Hjälp..det här är väll inte mitt Juicy Set..eller?!

52049-991

Det kanske finns någon därute som UNDRAR hur det har gått med mitt Juicy Couture Set som skulle följa med mamma hem fån USA!?
Jag kan glädjande berätta att det har inhandlats ett Set till mig MEN eftersom mamma inte hade en tanke på att TA MED det idag när vi sågs...hmmm...så får jag det imorrn!

Hon berättade att BECCA hade jagat in och ut i ca 20 butiker i San Francisco efter det perfekta settet och tillslut fastnat för ett GULT med CAPRIBYXOR till mig!
Min syster har mycket bra smak och eftersom det INTE fanns rosa (tyvärr) så är jag SÄKER på att hon gjort sitt bästa....
MEN nu när jag letade efter GULA set med Capri på Shopbop hittade jag ENDAST DETTA ovan!
Det var INTE HOT precis och jag hoppas och TROR att det INTE ser ut sååå...;)!
Mamma sa FAKTISKT även att det inte var ljusgult...utan "annan gul" soooo...HELLO....Nu är jag ju såå nyfiken så jag håller typ på att döööö ju  = )!
Imorrn får ni (och jag) se....Ciao!
58 kommentarer
Madelene

Jag vill också ha ett sådant set =)

från hannahsthlm

Madelene: mmmm..så sköna & mysiga ju=)!
Är verkligen så nyfiken på HUR MITT SER UT bara..lite jobbigt när man inte valt själv;)!

Sandra

Åh hoppas det är som du tänkt dig och att du blir supernöjd! Ska bli kul att se imorgon! =)

Johanna

Jag tycker inte de där var så fult?

Jocelyn

Typiskt föräldrar att inte förstå hur viktigt det är att ta med sig saker...:) hoppas du blir nöjd, ser fram emot uppdatering i frågan!:)

från hannahsthlm

Sandra: Ja..mamma sa att Becca tar det om jag INTE vill ha det...men jag hoppas verkligen jag tycker om det=)!! Kram!

Johanna: Neeej..men jag gillar iallafall inte de där byxorna på bilden..capri ska vara smala och inte vida vid knäna..enligt mig=)!

Jocelyn: Jaa..visst är det..De förstår inte att man vill ha det OMGÅENDE ;)! Uppdatering kommer imorrn kväll!=)

jennifer

mysig mjukiskläder.. hoppas set blev den du ville ha..=) vill äga en...vore mysigt!! =)

Petra

Du är ju patetisk! ful, äcklig, tror att du är något som du inte är! SKAFFA DIG ETT LIV! och då menar jag ett som handlar om något annat än guccikolletioner och juicy set!
Du äcklar mig!

Cassie

Petra, sånna som du förstår jag inte hur ni fungerar. Ni går frivilligt in på en blogg, och kommenterar elakt, anonymt. Självklart anonymt, för vem skulle våga skaffa en egen URL-adress som andra kommentera tillbaka på ? Ni borde skämmas, eller i alla fall skaffa ett liv (som du själv så vacker uttrycker dig).
Till hannah: Jag hoppas du får det du vill ha, för jag håller med dig; lite fel modell på byxorna ..

Sis

Hej Alsklings Sis! Skont att hora att ni hade det bra i Bulgarien.. Vill se mera kort! Kan du inte maila nagra till mig =) Jag hoppas att du kommer att gilla din juciy mys-dress! Vi kollade verkligen pa alla bra varuhus som har Juicy klader, men de flesta hade bara den nya kollektionen som verkligen inte e nan speciell.. utan nagra tryck eller speciella features! Sag ungefar ut som natt man kan kopa pa H&M eller the GAP for 400 kr och da skulle det nog kannas mer prisvart an att ha en neutral juicy set som kostat massor! men iallafall, to make a long story short, sa hittade vi av en slump det gula setet! Jag provade, fell in love! och tom mamma provade och passade i det. Sa hor av dig nar du har provat ocksa. Love u mega much! Robbie halsar ocksa! Vi har varit och tittat pa ny lagenhet att hyra, men vi vantar nog tills sep, da maste du komma! Miss u!

PS. Petra - FUCK OFF! Min syster ar en underbar, jatte sot tjej och behover inte idiotiska (elaka) kommentarer fran nan!!

Sophie

Vad kul att din syster har kommenterat här ovanför mig! Hon verkar super gullig! Känner igen det där med att låta en syster handla kläder åt en, har ju oxå en syster i USA som får shoppinguppdrag av mig då och då. Gult JC set kommer att vara super fräscht till sommaren när du har fått lite bränna och du har ju redan varit och grundat, så du har ju inget att oroa dig för!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

anny

jucie set är ju vädigt ute... förstår inte att du lägger pengar tid och energi på pastellfärgade mjukiskläder...

Katarina

En personlig fråga - har du fyllt läpparna? Du behöver inte svara om du inte vill såklart! :-)

Christine

Nä, det var inte så hett. Hoppas du blir nöjd då =) Spännade!

lameilleuse

Åh vad trött jag blir på alla som tjatar om att Juicy är ute! Säger VEM? Juicy är det skönaste man kan ha på sig!! Varför måste man alltid vara så jäkla trendig för. Jag har tre juicy-set och fler lär det bli. Men det är absolut snyggast när det inte är något tryck på.
Petra blev aldrig älskad, hon kommer bara hit för att få reaktioner, det är ingen som bryr sig om henne.

från hannahsthlm

Petra:åhh..jag har verkligen ett liv som ärl ååångt ifrån Juicy (Juicy set med y dååå=)och Gucciväskor...Det innehåller MEST fotbollsträningar,läxläsning,nappflaskor och tvätttider=) Men..alla har självklart rätt till sin åsikt!Jag tror bara att du har lite fel om mig..

Cassie: Tack ska du ha..jag hoppas oxå på att det blir ett jag vill ha..men nu när Becca verkar lagt ner så mycket jobb på det så känns det ju personligt och fun hur det än ser ut nu då;)!
ps.Håller med om att vissa absolut borde skaffa sig ett liv..men tyvärr kan man nog inte ha en blogg utan att dessa (anonyma oftast) kommentarer dyker upp med jämna mellanrum! Kram

Sis (Becca): Åhh..tror du jag blev tooookig igår när mammy INTE HADE MED det...=)E sov ju över därfrån Lördag till Söndag..men men..jag ska träffa henne ikväll då hon ska med på avslutningen på Little Gym så HOPPAS hon kommer ihåg att ta med det DÅ=)!
Tror säkert det är fiiiint, ska bli så spännande och se...självklart får du veta vad jag tycker sen!=) TACK för att du la ner så mycket jobb på det!

Jag kan absolut maila dig bilder fr Bulgaria MEN grejen är den att MINNESKORTET gick sönder...HUR LYCKAS MAN?!=( Sååå..vi har bara ca 15 bilder sparadepå cameran...alla typ 50 bilder påminneskortet är borta..känns det igen från din ITALY trip? Såå tragiskt...=/

Klart jag kommer i höst! GRATTIS till din karriär på IKEA...blir ju sjukt kul om du kan bli chef eller markanadsföringsansv.där eller något=)!Då kan du ju flyttas till Sverige sen från S.D
och...ja..vi vill ju ha hem dig inom en snar framtid=)!

Puss..Love!=)

Hanna

Det ser ju väldigt bekvämt ut, men inget man har för att vara läcker, kanske. Den där gula nyansen är väl inte ens moderiktig längre?

från hannahsthlm

Sophie: Ja,hon är verkligen en darling min lilla syster=)!Just det..din syster bor ju oxå USA! Det är ju lite sorgligt att ha dem så lång borta..men kul på shoppingfronten=)!
Jag tror säkert det blir bra det här settet..gult känns ju kul till sommaren när man som du skriver har lite färg att matcha det med=)!

Anny: Nja..jag lägger inte tid och pengar på pastellfärgade mjukiskläder ...Jag ska få settet i PRESENT och nu är det SÅHÄR att Juicy är bland det skönaste och mysigaste man kan ha. De är inte ute..Juicy Couture är ett märke som kommer hålla i många många år...De har så mycket MER än velour...klänningar,skor,väskor,smycken ,babysaker,tröjor,kjolar,shorts och andra mjukiskläder..
Sen är kanske velorkläder i pastell inget man går på stan i enligt mig,och den åsikten hade jag redan när dessa velor kläder var som mest inne att knalla omkring i dygnet runt för 2-3år sedan=)!

Tror mina capri kommer vara perfekta i sommar eftersom capri i just mjukt tyg är mycket "inne "just i sommar..MEN annars hatar jag verkligen att använda ordet "inne"...Var och en använder det de gillar..Det finns faktiskt inget mer UTE än att slaviskt följa trender...

melliz

får bara säga att var o en bestämmer SJÄLV för VAD o VILKA kläder man använder! för det är ingen som bestämt att så ska de vara dem ska man ha! man har det som man SJÄLV trivs i o tycker om! och inte klär man sig för att göra andra lyckliga man gör det för SIG SJÄLV! jaa det var min åsikt om saker... =) väldigt bra blogg annars o tycker faktiskt setet var jätte sött! Take care!

Fancy Desire

Älskar mitt creme färgade juicy-set! Hoppas att ditt blir bra och att du blir nöjd med det! Låter fint med gult, somrigt! Fancy desire

Fancy Desire

Angående "Petra": Avundsjuka människor finns det alltid, det är verkligen tråkigt. Jag tycker att du ska spärra hennes IP nummer. Stå på dig! Vi är många som gillar dig och din blogg! Fancy Desire (igen :)

från hannahsthlm

Katarina:Jag får frågor av alla möjliga slag om mitt utseende och jag väljer att inte kommentera några för jag tycker inte det är relevant för det jag skriver om=)! Kram

Christine:mmm.mycket spännande=)!

Lameilleuse:Håller med!=) Väldigt mycket tjat hit och dit om Juicy:s trendfaktor...Det är väll ingen som påstått att det skulle vara det mest inne MEN det är absolut inte ute heller, det bara "är" enligt mig och som du skriver det mysigaste man kan ha på sig!=)
Man ska gå efter sitt eget tycke & smak i klädinköp tycker jag...det kan inte bli "fel" då..det är ju man själv som ska bära sina kläder=)!
Vad härligt att du har 3 st!=)
Kram och ha en bra dag!

Johanna

Klart spännande ju!!! Hoppas du gillar det du får :). Vill också ha ett Juicy Set. Du får visa sen!

Blondiequeen

Åååh, jättefint :D Vill se bild! Can´t wait :D

maria

men guuuud när kommer ditt juicy set? Vill se, ville se ;)

Corinne

Hej Hannah!

Hoppas verkligen att du kommer gilla den! Juicy är ju så underbart. Och gul är verkligen en sommrig färg.
Måste bara fråga, var har du köpt den dösnygga rosa resväskan? Behöver verkligen en ny till usa.

Ha det bra

Josefin

Hoppas du blir nöjd tillslut för Juicy är underbart! :)

8ball

is very interesting site...

Jooni

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too./

Nicole

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!r

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Anna

Sentimental+and+nostalgic.+Great.+

Amanda

You have built a good websitek

Hillari

Excellent web site I will be visiting oftens

Smith

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Joon

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!2

Bush

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.u

Jennifer

i love this site.n

Bush

Excellent site - do keep up the good work.n

Keno

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.k

Bush

Greetings!..s

Hillari

Very cool design! Useful information. Go on!t

Urii

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.g

Jesus

I you all love!i

Jones

Hi+friends%21+Sorry+for+it%2C+but+I+very+need+money%21+%3A%28m

Bob

Excellent web site I will be visiting oftens

Jones

Very+cool+design%21+Useful+information.+Go+on%21+

Sveta

I enjoy your site very much! THANK YOUr

Amanda

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!t

Vasilii

Fascinating site and well worth the visit. I will be back.

Bill

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?0

Elza

http%3A%2F%2Famoxil%2D500mg.micrositehosting.info%2F+%2D+amoxil%2D500mg%0D%0A%3Ca+href%3D%5C%27http%3A%2F%2Famoxil%2D500mg.micrositehosting.info%5C%27%3Eamoxil%2D500mg%3C%2Fa%3E%0D%0Am

Jooni

Looking for information and found it at this great site...P

Jersey

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !"

Sveta

Greetings!..b

Elza

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!n