Klänning Panik!

På LÖRDAG ska min Söta kompis Maria gifta sig!
Som VANLIGT är jag LITE SENT ute och har inte riktigt hunnit planera min klädsel...=0
IMORGON tänkte jag avsätta till klänningletande (iallafall en del av dagen).
Är det NÅGON som har en SÖT klänning i åtanke som ni tror  skulle passa mig på Lördag så får ni gärna tipsa!=)
Nätshopping hinns inte med att  komma fram till Lördag  så det måste vara någon butik i STHLM som jag kan springa förbi!=)

Alla TIPS mottages TACKSAMT! Gärna något i rosa.....

Ha en härlig dag/Hannah♥
45 kommentarer
Sandra H

Hej, såg en rosa prinsessliknande sak på Indiska men den kanske är lite väl prinsessig. Annars såg jag jättesöta klänningar i en butik mitt emot Gina Tricot i PK-huset. De var visserligen prickiga men sjukt söta. Prova annars på Zara el. Vero moda. Vet ju inte hu formellt det ska vara men lycka till!

Jenny

Här är ett tips från asos, på tradera.com. Fast den är dock i svart. http://www.tradera.com/auction/aid_30381765

Jenny

En rosa från tradera. :) http://www.tradera.com/auction/aid_30524245

lameilleuse

Och jag har en svart till salu... men svart på bröllop? Tja, kan Sex and the City-tjejerna så kan väl du? :o)

lameilleuse

Jenny: Haha, såg först nu att du gjort reklam för min klänning. Tack!

Åsa

Vad jobbar du med? Känns som om du har oerhört mkt fritid, så det jobbet du har skulle jag oxå vilja ha...

Rouaa

Kolla in H&M! Dom har fina klänningar ute nu.

Emmy

Ta en tripp på de dä små butikerna i PK-huset, ibland kan de ha något roligt, fast det var längesen som jag var där... så man vet inte :)
Annars, Debenhams kan ha nåt kul? eller... hmmm.. Vila har jättesöta klänningar just nu såg jag i Gallerian på hamngatan.. hoppas du hittar något fint :) kram

Johanna

Zara i Sture Gallerian hade snygga!

suratanten

Vad fin din blogg blivit ;) Debenhams brukar ju ha en hel del fina klänningar.

Charlotte

Hej, vad tjusig bloggen blivit! Är så nyfiken så nu måste jag fråga (säkerligen fler som undrar) vad pysslar du med på dagarna? Alltså jobb eller plugg eller så? Du skriver aldrig om det :) Bra blogg!

Jennifer

I pk-huset har de jättefina klänningar, för en billig slant. Köpte en underbart snygg klänning därifrån som var ljusrosa med mörkrosa blommor på. Hoppas att du hittar nåt! :)

Jocelyn

åh, önksar jag kunde hjälpa dig Sweetie men jag bor ju inte i stockholm... Lycka till iaf.! :)

Malle

Jag ska på 2-dagars-bröllop i paris, frankrike i Augusti. Jag hittade en fin rosa klänning nyligen på kappahl. Den var ju dock en billigare variant då men jag tyckte den var så himla fin! Tänk bara på att du måste ha ngt över axlarna, du får inte visa dem i kyrkan =)..kramkram

Svar från hannahsthlm

Till alla: TACK FÖR ALLA TIPS! Ska ta en runda imorrn på stan i värmen så får vi se VAD det blir ;)!

alex

Malle: det är ganska förlegat att man inte får visa axlarna i kyrkan.

Sofia

Den här asos klänningen finns det en liknande av på Gina Tricot (fast i röd) för endast 149 spänn!!

http://www.tradera.com/auction/aid_30381765

Svar från hannahsthlm

Tack alla igen för tips om klänningar etc.!!
Nu gäller stan för min del..Om jag inte hittar nåt blir det rensning av garderob later on i eftermiddag;)! KRAM!

Christine

Nä, vad kul med bröllop! Vill också, då får man chans att använda sina fancykläder hihi! =)

från hannahsthlm

Christine:Javisst=) Ska bli super skoj;)!

Malle

alex: jovisst :P

8ball

is very interesting site...

Hillari

The%252Bsite%25255C%252527%25255C%252527s%252Bvery%252Bprofessional%252521%252BKeep%252Bup%252Bthe%252Bgood%252Bwork%252521%252BOh%252Byes%25252C%252Bone%252Bextra%252Bcomment%252B%25252D%252Bmaybe%252Byou%252Bcould%252Badd%252Bmore%252Bpictures%252Btoo%252521%252BSo%25252C%252Bgood%252Bluck%252Bto%252Byour%252Bteam%252521

Anna

Many+interesting+information+on+your+site+%2D+keep+up+good+worke

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Smit

Great Site - really useful information!o

Hillari

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.B

Kim

Fascinating site and well worth the visit. I will be back

Bob

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luck.

Sveta

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.e

Vasilii

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !%

Elizabeth

Sentimental and nostalgic. Great.c

Bob

It\'s a great and valuable site!t

Park

Hi%21+Definitely+nice+and+neat+site+you+got+there.b

Svetlana

I+you+all+love%21

Meteor

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !e

Meteor

Many interesting information on your site - keep up good work

Anna

I enjoy your site very much! THANK YOUu

Bush

Cool!.. Nice work...p

Jesus

Thank+you+for+your+site.+I+have+found+here+much+useful+information...4

Bill

This is very interesting site...a

Amanda

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.o

Prohor

Very good web site, great work and thank you for your service.