Världens Bästa brud...




...nåja SNART IALLAFALL...

Om ca 1 månad skrider söta söta Miss M fram till altaret med sin mr M, ska verkligen bli en upplevelse!!Igår var  M:s möhippa. Ojoj oj...what a day..;) TYVÄRR kunde inte jag delta förrens frammåt kvällen men jag fick se dagen på video...

M:s CHOCKROSA ballerina dräkt påminde faktisk lite om något CARRIE i SATC skulle kunnat haft på sig...tyvärr finns det inget kort på denna skapelse i min camera...men hon sjöng för fulla muggar på ett torg och tjänade 86 kr?! samt gladiatorbrottades i den....inte dåligt va?!;)
Hon VANN även gokart-tävligen vilket M var omåttligt stolt över ;)!

Innan kvällens bravader  fick M dock byta outfit till denna rödprickiga satinklänning med AXELVADDAR och VITA stilettstövlar....=)M är så söt så hon såg ändå NICE ut hur vi än försökte spöka ut henne och det var nog MÅNGA som trodde hon självmant gått ut i den där klänningen när hon stuffade runt med ett champangeglas till Shakira på Yatch club...

Själv var jag tvungen att ha något VITT på mig eftersom alla som var med på möhippan skulle ha det,jag ÖVERLEVDE...brukar ALDRIG ha vitt på mig...;)!

IDAG är jag LITE trött.
Möhippan var i UPPSALA...... Vet ni HUR JAG KOM HEM INATT??!
Jo jag kom på den LYSANDE iden att åka FLYGBUSS till ARLANDA från Uppsala och sedan flygbuss från Arlanda till STOCKHOLM....Jag gör ALDRIG mer OM DET!

Kl o3.15 hoppade jag på Flygbussen i Uppsala och kl 05.30 var jag Hemma vid min port....
Jag ville bara så gärna HEM istället för att sova kvar i Uppsala när jag varit bortrest..men nu ångrar jag verkligen att jag INTE sov kvar hos M....

Vad händer då när jag kliver av flygbussen i STHLM?!
Jo jag springer in i ett gamalt ex vid T-centralen som var den sista personen jag ville springa in i just då...Han är riktigt  jobbig och började SJÄLVKLART ringa som en galning några minuter efter vi sagt hejdå...sen fick jag stänga av telefonen och har fortfarande inte satt på den igen...

M hade hur som helst en väääldigt lyckad möhippa (enligt henne själv=)och det är huvudsaken..jag är lätt lite trött idag eftersom det var för ett "gott ändamål" om man kan uttrycka sig så...och är  riktigt glad att jag åkte!
Hoppas inte M blir MAD för jag har de här bilderna med här på bloggen..OM HON BLIR de så tar jag BORT DEM... då vet ni varför!=)



Mit hår ser grymt skumt ut på bilderna...hade försökt tuppera upp topparna och haft ett nytt balsamspray..resultatet blev horrible...men...jag överlevde kvällen ändå;)!
29 kommentarer
Emma

Äsch, jag tyckte håret var fint :D

från hannahsthlm

Emma:Ha ha.. du är allt bra gullig du=)! tack! (men... den var rätt uggly faktiskt den där frisyren..=)
Hoppas du haft en bra dag!

Vintage* Jessica

Sötnos :)
Hoppas att du hade det bra hahhahaha skrattar åt din Knäppa resa crazy hahhaha :)

från hannahsthlm

Vintage Jessica: Jaaa..resan är mycket minnes värd vill jag lova=)!kommer aldrig att glömma den...kramis

8ball

is very interesting site...

Xenonius

hello%2C+my+design%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fvouyer.ivipsearch.com%0D%0A%5Burl%3Dhttp%3A%2F%2Fsex%2Dtoys.ivipsearch.com%5Dsex+toys%5B%2Furl%5D%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fsextoys.ivipsearch.com%0D%0A%3Ca+href%3D%5C%22http%3A%2F%2Fsex%2Dtoys.ivipsearch.com%5C%22%3Esex+toys%3C%2Fa%3E%0D%0Ae

Marilyn

Great+site.+I+will+bookmark+for+my+sons+to+view+as+well%21%21%21n

analbleaching

Hello, nice site

Elizabeth

Lucky%2Bto%2Bfind%2Byou%252C%2Bkeep%2Bon%2Bthe%2Bgood%2Bworkk%2Bguys%2521%2BBest%2Bof%2Bluck.a

Meteor

I have your site for its useful and funny content and simple design.o

Jooni

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.B

Kim

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!b

Jennifer

This is very interesting site...k

Britney

I\'m love this great website. Many thanks guye

Kim

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luckd

Sveta

Very cool design! Useful information. Go on!

Jersey

Many interesting information on your site - keep up good work+

Joon

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !2

Jennifer

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.1

Elizabeth

I enjoy your site very much! THANK YOUr

Park

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.

Helga

Excellent site - do keep up the good work.t

Elza

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(e

Nicole

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !a

Jersey

Oh o ho! very nice site!l

Jones

Excellent site - do keep up the good work.+

Sveta

I\'l be back... :)e

Meteor

It\'s a great and valuable site!d

Patrickiris

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar