Dagens MJ

52049-1010

.....Får bli dennna QUILTED STAM HOBO i grått. Bryter av snyggt med guld detaljerna till istället för den helt guldfärgade som jag inte är lika förtjust i. (Även om jag inte skulle TACKA NEJ till den versionen heller=)

Kostar $1.200.00 och kan bla. beställas på Eluxury som tyvärr inte skickar till Sverige (eller...ja...det blir nog vääääldigt expensive isådanafall...)

Idag kommer jag INTE ha tid att blogga särskilt mycket....precis som iförrgår och igår....men ikväll ska jag nog vara tillbaka med "nya inlägg".
Mina små klimpar kommer hem i eftermiddag och innan dess hade jag tänkt hinna med lite solning samt att jag ska möta upp min kusins son  som ska bo hos oss några dagar...Kul för Söta W eftersom de är i samma ålder...Sååå...nu får jag 3 barn hemma framöver då...=)

Ha en underbar Söndag!

Kramiz/Hannah♥

SJÄLVKLART kommer jag med svaret i  "The SOLIS QUIZ" ikväll..fortsätt gärna gissa...=)
47 kommentarer
sanna

vilken snygg väska! men dyyyyr. ^^

Anna

Riktig liten läckerbit!

Sofia

Snyg var den. Men jag har inte kommit in i det "gråa-modet", än.

B

Mums!

Stina

Är inte överförtjust i grå väskor, men den är verkligen underbar. Åh, vill ha! :)

suratanten

Den där var skitsnygg! Ha det så bra i värmen;)

Evelina

Grymt underbar!

Lottisin

väskan var riktigt snygg ju! :)

Cicci

Jättefin väska!!

Amanda

Dagens snyggaste väska, men så är den ju superdyr också!

Linn

Ja, den är snygg...men man KAN faktiskt hitta lika snygga till ett bättre pris.

Jenny

Så snygg är den! Hur mycket blir det i svenska kroner?

Cassie

Den är verkligen u n d e r b a r ! :D

från hannahsthlm

Jenny: åhh..ca 9000 kr..inte gratis precis ;)!

Cicci

Yäy jag hade iaf rätt på favoriten :)!

Cicci

Oj, råkade visst kommentera under fel inlägg, menade såklart solglajjorna :)

Sarah

åh den är så snygg !

Emelie

Riktigt snyggt med grå väskor !

Rouaa

Hej! Vad kostar en vanlig stam i Sverige? Någon som vet?

Jenny

Hanna! Jo. Hittade däremot en Marc Jacobs begagnad ÄKTA! För ett "lite" billigare pris. Jag slog till på den! :) Hoppas du hittar en du också. Den är verklige ursnygg½

hannahsthlm

jenny:Ahh.. Fy vad kul..Vad fick du betala (om man får vara så frågvis?;)?! Var det en Stam Hobo?Var hittade du den? Nätet?! Kramiz

Jenny

Hanna! Det var en Quilted Stam. Den med en annan öppning på väskan. Hittade den hos en tjej som säljer sådana oanvända och äkta. Jag fick betala minder än 9000 kr iaf ;) :P

hannahsthlm

jenny: Va kul=)!Låter som ett kap då ;)!

8ball

is very interesting site...

Kim

Thanks+for+your+project.+I+like+this+site.+KEEP+IT+UP..

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Sveta

It%5C%27s+a+great+and+valuable+site%21n

Bush

Your site is very interesting and useful.

Smith

Sentimental and nostalgic. Great.S

Nicole

Greetings!..s

Hillari

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!r

Elza

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!i

Joon

You have built a good website%

Helga

I you all love!e

Prohor

It\'s a great and valuable site!i

Jooni

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.i

Katie

I you all love!c

Elza

Cool!.. Nice work...=

Smith

A+fantastic+site%2C+and+brilliant+effort.+A+great+piece+of+work.C

Hillari

Looking for information and found it at this great site...o

Katie

Greetings!..t

Vasilii

Many+interesting+information+on+your+site+%2D+keep+up+good+workb

Smith

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!L

Elza

Cool!.. Nice work...i

Jooni

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !i

Caspervanja

Greetings! The excellent site, has especially liked design. Thanks.