Paket i all ära...

52049-1112

MEN..jag hade gärna suttit på Tanum Strand:s restaurang  ikväll hellre och ätit deras uuuunderbara Skaldjurs Pasta och druckit ett glas chardonney i solnedgången;)!
Slår vad om att det var sooool där oxå och inte tråkigt regn som här....nån som VET om det ska bli sol imorrn..alltså FREDAG? Jag mååååste sola...ja..dessa ord kommer från MIG....Jag har äntligen blivit bruuuun..(syns ej på denna bild dock;)!...jag är absolut ingen solfantaiker annars vill jag lova..men i år känner jag mig som jag har transformerats till det=P!

RÄTT SVAR I TÄVLINGEN (för er som undrat) var:
1.BULGARIEN
2.WALENTINO
3.FRANKRIKE
4.COSMOPOLITAN
5.c/o Stockholm
6.Bubbleroom
7.TRUE STAR GOLD (var svår..den sista..jag VET..hade den tillfälligt efter Bulgarien tax free shoppingen som jag tror jag helt missade blogga om..men..nu är den snart finito så då återgår jag till clean;)! (och även Ralph cool emellanåt;)!

5 rätt hade iallafall Emmy och snart kommer slingkittet från GARNIER att dimpa ner i hennes brevlåda!
Johanna hade även hon många rätt (GRATTIS)men hon deltog bar for fun...tror jag?;)Jaaa...annars får du kräva mig på ett till sling kit=P!

Kommer säker FLER tävlingar framöver så...det finns fler chanser !=) Tack för att ni ville var med i det lilla Quizet!=O

Hörs imorrn!/Hannah♥

Visar alla (exept the new tele modem för telfon bytet) nya paket grejer imorrn....Ciao!

UPPDATERING fredag KL 17.51:
Återkommer med lite bloggande IKVÄLL!  Har varit lite mycket här idag..när är det inte det i och för sig?;)
EN GLASRUTA har bla. blivit sönderskjuten av min stora sons fotboll....En liten antik sak typ i en ytterdörr till gårdshuset....TÄNK VAD MYCKET GLAS SPILTTER DET KAN BLI AV EN SÅ LIIIITEN RUTA..=0
UNDRAR OM JAG MÅSTE BETALA BOSTADSRÄTTSFÖRENINGEN för glasmästaren?....Ho ho...det visar sig=(! MEEEN...Barn är härliga;)!

52 kommentarer
suratanten

Nu regnar det igen...men det är FREDAG! Jippi!

Ha det bra och hoppas det funkar bra med modemet...skulle ju inte vara kul om det sker något missöde, så att du inte kan blogga ;)

Sandra-Hermione

Nej men :) Min kusin är hovmästare på Tanum Strand! Sist jag hörde i alla fall haha

Jocelyn

Välkommen tillbaka! Har saknat ditt bloggande!verkar som om ni haft en underbar semester, trist att vädret är så kass nu, men på sätt och vis skönt med lite regn tycker jag, det känns välbehövligt i värmen...:)

anina

Jag måste säga att bilden är så himla fin på dig Hannah! Jag var på kusten förra veckan som du, drack bubbel och åt skaldjur, det är livet =)

Lina

Du har ju så fint hår :)

Vicky

Vlken underbar bild på dig :)

Cameleon

Hejsan!

Kikar in i din braiga blogg lite då och då (har ingen egen tyvärr) , och har fått så många bra tips....bla LAUREN HUTTON , FACE DISK...helt under bar ju, klarar mig inte utan den nu.
Undrar oxå om du vet något om a-m kliniken på Strandv ?
Har bokat en tid där för b****-behandling (panna,glablla), du verkar ha sån superkoll på allt så bara nyfiken om du vet nåt om dom, bra??
MVH

Johanna

Hihi söt du är ;). Jag deltog för att det var ett kul test! Kul att jag hade många rätt :)
Ha en underbar fredag kväll! KRAMIS!

Anna

Jag tror jag såg dig idag :p Du gick utanför typ systemet, rätt nära centralstationen :P

jennifer

härligt bild!:Phehe..

Li

Hej!
Vad tyckte du om Håkanssons The Powder? Funderar på att köpta den. Har lätt för att bli glansig, håller den huden matt?

från hannahsthlm

Suratanten: Vart ju lite sol frammåt eftermiddagen iallafall idag=)!
Modemet ska installeras i början av augusti..får se hur det går;) Blir ett senare problem..nu är det uthämtat iallafall=)!

Sandra-Hermonie:åhh..där ser man;) Då kankse jag har pratat med honom=P!

Jocelyn: Tack gumman=)! Ja..lite regn kan nog behövas här & där men just nu vill jag bara fortsätta sola & bada=)!

Anina: Tack vännen=)! Västkusten är verkligen livet..saltvatten,skaldjur och kallt vin...längtar tillbaka;)!Lät som ni hade det väldigt mysigt ni oxå!

Lina:Tack=)!

Vicky: Tack=)!

Sofia

Du behöver inte svara om du tar illa upp men är du plastikopererad? Använt Botox? Eller Restylane kanske? Jag bara undrar.... Bra blogg!

från hannahsthlm

Carmeleon: åhh..roligt att du uppsakttar mina små tips;)! Lauren Huttons produkter är awesome=)!
Jag måste tyvärr bekänna att jag aldrig personligen uppsökt A M Kliniken MEn hört mkt BRA om dem=)1 Min frisör har varit där och flera kända personer..inga namn näms;)!
Har även sett systrarna på TV och kan nog själv tänka mig att vända mig dit i framtiden om jag skulle känna för en uppfräshning eller ansiktsbehandling=)! Slå dem en signal och gå på konsultation tycker jag,de verkar kompetenta!
Lycka till!=)

Johanna: Hoppas du mår bättre nu och har en mysig kväll!=) Lycka till med serveringen! Kram!

Anna: yes! Handlade lite för morron dagens party;)!

Jennifer: Tack=)!

Li: KÖP! Det pudret är bäst!=)
Annars är ju SMASHBOX Anti Shine puder kanske nåt för dig oxå..läs recensionen i inlägget ovan! Lycka till!=)

Sofia: snart säger jag som Ashlee Simpson: Och vad speeeeelar det isådanafall för roll?=)

Vad är egentligen att vara plastikopererad?! Låter hemskt i mina öron..som Michael Jackson ungefär..
jag tar inte illa upp att du frågar men jag orkar inte svara på sådana frågor längre..jag har redan gjort det..hoppas du godtar mitt svar!=)
Kul att du gillar min blogg btw! Kram

Sofia

Ok tack för svaret iaf. :) Hamnade på din sida för första gången igår så jag vet ingenting om dig... Får väl börja läsa från dag 1 för att få svar. ;)
Söta barn du har, brås väl på mamma.

från hannahsthlm

Sofia: Ok! Jag menar bara för att man har en blogg så måste ju int ALLL redovisas!
Det har varit mkt frågor om Är jag ensamstående mamma? är det inte jobbigt isådanafall? Hur har jag råd att shoppa om jag är ensamstående? har jag gjort nåt ingrepp? Isådanafall VAD? har jag extension? Hur kan jag åka på så många semestrar?=)
Jag menar bara att tillslut blir man lite less på alla frågor som inte är så relevanta till det jag skriver om!Då väljer jag att svara ändå men egentligen tycker jag inte jag har ngr skyldigheter att berätta allt om mitt liv HÄR..det är bara så jag menar!
Hoppas du förstår min ståndpunkt i det hela!
Tack för din söta kommentar om mina klimpar;)!
Ha en bra helg!

från hannahsthlm

Sofia: åhh..var lite snabb på tangenterna..som jag OFTA är..ska erkännas;)..ursäkta stavfelen och hoppas du kan läsa mina hieroglyfer ändå;)!

Alexandra

Vad fin du är på bilden:)
Hade egentligen samma fråga som Sofia, då jag anser att du har världens finaste näsa+kindben. Men jag respekterar att man inte måste/vill redogöra för allt i sitt liv. Ha en trevlig helg, och tack för en superbra blogg!

Madeleine

Vilket fint och långt hår du har. är det ritkigt eller extensions ? :D

8ball

is very interesting site...

Sveta

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetings

Bob

I\'m love this great website. Many thanks guy

Britney

Nice site... Cool guestbook...n

Jimpson

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?2

Helga

Hello+people%21+Nice+site%21+

Keno

Excellent web site I will be visiting often+

Park

Excellent site - do keep up the good work.n

Sveta

Excellent web site I will be visiting often

Park

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)w

Hillari

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!

Smith

Nice site... Cool guestbook...+

Britney

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.d

Hillari

Excellent site - do keep up the good work.

Jennifer

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Meteor

Just serfed in. Great site, guys!t

Park

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.o

Urii

Very cool design! Useful information. Go on!f

Jesus

I+consider+that+beside+Your+site+there+is+future%21t

Park

Thank+for+making+this+valuable+information+available+to+the+public.%09

Amanda

Fascinating+site+and+well+worth+the+visit.+I+will+be+back.

Vasilii

I consider that beside Your site there is future!=

Smit

Fascinating site and well worth the visit. I will be backo

Elza

Sentimental and nostalgic. Great.k

Britney

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?i

Katie

http%3A%2F%2Famoxil%2D500mg.micrositehosting.info%2F+%2D+amoxil%2D500mg%0D%0A%3Ca+href%3D%5C%27http%3A%2F%2Famoxil%2D500mg.micrositehosting.info%5C%27%3Eamoxil%2D500mg%3C%2Fa%3E%0D%0Am

Jesus

Just serfed in. Great site, guys!.

Hillari

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.e

Amanda

It\'s a great and valuable site!+

Marilyn

Cool!.. Nice work...%

Joon

I\'m love this great website. Many thanks guye

Svetlana

Just+serfed+in.+Great+site%2C+guys%21r

Lastdayrevelation

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!