NELLY

...hmmm...jag beställde ngr saker från Nelly i Onsdags kväll samtidigt som grejerna från Blush och Bubbleroom.....OCH....de andra beställningarna har ju anlänt....faktiskt..såååå....
Nu blir jag lite smått orolig att paketet inte kommer innan Tisdag när vi åker till Västkusten!
Inget soo important i paketet direkt ..men (såklart)jag vill ändå ha med sakerna!

Någon som fått vänta länge på Nelly paket?!
 Står ju 2-5 dgr på hemsidan och  mina andra paket därifrån har alltid kommit efter 2....
Aja...den som lever får se(och hoppas) att det dyker upp imorrn!

Ciao!♥

Uppdatering: Nu kollade jag mitt mejl från dem (orderbekräftelsen) och där står att varorna kommer inom 1-3 dagar....
50 kommentarer
suratanten

Jag håller tummarna för att ditt paket hinner komma.

från hannahsthlm

Suratanten: Tack=)!Det gör jag med;)! Kramiz

Vintage*Jessica

Hoppas att det hinner att dyka upp :)))))

alltid kul med paket :)))

sofia

Du är utmanad! Kolla in min blogg så ska du få se...

från hannahsthlm

Jaa..det får vi hoppas!=) Såå kul med paket!
Hoppas ni hadr det bra!=)

Sofia: Har checkat;) Sks försöka hinna med den innan Västkusten Tisdag morron=)!

Angel

Vart till västkustne ska du?

Matilda

Jag beställde några Hanky Pankys, men fick bara hem 2 av 3 för den tredje av restnoterad :S Detsamma gällde min bikini, som skulle kommit i samma paket! Blev tråkigt nog fleeera exponeringsavgifter! :(

Sarah

Jag beställde från Nelly i julas och de hade ganska mycket att göra så jag tror jag väntade nästan en hel vecka.. tror jag beställde dom på en fredag och dom kom torsdagen eller onsdagen veckan efter ..

Jocelyn

Åh vad härligt m västkusten! dit åker vi också varje sommar... Underbart ju! hoppas paketet kommer i tid, annars kan det ju vara skönt att ha ngt kul att se fram emot när man kommer hem! :)

Malle

Jag har inte beställt sj men min kompis gjorde det och 1 ggn så gick de ca 2 veckor...2:a ggn väntade hon också ett par veckor och då kom ett brev om att hennes beställning inte fanns på lager....sen fick hon det inte likförbaskat. så hon beställer inte där mer....

Jag var på västkusten förra sommaren. Det är ju heeeelt wonderful där...längtar tillbaka =) hoppas ni får det lika trevligt där som jag hade. och akta er för maneterna där ;)hehe kramkram

Käthe

Jag beställde en bikini därifrån och använde då koden som gör att man får 50 kr rabatt. Jag väntade i några dagar och fick till slut ett meddelande att de inte kunde skicka den eftersom den inte fanns i lager.
Gjorde en ny beställning ca en vecka senare än den förra beställningen av en BH och frågade då om de kunde dra av 50 kr eftersom den förra ordern makulerades. Fick aldrig något svar. I fredags så har helt plötsligt två paket skickats. Hur kan jag ha två paket på gång helt plötsligt? Mailade och bad dem genast stoppa leveransen för att kolla upp detta, men fick inget svar. Än så länge är jag inte ett dugg nöjd, men jag blir nöjd igen om de erkänner sina fel och kompenserar mig. Har själv webbutik, så jag vet att man kan göra fel, men då är det ju viktigt att bemöter kritiken och kompenserar kunden, samt ser efter rutiner om t.ex. kommunikationen inte fungerar. Jag återkommer om hur det går. Hoppas du får ditt paket i tid. Har du fått bekräftelse på att det är ivägskickat?

Hanna F.

Beställde lite grejor från Nelly för ca: 10 dagar sedan, bl.a. en Ichi-klänning, men har tyvärr inte fått dem än. Kan kanske bero på deras rea och att de har mycket att göra? Hoppas att du har bättre tur :)

Veronica

Hej! jag skulle behöva lite tips på ett fast puder och du verkar ju ha koll på det :) funderar på Smashbox anti shine men ska man ta med eller utan färg? eller har du ett bättre alternativ. Hoppas du kan hjälpa mig :)

Trevlig blogg...är här varje dag :)

från hannahsthlm

Angel: ha ha..det vet jag knappt själv;)! Vi tar ett tåg på Tisdag som stannar i Tanum där vi blir uppplockade! Mamma har hyrt ett hus några veckor så vi ska bo där. Meddelar senare den exakt locationen..eller på ett ungefär då;)!
Vi kommer även åka till Kungshamn samt Hunnebostand för att träffa vänner som är där=)!

Matilda: Ojj..ja det lät inte kul alls...tokigt..=(Man ska ju inte behöva betala extra för att de felar från början ju..=/

sarah: mmm..kan tänka mig att det blir så när det är "hektiskt"...Nu har ju Nelly varit i Barcelona (kanske inte alla då men ändå..) och så det här med REAN sååå...jag kanske snällt får vänta ett tag tillpå mitt paket=( MEN..jag HOPPAS fortfarande det dimper ner en avi imorrn..hoppas hoppas=)!

Jocelyn: ja, det ska bli underbart med Västkusten! Kul för killarna att kunna bada massor oxå..hoppas på sol,sol ,sol..men det ska tydligen regna på Tisadag..men annars...=)! Hur som helst så är det ju härligt att komma från storstan lite även om solen inte skiner!
Har ett ELEVEN pkt att se fram emot när jag kommer hem..och så även då kanske detta a la Nelly om det inte anländer imorrn..ja ja..det är inte hela världen om jag får vänta en vecka till=)!

malle: men ojjj...det lät ju horribelt..sånt blie man ju super besviken på..förstår att hon inte beställer där mer då..=(

Västkusten är så speciellt och mysigt! Det var ett tag sen jag var där nu så det ska bli adorable!=)
Lovar..ska se upp för maneterna..iallafall brännisarna;) Kram!

från hannahsthlm

Käthe: Men...ojjj...det är ju super dåligt! verkligen!
att svara på mail måste ju vara A&O när det gäller ett webb företag! har man mkt att göra får man väll anställa fler så att servicen kan funka!!
Förstår att du blir extra irriterad som själv har ett webbföretag och vet hur allt det där funkar/ska funka!
(Kul med ditt företag btw=)
Klart de måste kompensera dig på nåt sätt, du kan ju inte beh. betala frakt etc. för 2 paket och så för all tid du lagt ner på mail etc.!(samt de 50 kr i rabatt som "försvann")Återkom absolut med hur allt går! det ska bli intressant att se hur de agerar! Hoppas på det bästa såklart för din skull!=)
Jag har fått en Orderbekräftelse där det står att paketet kommer inom 1-3 dagar(i Torsdags)..nåt annat har jag icke hört...Kram!

Hanna F: åhhh..10 dagar..har de hört av sig och medd. att det skulle bli försenat? Dåligt annars ju när det står att det ska komma inom 1-3 dagar!!
Hoppas det anländer snart snart då! Kramiz

Veronica:Åhh..roligt att du läser och gillar min blogg!=)

Ett puder jag är förälskad i är THE POWDER från HÅKANSSON som säljs på bla- www-smashing.se..underbart! Men det är ett löspuder..fast det är ett liten behändig dosa som man kan ha med i fickan (nästan) och det är super behändigt att jobba med och det flyger absolut inte puder överallt som det kan bli med vissa lös puder!=/ Väntar just nu på mitt från Smashing och..jaa..vad ska jag säga..jag vill ha det nu!! mitt andra är SLUT!Det är ett neutralt, lite gul baserat puder som har perfekt färg för alla!
annars ska man välja ett så transparent puder som möjligt..inte färg! Pudret ska alltid vara ljusare än foundation/hudton annars kan man se grå ut..not funny! Men det ska ju helst vara transparent..inte vitt eller så..
Jag har i min senaste beställning från www.eleven.se (som har mkt Smashbox) lagt i ett SMASHBOX ANTI SHINE PRESSED POWDWER i nr 2. Det är den ljusaste som finns på både Blush och på Eleven så ska du beställa tycker jag du ska köra på den oxå om du har typisk skandinavisk hud ton. De andra färgerna kommer bli för mörka! ett puder ska ju bara matta ner inte ge färg!
Om man vill ha färg kan man använda mörkare puder (solpuder eller vad man har till hands) på kinder,haka etc.
Annars har MAC bra fastanpuder om du har vägen förbi tex. Åhlens City i Sthlm som har fab. MAC utbud och super trevlig personal!
Lycka till! kram

Veronica

Tack så hemsk mkt för hjälpen.
Jag funderade på nr 4 men det är sant som du säger att puder ska matta ner inte ge färg. Kan oxå bero på att man är lite brunare så här års :P men snart kommer hösten o då är jag blek o glåmig igen. Jag beställer nr 2 från Blush (Eleven har så dyra omkostnader :/) tack än en gång :) kram kram

Veronica

Föressten vad billigt pudret från Håkansson var...hmmm kanske tar det oxå :D

från hannahsthlm

Veronica: åhh..var så lite så! hoppas du blir nöjd nu då! (jag hoppas jag blir det oxå..eftersom jag aldrig testat detta puder förr men hört att det är bra och är riktigt nyfiken på det=)Ang. färgen så är det alltid bra att ta ett relativt ljust ett..som du säger är hösten snart här och om du skulle tycka det är för ljust så ta bara lite, lite så blir det nog bra ändå..det ska ju som sagt bar matta ner, och så har du solpuder på kindben,haka,panna etc. Solpuder behöver man inte vara lika petig med som "grundpuder"..Isadora och även hm har prisvärda solpuder som funkar att dutta på lite här och där=)!

Ang. Håkansson pudret så kan jag inte mer än säga..slå till! såå otroligt prisvärt och BRA!=)

Lycka till nu!

anna

får jämt fel saker och storlek från nelly och innan man hunnit få rätt så har varan man beställt från början tagit slut.
sen har jag bara fått en leverans inom 1-3 dagar som det står (och jag har beställt en hel del)
fast jag fotsätter ändå att beställa därifrån för att de har så fina saker och att det är bekvämt...
sen är katrin på kundtjänst alltid väldigt trevlig och hjälpsam när man ringer och gnäller =)

Lottisin

jag beställde hanky pankys förra veckan och fick efter några dagar beskedet att min leverans hade blivit restnoterad eftersom varorna var slut i lagret. Försökte maila och fråga hur länge det skulle ta innan de kunde leverera men har inte fått något svar ännu iaf...

Lina

Ja du, Nelly har varit snabba på att leverera innan, men nu har jag börjat bli lite smått irreterad, det går numera vääääldigt långsamt att få sitt paket, vadå 1-3 dagar? knappast, jag fick vänta på mitt i 5, men hoppas att du får ditt paket i snart iallafall :)

8ball

is very interesting site...

Jimpson

I have your site for its useful and funny content and simple design.a

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Svetlana

sports%2Dbook++%5BURL%3D+http%3A%2F%2Fsports%2Dbook.atotierra.info.com+%5Dsports%2Dbook%5B%2FURL%5D+++%3Ca+href%3D+http%3A%2F%2Fsports%2Dbook.atotierra.info.net+%3Esports%2Dbook%3C%2Fa%3E+++http%3A%2F%2Fsports%2Dbook.atotierra.info.org+sports%2Dbook+%0D%0ALucky+to+find+you%2C+keep+on+the+good+workk+guys%21+Best+of+luck.%27

Jones

Nice site... Cool guestbook...

Bob

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...

Kim

Oh o ho! very nice site!t

Jennifer

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetings&

Urii

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!a

Jimpson

Thanks+for+your+project.+I+like+this+site.+KEEP+IT+UP..%2B

Park

Your work is marvelous!!e

Jones

Interesting web page is, i\'ll see you later one more timen

Nicole

I%5C%27m+love+this+great+website.+Many+thanks+guyw

Elza

Very cool design! Useful information. Go on!

Prohor

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.u

Park

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!

Jersey

Looking for information and found it at this great site...

Prohor

Pretty+nice+site%2C+wants+to+see+much+more+on+it%21+%3A%29

Urii

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(e

Jennifer

Interesting web page is, i\'ll see you later one more timei

Anna

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?

Hillari

Excellent web site I will be visiting often

Vasilii

Excellent web site I will be visiting often

Bill

Thank for making this valuable information available to the public.B

Jones

Many interesting information on your site - keep up good work

ivaxlo

Hi My Name Is ivazdq.

Ilyasjohanna

Merci for all the wonderful writings