åhhh...Dior Baby...........

52049-278

.......Neeeej men ÄR det allvarligttalat  NÅGON som sett något Sötare än dessa things från DIOR BABY ??
Jag är sååå förälskad !
Dessa saker ovan skulle jag genast villa shoppa till Lilla-E:


1.BABY DIOR MITTENS  ca 420 kr ( Vantarna är väll bara för cute?)
2. BABY DIOR, SMALL BABY DIOR FEEDING BOTTLE ca 320 kr  ( det måååste vara världens söötaste nappflaska!)
3. BABY DIOR, DIOR LOGO TEDDY BEAR  ca 2600 kr ( Kan riktigt se hur Lilla-E sitter & gosar med denna ursöööta Teddy i vagnen på våra shoppingrundor..Måssste ha!....Alla barn har väll rätt till en Dior-nalle..eller?)
4.BABY DIOR SCARF ca 720 kr (Alla småkillar behöver ju en creddig scarfs,ellerhur?!)

Håller på och tvättar idag igen....gahhh;(....men ska man åka på holiday så ska man...jag klagar inte=)!
Tråkigt bara att jag inte kunde äta lunch med P idag. Hade varit kul...men hinns inte med.
W är ju sjuk oxå....stackarn...sitter här i soffan med sin söööta uppsyn i stor filt och mina duntofflor ....så snuttig..men febrig....Tur att han har OS att kolla på iallafall=)..och så väntar han på att få spela Runescape på datorn....
Lilla-E är på dagis. Fick typ värsta motionspasset imorse...
När vi väl kom till dagis in the snowstorm så hade de gått på en liten utflykt...Sååå vi fick jaga efter till längst upp i Vanadislunden....måste vara en av de brantaste backarna i Vasastan...där skulle de iallafall tillbringa dagen och äta lunch...ho ho ho...jag var inte avensjuk...burrrr...hoppas att Lilla-E ej förfryser sig....nu ska jag börja packa lite snart...Ciao!
34 kommentarer
lameilleuse

Åh, din unge har smak ;o)

hannahsthlm

lameilleuse: åhh.tack=)..men än så länge är det jag som väljer=)...

Linda

en sån där nalle med LV-tryck fanns på Weekday, fast "ostoppad" typ. Dragkedja i bak så man kan fylla den själv. I vitt och beige. Inte världens kvalitet kanske men oh så söta :)

Angie

Shit bruden, du verkar tät assååå=)Vad sysslar du med om man får fråga?/

sheida

den såg inte så mysig ut som en nalle-björn ska göra tycker jag...

Angelica

Oooooh... I love!!!! I knew you were a Dior girl too! =o)

Fast nallen såg inte sådär kramvänlig ut!

hannahsthlm

Linda: åhhh..en LV Nalle skulle säkert Lilla-E vilja ha oxå=)!

Angie: Jag håller på att starta ett företag inom makeup...har inte mer pengar än andra men lägger dem alltid på lyxiga saker när jag kan=)

hannahsthlm

Sheida: jag tror den är mjukare än den ser ut...och han har redan gosiga gosedjur så nallen skulle han inte behöva ha i sängen på natten..skulle han inte få heller...med den prislappen=)..tänk om han skulle hälla ut en flaska välling över honom=)

hannahsthlm

Angelica: såklart jag är=)!

Lina

när man ser detta känner man att man måste skaffa barn snarast!!!

hannahsthlm

Lina: ha ha...jaa..det är sååå kul att shoppa till dem=)!

Malin

åhh va gulliga saker :D blev sugen på att shoppa till en bäbis nu !

hannahsthlm

Malin: Jaaaa...Baby Dior har den effekten=)!

jessica

men gud vilka söta!! sånt vill jag ha!!

hannahsthlm

jessica: jaaaa..jag är helt såld på nappflaskan=)!

8ball

is very interesting site...

Prohor

Looking for information and found it at this great site...n

Joon

Very+good+site%21+I+like+it%21+Thanks%21+

Keno

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..

Nicole

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..e

Smit

Thank you for your site. I have found here much useful information...s

Sveta

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.

Hillari

This is very interesting site...e

Jones

Your work is marvelous!!l

Marilyn

Just serfed in. Great site, guys!e

Hillari

Fascinating site and well worth the visit. I will be back%

Bob

Nice+site...+Cool+guestbook...b

Anna

I have your site for its useful and funny content and simple design.

Jesus

i love this site.f

Jersey

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.f

Sveta

Just serfed in. Great site, guys!s

Marilyn

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

lilla jag

ja undrar bara vart du har köpt den där mörkblåa mössan som det står svea på? ja vill så gärna ha en sån!! :D :D vet du isåfall va den kostar? Tack för svar :D

tessa

hamnade här, vet ej hur, men jag bara spontant undrar,hur mår du?
man blir fan rädd.