Not soooo Good....

.....att BÅDA klimparna lyckats bli sjuka och det är typ 100 grader varmt ute idag..nåja nästan...
Lilla-E är på bättringsvägen men har nu lyckats smitta sin bror....Nu sover båda två och eftersom jag knappt sovit något i natt eftersom jag servat med vatten,nappar och alvedon så kommer jag INTE ägna denna "paus" till att blogga....faktiskt....=)

Men IKVÄLL är jag absolut tillbaka ! Har ju LOVAT att berätta om min beställning från MrsH
Förövrigt börjar ju deras REA imorrn oxå..kan vara värt ett besök ! Frågan är ju om jag kommer dit
med dessa sjuklingar i släptåg,förmodligen icke...=/

Hoppas på att webb-shoppen oxå börjar sin rea....innan allt snyggt är slut..det visar sig=)!
Rea på webben är så mycket ENKLARE än att stå och slita i saker i fel storlek i butik...oftast undviker jag reor helt i butik...jag är inget BRA på att slåss om plagg helt enkelt ;)!

Ciao!♥





32 kommentarer
Sandra

ÅH hoppas de blir friska snarast möjligt!!

Helen

ja brukar bara gå in o titta unt lite på reor.. o helt plötsligt har ja hittat tre tröjor som är både snygga o billiga.. o kanske inte ens måste provas.. =p ja gillar rea.. men inte när de är fullt me folk.. =s

adeline

Åh nej, stackars små :( Hoppas de kryar på sig, och hoppas du får sova bättre inatt!

Sofia

Ojoj, stackars små pojkarna! Och stackars mamma som inte får shoppa ;)

Tycker det är en bra idé att bara shoppa nätrea!

Heléne

Åh vad najs med mrsH-rea.. suck. Och jag som har super-köpstopp!

Angel

Ojdå låter inget vidare

Käthe

Inte roligt med sjuka barn. Hoppas du inte själv blir krasslig nu.
Håller med om att webbshopsrea är mycket lugnare. :)

Hanna

Hoppas dom kryar på sig snart :)

Jocelyn

Åh, jobbigt när småttingarna blir sjuka! Jag blir helt slut och har ändå bara en, måste vara dubbelt jobbigt för dig m två! Ja, reor kan verkligen vara både heaven and hell... :)

Sofia

Jag har inte varit inne här på ett tag tyvärr, men gud vad snygg bloggen har blivit!!

Cassie

Ojoj, hoppas de kryar på sig :) Och att du (om du kommer dit) hittar ngt fint reafynd :)

hannahsthlm

Sandra: Ja..tack för omtanken..det verkar som de är på bättringsvägen som TUr är =)!

Helen: Jag ärTYVÄRR (för ekonomins skull=) ingen REA person...det vore ju praktiskt annars;)! MEN självklart kan man fynda speciellt hos de dyrare butikerna där skillnaden i pris blir större vid reor!=)

Adeline: Tack ska du ha..Jag ska stutsa i säng nu snarast möjligt så jag får sova några timmar i natt iallafall..Finns risk jag förvanlas till en zoombie eller dyl. annars känns det som...;)!

Sofia: Jaa..klimparna har verkligen varit enländiga idag...typiskt när det finally blev sol och badväder..men men...det kommer nog fler soldagar i sommar,får vi hoppas =P!...
och jaaaa..stackars mej som inte får ge mig till MrsH imorrn..=) Ho ho..då tackar man sin lyckliga stjärna för att det finns nätshopping tillgängligt om stora shopping abstinensen skulle sätta in ;)!

Helene: Jaaa..jag borde oxå ha ett sånt där total köp stop..tror jag...men det är mycket svååååårt ;)!

Angel: Nopp..men det finns värre saker..snart är de säkert friska o pigga igen=)!

Käthe: Ja..Webb-rea är mer "my cup of tea" det ;)!
Neej..sjuka barn är verkligen ingen hit det...=(
Killarna verkar dock lite bättre nu och jag håller tummarna för att jag klarar mig=)!

Hanna: Tack ska du ha:)!

Jocelyn: Jaa..när båda blir sjuka ärdet INTE roligt,käns som detär nog att pyssla om en liten sjukling..men men..nu verkar de små liven vara på bättrings vägen iallafall=)!
Reor kan verkligen vara toppen eller botten..det vet man aldrig förrens man varit där och kikat...;)!

sofia: åhh..vad roligt att du tycker det:) Tack!

Cassie: Tack! Tyvärr tyvärr så kommer jag nog inte till någon butiks-rea imorrn...ser inte så ljust ut på den fronten just nu=(
...MEN jag hoppas på att hitta nåt på nätet (om de lägger ut rean där oxå vill säga...).

8ball

is very interesting site...

Helga

Nice site... Cool guestbook...o

Anna

It\'s a great and valuable site!m

Sveta

Wonderful pages! Keep up the grat work.4

Elza

I\'m love this great website. Many thanks guye

analbleaching

Hello, nice site

Kim

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!

Jones

Your work is marvelous!!l

Jennifer

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!n

Jennifer

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetingsT

Urii

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.

Nicole

It%255C%2527s%2Ba%2Bgreat%2Band%2Bvaluable%2Bsite%2521d

Bush

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.

Sveta

I enjoy your site very much! THANK YOUr

Smith

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.

Sveta

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.o

Jesus

Very cool design! Useful information. Go on!l

wholesale scarves

ios dieron a la herramienta que permite ingresar comentarios en nuestras noticias, hemos modificado el proceso de registro al mismo.



Para poder comentar en las noticias de E

cheap new era hats

et avr skoj att ses iallafall! Ja jisses du vad fint ordnat av flickorna och goodie-bagsen gick ju inte av för h

cheap belts

ket ENKLARE än att stå och slita i saker i fel storlek i butik...oftast undviker jag reor helt i butik...jag är inget BRA på att slåss om plagg helt enkelt ;