Bulgariska gardiner och Prickig klänning...

52049-979

...Här är min BLÅ prickiga klänning som jag TYCKER OM! (Very much)

Dock TROR jag att jag kommer SÄLJA den rosa prickiga i stl 158/164.
Lovade ju att medd. här på bloggen om jag skulle göra det....Lägger ut den på Tradera om ingen nappar här först!
OM någon är intresserad kan ni maila mig på : [email protected] och skriv vad ni vill betala..jag säljer den till högst bjudande! (Har använt den 1 gång)

Ciao!

FINT...ohh nooo..hotellrum vi hade i Albena vaaaa?!=) Riktigt hääärliga 70 tals gardiner....=O!
29 kommentarer
hotspot

Snygg dress och welcome back :)

Evelina

Klänningen satt ju perfekt! Tänk vad man kan fynda på barnavdelningen :)

från hannahsthlm

Hotspot: Tack tack=)!

Evelina: Tack=)!
Jag har satt ihop/upp den med en brosch för det är "för mycket tyg"på mitten..men det blev riktigt bra...Jag gillar den skarpt!
Den rosa är fin den med men känns inte som jag passar lika bra i den färgen...
Ja ibland kan man verkligen hitta fynd på barnavdelningen!==)

Bohemica

Så söt klänning men hemska gardiner! :)

sarah

KLänningen var så söt !

suratanten

Skitsnygg klänning, skitfula gardiner;)

anina

Du passar perfekt i klänningen och solbränna har du också fått :)

Liz

Du e så fin i den klänningen. Men å andra sidan e du så snygg att du bär upp nästan vad som helst ;)

Härlig bränna du har fått också. Måste själv försöka bättra på min lite granna :)

sarah

Fick du rätt Juicy Set ?:P

Cicci

Klänningen är jättefin! Härliga gardiner - trodde att du köpt dem först eller nåt när jag läste rubriken, hehe :)!

Sanna

Hej Hanna! Äntligen fick jag den efterlängtande klänningen idag (marinblå). Jag är 171,5 cm lång o tog den största barnstorleken för säkerhets skull men kan mkt väl gå ner en storlek till. Perfekt längd och jätte härlig kvalité. Nu ska jag bara leta efter en tunn bolero/kofta i vitt för att värma axlarna på kvällarna. Ha en fortsatt trevlig dag! mvh Sanna

Jocelyn

Klänningen är ju jättefin!:) HM´s barnavdelning sa du? jag vill också ha...:)

emma

leta för fullt efter den där klänningen i link igår finns inte:( vete jom jag kan ha den. men fin bild gillar klänningen.

Vintage* Jessica

Hot mamma :)
söt du är kram J

8ball

is very interesting site...

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Elza

This is very interesting site...T

Urii

I\'m love this great website. Many thanks guys

Smith

This is very interesting site...i

Jones

Your site is very interesting and useful.

Elza

I\'l be back... :)

Jimpson

Great+site.+I+will+bookmark+for+my+sons+to+view+as+well%21%21%21%25

Hillari

I\'l be back... :)e

Jersey

Oh o ho! very nice site!

Helga

I%5C%27l+be+back...+%3A%29j

Urii

Greetings!..s

Jimpson

Fascinating site and well worth the visit. I will be back%