Och i paketet fanns...

52049-1023

.....OLE HENRIKSEN Purifying Make Up Remover 295 kr
"Allt i ett burk" för makeup rengöring som är helt oljefri och verkar mkt praktisk att ha med sig när man reser etc.
Små pads som är indränkta med rengöring som ska göra rent på ett kick och återfukta..
Ser fram emot att få gå och lägga mig snart så jag kan pröva dem!=)

MISO PRETTY Lip Balm  60 kr (present)
Lip Balsam med Körsbärsdoft som verkar bra.
Fick det i present för att mitt puder jag beställt (THE POWDER från HÅKANSSON) var slut i lager och inte kommer förrens nästa vecka...

OLE HENRIKSEN Pick Me Up Face Mist 280 kr
Min tog slut imorse så därför är jag mkt tacksam  över att SMASHING  skickar saker snabbt....La in en beställning i Tisadagskväll och hade grejerna idag.....
Vet inte hur jag hade klarat mig utan min älskade Face Mist i helgen...men nu hade jag ju tur att den anlände;)!

Okey..jag kan ju promenera ner på stan och köpa en...men det är ju så enkelt att beställa på nätet....=)


Smashing skickar alltid med små prover oxå vilket ju är sååå roooligt!
Denna gång blev det några från Ole Henriksen, en från Murad samt ett mini mini Venom Gloss från DuWop.

Hinner jag så önskar jag er Glad Midsommar imorron...Hinner jag inte så gör jag det nu!=)

Vi åker till Landet imrrn bitti och får inte vara sena till sill lunchen eftersom det är vi som har all sill med oss...Jaa..det blir spännande det här...Alltid lika intressant och händelserikt när hela släkten sammanstrålar for Midsummer;)!!!
Vi är nog tillbaka på Söndag igen...skulle jag tro....

Kram/Hannah & Lilla E♥

Uppdatering: Jag vet att en del efterlyser lite make up tips etc. och jag lovar att komma med det efter midsommar helgen...Har haft lite fullt upp med midsommarplanering och annat denna vecka (läs bla.MIGRÄN...)och har därför inte hunnit svara på så många kommentarer heller...Sorry...Hm beställningen kommer även den visas efter midsommar!=) Fanns en del som jag är riktigt nöjd med faktiskt...Kramiz.
42 kommentarer
yenny

hej! vad är face mist till för? vitsen? kram :)

hannahsthlm

Yenny: Alltså..jag använder den istället för ansiktsvatten..super fräsht och enkelt att spraya en dusch i ansiktet på morronen och så piggnar hyn till=) Sen lägger jag hudcreme etc.
Man kan även ha med den på stranden eller såå..super smart! Kram!

yenny

låter nice.. alltid drygt att korka upp flaskan med ansiktsvatten och sen leta reda på bomullstussar.. blir värsta projektet, det där verkar smart:D

hannahsthlm

Yenny:mmm..jag kan verkligen rek;)!

Samuel

Glad midsommar!

...jag lovar: jag har aldrig efterlyst några make up-tips!

Btw: ifall det finns personer som skriver något negativt om ditt utseende så är de småsinta människor som inte orkar leva ett positivt liv: du är jättefin som du är!

felicia

glad midsommar och´tycker du har en bra blogg btw :)

Angel

Härligt med nya produkter

äza

men hallå! ett körsbärsläppbalsam för 70 pix? otroligt. jag tror du hade kunnat köpa dig puff daddy diamanter ifall du slutar köpa leksakssmink! :) men duuuu bestämmer.

Hanna

Hur fungerar face misten och vad är den bra till? Känner att jag inte är fullt på det klara med det,.. :)) Trevlig midsommar!!

Johanna

Face misten låter bra! Och ha en trevlig midsommar du med! Kramis!

melliz

Glad midsommar önkas dej! kraam

Carin

härligt! och vad schysst av dom att ge dig en tröstprsent när det du beställde inte fanns inne! Det är mer än vad man kna söga om vissa andra företags servicekompetens ;)

evelina

bra blogg du har :)

Cicci

Schysst att du fick en liten tröstpresent :)! Trevlig midsommar!

emmis

Hej tjejen! Har ju ingen data längre så jag får passa på nu medans jag e hos mor & hälsar på! Ville önska er en jätte bra midsommar! Hoppas ni får d bra! Ge killarna massa kramar, guud va man kan sakna dom!!!! Ha d så jätte bra, & njut..! Massa kramar / Emma & Leya

Sandra

Skojiga grejer. Vill också shoppa lite. Du som har koll på produkter kanske har någon aning om märket Pupa säljs på nån webbshop för ett bra pris. Är kär i deras kroppskrämer!

emma

jag älskar dig, du är bara för gullig! keep on the good work, honey! :)

emma*

oj, det ska vara "up" isället för "on",

pussas!

Emma

Gud vad härliga saker det fanns i paketet ;)

Jenny

Har du något tips på några sidor på nätet där man kan handla skönhetssaker, typ smink eller hudvård och liknande. Vore tacksam vid svar! Kram

Amanda

Verkar vara riktigt bra produkter det där!

emmy

åh jag vill ha!!d:

jennyk

Vill osså ha!

Sofia

Glad midsommar och ta hand om dig, låter ju som att du håller på att köra slut på dig!

äza

du har snygga läppar, är det restylane eller någon mirakelprodukt?

julea

vilken tuff förpackning med läppbalsamet, smask...

felicia

ang SKIN Nutri Cosmetics från Friggs,är den bra?
blir det något resultat liksom? :)

Persita

We miss you :(

Sofia

Schyst att du fick en tröstpresent, bra blogg btw ^^.

nina

fina grejor

kalle

Hör av er när ni kommer hem, har ringt typ tjugo ggr på era mob,hade inget nummer till landet.
Jag ramlade inte i sjön som du trodde i alla fall!Behöver hjälp med att sälja kläderna som ligger hos mor,fixar du det?fick inte du cd:n? Höres!

Kalle

Jag hade visst den :)

Persita

Riktigt snygg Layout!

Cicci

Oj vad fint du har fått det här :)!

rn

Ole henriksen är så bra :)

sarah

Gu så trevligt det låter ! :)

8ball

is very interesting site...

analbleaching

Hello, nice site

Elza

I\'l be back... :)

Marilyn

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!u

Marilyn

Your work is marvelous!!u

Sigveanja

Very well done. I enjoyed the site.