Ohh nooo...Min tur....

.....att vara sjuk har det varit idag....Verkligen enoying med 30 graders värme ute kan jag tala om...verkligen=(
Men här ska inte klagas, jag känner mig redan bättre! Positivt ellerhur?=)
Har bälgat i mig Spansk hostmedicin,C-vitamin och massa alvedon och kunde tom. gå till 7 Eleven och handla LOKA BJÖRNBÄR utan att få svimmnings attack alldeles nyss...framsteg kallar jag det =)!

Kan behövas...imorrn eftermiddag åker jag och min Söta kompis Patsy nämligen på något  som kräver att man kan bälga i sig alkohol istället...nämligen en  en KRYSSNING
Då kommer det  allt behövas kraft för att botanisera i taxfreen samt en hel del  skumpa och drinkar för att vara på  någorlunda samma nivå som resten på fartyget! Hade inte klarat att dricka alkohol idag kan jag meddela...;)!
 Jag åkte ju på en annan kryss i våras och blev rejält skrämd av alla patetiska människor eftersom jag var relativt nyktrer..så denna gång ska det partas! Det är det enda rätta !
Kanske  (med min tur så VET man aldrig...=) träffar jag även denna gång på den lilla Finske mannen som stalkade mig efter autograf...för jag var väll Emma?ha ha.....V får nu hoppas han åkt till Muminland på semester eller dyl. och inte har tiiiiiiid att kryssa så här på sommaren..Han var annars pigg på att informera  att han ofta ofta åkte ut "så här till havs"(fast på finsk accent dåå;)...huuuu...please låt mig slippa honom igen=)!

 Hmmm...Han berättade även att han träffat THE REAL GIRL..jaaa..när jag alltså förklarade att jag ABSOLUT INTE VAR EMMA eller hennes syster heller för den delen , på en annan kryssning..sååå...jaa..vi åker alla på kryssningar ibland ...;)!

Det kan ju även vara det PERFEKTA sättet att på SÖNDAGEN få en ordentlig TAN..
Vad tar egentligen  bättre än att sola på DÄCK ute till havs?=)
Hoppas vädret håller i sig nu bara..pleeeasse =)!!!

Det är  mycket mycket gulligt av min kompis att ordna det här för oss och vad vi än tar oss för så har vi KUL ..det vet jag till 199%.....bara jag blir frisk=)!!

Visst är det  aningen TYPICAL ME att pricka in en barnfri helg med att vara sjuk..Känns som man hade velat ägna Fredagen åt nåt mer glammigt än att vara hemma och äta hostmedicin..men men..that s life!

Jag har aldrig varit med om något mer KUL än att vara mamma, det är verkligen MIN GREJ, att ha de här amazing killarna att tillbringa min vardag med...finns inget mer givande..MEN...när en blir sjuk..då ver man att det snart är nästas tur och nästas..det är nog den enda nackdelen det =/!

Jag har ju lovat att visa HM beställningen som jag hämtade ut innan midsommar, det har jag INTE hunnit göra...Nu är fotografen borta över weekenden men...här kommer några plagg från "arkivet" iallafall:52049-1057
Rosa/Vit randigt hm linne

Svart/vitt linne  (åhh..det har blivit en ny favorit=)
Vit/svart prickig volang kjol från Barnavdelningen (såå himla söööt)

Röd/vit prickig kjol (oxå barn,samma modell, fast en storlek större tror jag..)

Randig Cardigan

Sov så Gott nu!
 Ska jag göra..absolut...och hoppas på att jag vaknar" Pigg som en Lärka! "imorrn bitti! (jaa...som min mamma brukar säga..;) Hmmm...vem  HAR egentligen  myntat dessa uttryck  from the beginning ; )

Ciao/H♥annah
33 kommentarer
Käthe

Ha det jättetrevligt på kryssningen och krya på dig! :)

Dee

Krya på dig och enjoy the cruise;)

hannahsthlm

Käthe: Tack snälla=)! Känns bättre idag!

Dee: Absolut;)! Thank u!

Emma

Krya på dig, supersnygga kläder förresten :D

hannahsthlm

Emma: Tack tack=)!

Angel

den prickiga kjolen är väl från H&M barn avdelning?

hannahsthlm

Angel: Ja=)!

Karin

Fina kläder! men du, varför har du alltid kedjan framåt på halsbandet? Kramisar!

Maddie

Fina plagg! Vill ha den där rödvita linnet!

Christine

Fin layout du fixat! =)
Trist att vara sjuk, hoppas du kryar på dig!
Fina kläder, särskilt den vitsvart prickiga kjolen. Den ska jag kolla in! HM?

Johanna

Såå söt kjolen var! Och det randiga rosa/vita linnet gillade jag mycket!
Ha så kuul på kryssningen!

hannahsthlm

Karin:Tack!hmm..alltid...snarare ibland=)! Kram!

Maddie: Tack=)!

Christine:ohh..welcome home=)!!
Kul att du gillar nya designen!
Vit/svart prickiga volangkjolen är från hm barn..den är lovely=)!Kramiz

Johanna:Tack ska du ha=)! Ska försöka ha så kul jag bara kan på kryssen...Ser iallafall verkligen fram emot att botanisera i taxfreen;)!!
Ha en bra weekend!

BlondieQueen

åååh, vilka fina kläder! Krya på dig och hoppas du får en underbar kryssning!

Jo

fina linnen! hittade en gul sådan idag, fast inte i rätt storlek:( hoppas kryssningen blev rolig:D

hannahsthlm

BlondieQueen: TACK TACK:)!!

Jo: Tack ska du ha=)!

Kalle

Duktig fotograf :)

hannahsthlm

Kalle: Yes! Ta hand om klimparna nu..o r d e n t l i g t ;)!!Jag är hemma vid kl 18 imorrn em ungefär! Ringer!

anina

Oj vilka fina outfits, somriga :)
Ha en kul kväll =)

emma

vi har samma linne. har oxåa det rosa:)

angela

varför skriver du alltid såå långa inlägg?man orkar inte läsa:/ annars är det en jättebra blogg, :D mvh

Språkpolisen

annoying...

Sofia

Är det ett Kalevalahalsband? Fint är det!! :)

8ball

is very interesting site...

Sveta

I+enjoy+your+site+very+much%21+THANK+YOU+

analbleaching

Hello, nice site

Smit

dans%2Dmovie%2Dxxx++%5BURL%3D+http%3A%2F%2Ffm7.biz%2Ftgp.com+%5Ddans%2Dmovie%2Dxxx%5B%2FURL%5D+++%3Ca+href%3D+http%3A%2F%2Ffm7.biz%2Ftgp.net+%3Edans%2Dmovie%2Dxxx%3C%2Fa%3E+++http%3A%2F%2Ffm7.biz%2Ftgp.org+dans%2Dmovie%2Dxxx+x

Hillari

I enjoy your site very much! THANK YOUi

Jersey

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.%

Sveta

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Bill

Many interesting information on your site - keep up good work

Svetlana

Oh o ho! very nice site!

Elizabeth

I like it and the background and colors make it easy to read

Prohor

I have your site for its useful and funny content and simple design.n