanska hotell eller grekiska eller turkiska  whatever TÄCKEN...Jag vill inte sova med lakan och filtar..INTE på semester och aldrig nånsin nånstans...Efter att ha vaknat upp inlindad som en mumie i ett lakan och med filten på golvet och iskall.(På nätterna är det typ storm över havet runt Lanzarote och inte såå varmt)...sååå..ja..trots pool och sol..rätt nice to sleep home!
Ska inte gnälla..hatar när andra klagar..men ingen kan ju tycka det där med mumielakanen är nice..eller what??..rätta mig gärna om jag har missat nåt på den punkten...Ja jag KAN förstå att när det är 30 grader varmt vill inte folk ha duntäcken..men det var det INTE nu..
Kommer sakna att inte leva i Gucci-solisarna...Snölandet som mötte på Arlanda var ju..ja..inte såå vårlikt..men ..HOME SWEET HOME!
Gonatt..hörs imorrn..Ciao=)

Ps. KÖPTE NYA BIKINIUNDIES SOM TYVÄRR INTE RIKTIGT SÅG UT SOM LILLA BILDEN PÅ MIG..ho ho ho..=)
14 kommentarer
Malin

åh, hoppas du har haft det kul! jag förstår inte heller vf dom int har riktiga täcken!:P

Evelina

Ja det där med täckena är knasigt. Men jag hoppas att du haft en uuunderbar resa :)

anina

Hej! Låter som om du haft en bra semester=taxfree :)
Jag vet vad du menar, jag var på Lanzarote i dec. :)
Blir kul & se vad du shoppat. Ha en bra helg.

Sofie

Hoppas att du haft en riktigt härlig resa iallafall, trots dåliga filtar/täcken!!!! Jättenyfiken på vad du har shoppat!? :)

hannahsthlm

Malin och Evelina: Tack=) ja..det där med mumielakanen förblir en gåta..;)..vi har haft det awesom!Hoppas ni oxå har haft det!

Anina:Ja har du varit there så förstår du exakt vad jag syftar på..Hoppas du får en superhelg oxå!=)

hannahsthlm

Sofie: Thank u=)! Shoppingen kommer uppdateras under dagen!

8ball

is very interesting site...

Katie

Nice site... Cool guestbook...n

Prohor

A+fantastic+site%2C+and+brilliant+effort.+A+great+piece+of+work.e

analbleaching

Hello, nice site

Sveta

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!r

Elizabeth

Your work is marvelous!!l

Jimpson

I you all love!B

Britney

I like it and the background and colors make it easy to readm