Noooo...

....Nelly  today heller.....Soooorgligt...=( Suck!......Undra OM det har anlänt ens när jag är TILLBAKA?=/

Nu till en annan sak....Behöver lite hjälp!=)
Har varit lite smått förälskad i den här LAURA CLEMENT väskan och nu har La Redoute lite rea på den i Mörkbrunt och Svart och den i Guldbrun(som bilden) är nedsatt lite mer....
Jag har lagt in en beställning på den MÖRKBRUNA eftersom jag tror jag kommer trivas bättre med den än en Guldbrun....
Svart är icke aktuellt just nu! Tror ni jag kommer bli nöjd med den?
Den har ju de fack jag efterlyser och så är det ju äkta skinn....Behöver en ny vardagsväska som inte kostar hur mkt som helst...Denna kommer gå på 830kr med frakt! Ha ha....va fel jag hade...ca 420 kr med frakt närmare bestämt blev det istället..sååå bra det blev då tillslut!=)
Sååå...Vad tror ni?Kommer jag bli nöjd med den? Kan fortfarande anullera min order......;)

Hörs i eftermiddag!

Måste packa inför Västkusten imorrn bitti!

Ciao!♥

Uppdatering: Thank U girls för smakråd och TIPSET om att aktivera rean!!
Jag handlar ej särskilt ofta på La Redoute och loggade in och kollade mina personliga erbjudanden och aktiverade något som kallades sommarrea! Då blev rabatten ca 150 kr..... Men nu när man aktiverade rean på första sidan blev rabatten  ca 600 kr!!! Hel skumt....RIKTIGT luriga de är då!!=/
Tack så jätte mkt för att jag sparade ca 400  till något roligare..lite nytt  smink kanske eller några goda räkor på kusten?;)
KRAM!
52 kommentarer
Anna

Hej,
Har också spanat på den väskan ett bra tag. Men sedan läste jag på Stina´s (rubia.se/blog)att hon blev otroligt missnöjd med hennes och skickade tillbaka den.
http://rubia.se/blog/index.php?s=laura
Så jag bestämde mig för att inte beställa den, men snygg på bild är den verkligen.
Kram

emma

tror det kommer bli bra hanna. med en mörkbrun. inte den guldbruna tycker inte jag.

Malle

Känner du att det är din stil, så javisst. Jag har hört några som är missnöjd med den och den är inte rikgit min stil heller. Men den är ju INTE ful...du skulle nog passa bra med den =)

Maddie

Finare med brunt, mera som klassiker. Den kommer nog hålla sig länge än vad guldbruna väskan..

Petra

Jag tycker den var ursnygg - slå till om det känns rätt ; )

Rouaa

Haha enda sen den väskan kom ut på webben så har jag gått runt och pratat om den. Jag älskar den helt enkelt och jag tror att du kommer att bli totalt nöjd!

Anonym

E du modell???

Vintage*Jessica

Den är snygg billig i skinn och stor vad mer kan man begära ????

Bra KÖP hanna :)))

Sandra H

Har oxå tittat på den tidigare. Men den kostar ju bara 371 + frakt då det ju är 70% rea!!

Jenny

Väskan är riktigt fin, har funderat på den själv. :)

Hanna "Hans"

Ja... jag ska köpa den i svart och för mig står det att alla färger kostar 371,60? =)

Anonym

Man måste klicka på länken 70% på förstasidan. Annullera & beställ om HANNA!

lameilleuse

Nelly har världens sämsta kundservice... Har försökt nå dem hela dan, det tutar bara upptaget!

suratanten

Åååå...grymt snygg väska! Hur kan jag ha missat den:)

Jocelyn

Funderade också på den men valde blusarna istället. Jättefin, enkel och klassisk skinnväska för nästan inga pengar alls! Inget att tveka på! :)

Stina

Måste bara få kommentera Annas kommentar om att jag var "otroligt missnöjd" - det stämmer inte riktigt. :) Då kändes den helt enkelt inte helt rätt för mig - inte för det priset (då kostade den några hundralappar mer). Sanningen är att jag nappade på det nya erbjudandet och faktiskt väntar hem en svart nu.. Hihi :)

Emmy

Jag väntar också hem en svart :) den är supersnygg...

Christine

Hm, funderar också på att beställa en men kan som vanligt inte bestämma mig vilken färg jag ska ta! Haha! =)

Linda

Nej! Dumma dig som gör mig uppmärksam på såna här saker! Nu blev jag ju tvungen att beställa den svarta och egentligen så har jag ju inte råd. Grr.. ;)

Singoalla

jag beställde precis en sådan i svart.
fan ta dig hannah, du skulle aldrig bloggat om den!
hehehe =D

kramisar!!//a.

(ps. detta är gamla galadriel.blogg.se , ifall du inte vet det :) )

F

Har oxå beställt den svarta men skicka tillbaks den, blev sååå missnöjd med den. Men du kommer trivas med din, tyckte den var mycket snyggare på bild än i verkligheten!

Anonym

väskan är jätteful

8ball

is very interesting site...

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Keno

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man..

Sveta

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!r

Sveta

Excellent site, added to favorites!!d

Svetlana

Great%252BSite%252B%25252D%252Breally%252Buseful%252Binformation%252521

Urii

I\'l be back... :)g

Sveta

Very good site! I like it! Thanks!t

Bush

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetingse

Jesus

You have built a good websitee

Bob

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !e

Sveta

Thanks+so+very+much+for+taking+your+time+to+create+this+very+useful+and+informative+site.+I+have+learned+a+lot+from+your+site.+Thanks%21%21

Helga

Thank+you+for+your+site.+I+have+found+here+much+useful+information...u

Jennifer

Thank+for+making+this+valuable+information+available+to+the+public.u

Katie

Very good site! I like it! Thanks!o

Bob

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetingsn

Jersey

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!

Jones

Fascinating site and well worth the visit. I will be backe

Nicole

I like it and the background and colors make it easy to read1

Smith

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Lucki

Jones

Excellent web site I will be visiting ofteni

Nicole

Oh o ho! very nice site!o

Helga

Fascinating site and well worth the visit. I will be backc

Sveta

%253Ca%2Bhref%253D%255C%2527http%253A%252F%252Famoxil%252D500mg.micrositehosting.info%255C%2527%253Eamoxil%252D500mg%253C%252Fa%253E%250D%250Ahttp%253A%252F%252Famoxil%252D500mg.micrositehosting.info%252F%2B%252D%2Bamoxil%252D500mg%250D%250Am

Bill

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !t

Smith

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!1

Jesus

Thank for making this valuable information available to the public.i

Sveta

Wonderful pages! Keep up the grat work.e