Väntan är över....

52049-996

....Här är det då..det Citron-Gula Juicy settet!=)


Tyvärr så sover min fotograf så det blir ingen bild ON just ikväll!

Tycker jackan var super fin med samma kristaller  ungefär som i Beckham kronorna på R&R jeansen.
Hade ju väntat mig ett velour set men nu har jag börjat vant mig vid det här...
Grejen var att det FANNS mycket velour set men utan tryck..och Becca trodde jag ville ha med tryck!
Och så tycker hon inte de där Velour setten ÄR söta..såååå---

Ja ja..det här blir nog BRA i sommar..eller vad tror ni?!
BILLIGT var det dock EJ..Jackan kostade tydligen $142 och capri $98.
Jag trodde Juicy var billigare än så i USA....but not.....Sååå..Tack så mycket  Becca! (och mamma) =)

40 kommentarer
Johanna

Yes!! Snyggt tycker jag. Blir nog bra, absolut. Okey, trodde att det var billigare i USA..men då vet man. Nån gång i framtiden vill jag också ha ett J.C set. =)

jen

kronan ser lyxsig ut. tror jag du kommer trivas i. skulle iaf jag gjort. härlig färg också (: mvh jen

Johanna

Snyggt! =D

Felicia

Me likey... Och gult är ju sååå hett nu!!! Du kommer look good !!!

från hannahsthlm

Johanna,Jen,Johanna, Felicia:
Tack tjejer!=) Kul att ni gillade det!Kram & gonatt!

pumpan

Supergulligt faktiskt. Håller med din syrra om att det här var roligare än de vanliga seten.

från hannahsthlm

pumpan:Kul att du gillade det=)!

lameilleuse

Härlig färg! Älskar gult på sommaren.

Malin

superfint :D

Cassie

Perfekta 'sommarjuicyn', ursnyggt med gult !

Jocelyn

Nice! och perfekt till solbrännan nu i sommar!:)

Christine

Fint! Men oj vad dyrt det var!m *snålis* =)
Tycker inte heller om de i velour... fast jag får iofs rysningar av sådant tyg.. hu! Jag ryser bara tanken på att ha ett sådant på mig! haha!

suratanten

Härlig färg! Jag gillar den där bättre än velourkittet;)

anina

Super somrigt! Jättefint med gult.

jennifer

riktigt snygg set!! :)

stina

Har också gult juicyset, (linne och hoodie). Från Shopbop, förra året.

Mikky

Fin juicy dress =)

emma

jag tycker det var fint:) jo man kan ju tror att det ska vara billigare:) hehe. du blir säkert fin i det hannah.

Cicci

Gulligt, känns som att det kommer passa dig perfekt :)!

Linda

Jag var i USA och köpte Juicy också för en tid sen, och jag blev också förvånad över de höga priserna. men det är det värt tycker jag!

Debbie

oh! va fint!! sen ser man extra brun ut i gult också ;) ha en fin sommar!

8ball

is very interesting site...

Marilyn

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Jones

I consider that beside Your site there is future!e

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Hillari

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!+

Anna

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..o

Joon

I\'l be back... :)e

Meteor

Excellent site, added to favorites!!d

Sveta

Excellent+site+%2D+do+keep+up+the+good+work.%25

Jersey

You have built a good website

Elza

Cool+guestbook%2C+interesting+information...+Keep+it+UP.+excellent+site+i+really+like+your+stuff.%2B

Keno

Excellent web site I will be visiting often.

Britney

You+guys+do+a+wonderful+job%21+Keep+up+the+good+work%21%21%21p

Jones

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.b

Britney

Greetings!..

Jooni

Wonderful pages! Keep up the grat work.f

Smith

Excellent web site I will be visiting oftent