Och så levde de lyckliga i alla sina dagar...

.....hoppas och tror jag!=)
Prinsen och Prinsessa fick då äntligen varandra igår och ingen kunde vara gladare än jag att dagen blev såå lyckad!=)
M som gifte sig med M är en nära vän till mig som jag träffade i Paris när jag bodde där år 2001.Vi träffades redan på Arlanda och fann varann ganska fort och umgick varje dag i 4 månader  och har hållt en bra  kontakt sedan dess.
M är även Gudmor till mitt minsta lilla pyre...  alias "Lilla-E"

Kan ett brudpar VARA vackrare? Det tror då inte jag!

Bröllpet gick i vitt och Pistage..allt planerat i minsta detalj med sådan finess av perfektionisten bruden M=)!

Från kyrkan travade brudparet i väg med världens sötaste lilla Häst=P

Jag skulle egnetligen hapå mig denna klänning från KOOKAII

Jag ÅNGRADE mig i sista sekund och tog denna outfit istället....Sedan ångrade jag mig igen när jag åkt..aja...Fick iallafall användning för de rosa spets leggingens och denna bakelse till klänning från hm (syns inte såå mkt på bilden) som jag nog inte kan ha så mycket användning för annars i min vardag;)!
De Rosa skorna var oxå snyggare till denna outfit än till den beige/rosa....Kände mig huxflux så himla blek i beige rosa därav byte av outfit i "in the last minute"...soo typical me;)
52049-1098
Här är jag (hår spännena med tyg blommor passade mkt bra till ..kan inte användas till så mkt annat än bröllop eller dop tycker jag=)Lika så det Prinsess aktiga PILGRIM halsbandet jag köpte förra helgen på kryssningen.
Min trevlige bordsherre och övriga runt bordet förgyllde kvällen som var en storslagen FEST med 3 rätters middag,mkt vin ,Underbar 3 våningars bröllopstårta,kaffe& avec och live band=)!
Ett sånt där Bröllop vill jag oxå HA...nångång;)!

HALA..om du läser detta...SÖK GENAST TILL IDOL....även om det är kommersiellt...DIn RÖST är UNDERBAR=)!! Gooo for it girl=)!

Ha en hääärlig Söndag!

Nu ska jag börja packa inför VÄSTKUSTEN! Söta W,Lilla-E & jag åker ner dit på långsemester (nåja...några dagar iallafall) på TISDAG!Ska bli såå hääääärligt!=):

Kram/Hannah♥.
31 kommentarer
Maria

Gud vad mysigt ni verkar ha haft det! Brudens klänning är helt fabulous. Pistage igen också :) Kram!

Hanna F.

Skoj med kalas! Och du blev ju hur fin som helst i din rosa outfit!

från hannahsthlm

Maria: Ja! Bröllopet var så otroligt fint och roligt!Brudens klänning kommer jag då aldrig få bort från näthinnan..så adorable=)!!Och..yes....Pistage igen..=)Verkar vara en mkt populär färg på tärn klänningar;)!
Ha en bra Söndag! Kram

från hannahsthlm

HannaF:åhh..Tack!Vad söt du är!=)Var ett jätte kalasigt och trevligt Bröllop!=)

Mimo

Vilket vackert brudpar!

J

såå fin brud! me liten krona, gud så rart! :) tärnorna hade snygga kläder oxå tyckte jag! bra där... : )

Debbie

wow! jag blev förälskad i din Kookaï klänning :D älskar Kookaï, hihi

Carmen

Gud vilken vacker brud! Du såg ut som en princessa, superfint! Kram

MakeUpYourMind

Det måste vara den snyggaste brudenjag någonsin har sett.. and you looked fab!

Cicci

Det var den klart vackraste bruden jag har sett på länge, vilken otrolig klänning! Du var också jättesöt, som alltid :)!

Vintage*Jessica

Vilken drömm ( bruden ) så vackert ;)

Du var lika söt som socker som alltid :))))

Rosa är ju sååå sött kram J

Jocelyn

Wow, jag bara väntar på att få ha ett sånt underbart bröllop! (typ: på att Han ska fråga...) Och du var ju JÄTTESÖT i din rosa outfit, helt rätt på dig! Hoppas verkligen att du kan ha det bra trots trista kommentarer här, jag tycker du är toppen iaf! kram J

Anonym

så sött!

Linda

Så fina dom är!!! Så roligt att se sådan lycka :)

Roomservice

Väldigt vackert och klassiskt snyggt brudpar!

jen

Brölopp är bara för vackert. och vilken drömklänning då, verkligen underbar.
västkusten är ju super skön, hoppas ni får en härlig resa. mvh jen

lolita

Ååh jag vill se en bild på bröllopstårtan! :)

Sophie

Å vad kul att få se bilder!:D Underbart! Och vilken tur brudparet hade med vädret!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

anina

Vilka fina bilder & du var söt som vanligt =)
Älskar bröllop!
Hoppas att du får det kano på bästkusten =)

Svar från hannahsthlm

Till all: Tack för era söta kommentarer! M var verkligen såå söt som en brud bara kan bli!=)

Hanna

Åå herregud vilken sööt klännings du hade!! var kan man få tag i den? VILL HA!! :D

irmeli

jag hade också axelbandslös klänning på mitt bröllop (för två veckor sedan):) Härligt med bröllop, nu vill jag gå på ett som GÄST snart (hoppas på att någon vännina gifter sig snart:))

Sofie

så vackert!

8ball

is very interesting site...

Jesus

Oh o ho! very nice site!

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Katie

Very good web site, great work and thank you for your service.b

Vasilii

I+have+been+looking+for+sites+like+this+for+a+long+time.+Thank+you%21y

Elza

You+guys+do+a+wonderful+job%21+Keep+up+the+good+work%21%21%21k

Gjermundzara

very intersting site ..congratulation..