Lite mer bilder från Bulgaria...



.....För er som aldrig besökt landet kan jag tala om att åtminstone VARNA KUSTEN med Albena och Golden Sands var en positiv överaskning=) BURGAS KUSTEN med Sunny Beach vet jag dock inget om...
En öl kostade ca 2 leva, dvs. 10 kr, en middag för 2 personer ca 3o leva,dvs. 150 kr med vin....Väldigt billigt!
SJÄLVKLART hände det en del incidenter som vanligt när jag är i farten....Hotellet var en katastrof utan dess like...min kompis G blev bestulen på sin kamera och guldhalsband av städerskan...Men på det stora HELA hade vi det nice=)!

Taxfree fynd och fler bilder samt MER info om resan kommer IMORRN!

Nu ska jag snart på MÖHIPPA....Så jag håller på och tvättar samt ska göra mig i ordning för en PARTYKVÄLL=)! Skulle egentligen behöva vara hemma och sova..men jag har lovat den blivande brudens syster att dyka upp..så så får det bli! ;)

Ha det gott så hörs vi imorrn!

Kram/Hannah♥
40 kommentarer
Dontclick

åååh, jag ahr likadana skor som Lille E :D:D:D:D:D

sarah

jAG VILL OCKSÅ DIT ! :p hoppas du haft trevligt !

Sophie

Ser ut som ni har haft det super skönt!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

Johanna

Trist att bli bestulen.. Men i stora drag verkar Ni haft det bra.
Möhippa är kul, varit på en förra året =). Och väntar på att se dina taxfree fynd och annat sen :)

Stina

Fina bilder, nu längtar man utomlands- trots att vi har så fint väder nu. Du var jättesöt i den prickiga klänningen. :)

Emilee

Vad kul att ni haft det bra. :) Haha men att man inte ska kunna lita på städerskorna är ju läskigt. Fick hon tillbaka sina saker?

Hanna

ojojoj, vad söta dina barn är :D

anina

Åh vilka härliga bilder :)
Jag var på möhippa förra lördagen, det är så roligt!
Ha en bra kväll. Kram

emma

hade ni ingen sucikass eller vad det heter. där man lägger in värdesaker för att det kan förre komma stöld på rummena av städerskorna.

sofiemadelene

Åh det ser ju ut som om ni har haft det riktigt mysigt =) Har det testat Eyeko krämen? Jag har funderat på att köpa den rätt länge, men jag har tusen andra som jag aldrig ids använda..

Emmy

Härligt ser det ut :) visst är det trist när folk stjäl.... jag fattar inte hur man kan gå och ta saker som är andras... det är helt sjukt.. men kul att ni hade det bra :) längtar efter att få se taxfree fynden :) kramis

Sanna

Hej! Kul att du är tillbaks:-). Ser att du har köpt både rosa o marinblått av den prickiga klänningen från HM. Perfekt längd på dig! Väntar nu på marinblå (Kom igen nu HM). Tråkigt att bli bestulen på resan:-( men det verkar som ni hade kul iaf. mvh Sanna

Cassie

Ser ut som en skön semester :)

Emma

Vad roliggt att du har haft kul :D

alice

låter som om du haft riktigt kul. :) Otur att ni blev bestulna..Det är ju inte alltid så uppfriskande! i can´t wait tills de andra bilderna kommer!

Blingbling-Maria

Sånt där klimat kan man leva med. :)
Har du fixat dina läppar eller är de sådär plutiga by nature?

Linda

Vilka härliga bilder!!! Tråkigt med hotellet men ni verkar haft övervägande fint ändå :)

Igår var det möhippa för mig också, hihi :)

Rebecka

oh va kul :) fina bilder!

nina

Kul, får man hänga med nästa gång :)

8ball

is very interesting site...

Sveta

Thanks+so+very+much+for+taking+your+time+to+create+this+very+useful+and+informative+site.+I+have+learned+a+lot+from+your+site.+Thanks%21%211

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Urii

Wonderful+and+informative+web+site.I+used+information+from+that+site+its+great.g

analbleaching

Hello, nice site

Anna

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.

Elizabeth

Excellent web site I will be visiting ofteno

Sveta

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good LuckL

Helga

Your+site+is+very+interesting+and+usefuly

Jones

Thank you for your site. I have found here much useful information...j

Vasilii

I like it and the background and colors make it easy to readw

Amanda

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.+

Meteor

Many+interesting+information+on+your+site+%2D+keep+up+good+works

Britney

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you..

Urii

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.

Jersey

Sentimental and nostalgic. Great.b

Park

Excellent site - do keep up the good work.+

Smith

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.>

Elizabeth

Thank you for your site. I have found here much useful information...x

Stefanmarita

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.