Jaha....

52049-1126

Fick med ett prov på Denna Underbara  Moisturizer i mitt paket från Blush som jag kommer visa imorrn...Vad gör jag NU då? Jag bara måååste ha den ju...och så kostar den 695 kr...typiskt..verkligen  så himla typiskt!

Cremen kommer från Freeze 24/7 och heter  FREEZE Icecream Intensive Anti-Aging  Moisturizer.
Finns en annan  creme oxå med liknande namn från Freeze 24/7 men det är en anti wrinkel creme som jag tror är föööör kraftig för yngre hy så förväxla inte Moisturizern med den...Denna kräm är tunnare och har inte lika hög konsentration av ingredienserna och jaaa..passade mig helt perfekt!! Jag som har shopping stop just nu....=(!

Sov så Gott! Ska sova på om det blir ett köp av denna wonderbara fukt-creme eller om det får vänta.../Hannah♥
49 kommentarer
Pernilla

Åh! Jag vill också shoppa loss, men jag har också köpstopp, hmm......

Jocelyn

japp, köp-stopp har vi allihopa... trist! men du Hanna-darling, I need help! kolla min blogg är du gullig (när du har tid) kram J.

Angel

Kalla mig galen eller nåt men har du å Kalle?Han welcomestranger barn i hop???

Heléne

Dom säger ju att dom där Freeze 24/7-krämerna är så bra. Jobbigt när det blir sånt där ha-begär bara..

emma

700 kr shit vad dyrt det skulle jag aldrig köpa d:

BlondieQueen

Gosh, 700 spänn! Skulle nog inte lägga ut så mkt pengar på det faktiskt...

suratanten

DEN DÄR VILL JAG HA! Åååh...den är superbra! Har funderat på den i flera månader nu...jag skulle aldrig ha provat den ;)

Den är ju minst tio gånger bättre alla andra krämer jag någonsin provat, så jag skulle kalla krämen för mycket prisvärd och billig ;) Ha ha

suratanten

DEN DÄR VILL JAG HA! Åååh...den är superbra! Har funderat på den i flera månader nu...jag skulle aldrig ha provat den ;)

Den är ju minst tio gånger bättre alla andra krämer jag någonsin provat, så jag skulle kalla krämen för mycket prisvärd och billig ;) Ha ha

Camilla

Hmmm... Jag fick också med ett prov på freezekrämen i mitt paket från Blush - men jag gav bort den till en kompis. Lite dumt... Du får säga vad du tycker om den! :)

anina

Jag har också provat den krämen, helt underbar =)

Stina

Visst är det jobbigt när man gillar dyra produkter, det är så svårt att motstå. :)

sofia

Åh jag kan också bli helt såld på alldeles för dyra fuktkrämer! Så himla svårt att motstå ju! Det känns ju så lyxigt!

Ally

Haha, jag har gett mig själv shoppingförbud oxå... men det hindrade inte mig från att hoppa iväg och beställa ett par skor och ett par tights :P

M.

Hejsan! Jag tänkte fråga dig om du testat någon produkt som ger fylligare läppar som du kan rekomendera? Vet du också om det finns någon butik i Stockholm som säljer något sådant?

från hannahsthlm

Pernilla: köp-stopp är inte fun..inte ett dugg..men t y v ä r r nödvändigt ibland!

Jocelyn:Ska kolla in! Kramiz

Angel: Kanske svårt att tro men så är det..

Helene: ja..mycket jobbigt...de är verkligen awesome! blir det inte ett köp nu så blir det ett iallafall nästa månad=)!

Emma: ja..dyrt är det..men..om man gillar nåt som funkar så är jag beredd att betala det..;)!

BlondieQueen: neeej..är ju en del..men...eftersom det är en såå bra produkt så skulle jag ändå kunna tänka mig ett köp;)!

Suratanten.ha ha...säger nästan det samma..skulle aldrig ha prövat den;) MEN..Vi får se det såhär...vi har iallafall hittat den ultimata cremen..sååå..på det sättet blir det ju billigt och prisvärt i längden...man slipper köpa massa andra som man ändå inte använder;)!

Camilla: Ska jag absolut göra!=)

Anina: Ja! Alldeles u n d e r b a r!;)

Stina: ja visst är det.. verkligen super jobbigt;)!

Sofia: Ja! Såå lyxigt och så är det ju oftast så bra ingredienser som verkligen gör en strålande...svååårt att motstå är allt vad det är;)!

Ally: Skönt att det finns fler som tummar lite på shopping stop regelerna där ute;)!

M: Hmmm..Jaaa..Make Up store har produkter..kommer inte ihåg vad de heter men de har 2 olika..finns bla. på Åhlens City..fråga de som jobbar där!
annars har ju DuWop glosset som bla. kan beställas från www.smashing.se som förnärvarande har 25% rabatt på sortimentet tom 27/7 om man uppger koden Vecko revyn. Har en förstorande effekt för stunden och jag vet många som är nöjda med det. Kan även beställas från www. blush.se.
annars finns City Lips , ett förstorande gloss som sälj av bla. KICKS.

Lycka till!

svar från hannahsthlm till M IGEN:

Svar till M igen:
ohh...kom på att www.blush.se nog inte säljer DuWop..Det är www.smashing.se (som jag skrev om rabattkoden) och www.accessora.se som säljer DuWop.
Jag är så inne på Blush just nu så ursäkta att jag skrev det..;) Kram!

m

ok tack så mycket!

Lovisa

Hej! Detta är fd. shoopoholicc som har skapat en ny blogg under namnet "makeityourway" Kika gärna in någon gång! mvh Lovisa

Fancy desire

Låter verkligen spännand, vill också testa! :)

hannahsthlm

Lovisa: ok..ska jag göra=)!

Fancy Desire: Ja..den är grymt BRA=)!

8ball

is very interesting site...

Joon

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Amanda

Very+cool+design%21+Useful+information.+Go+on%21

Jimpson

Cool%21..+Nice+work...%25

Keno

I+have+been+looking+for+sites+like+this+for+a+long+time.+Thank+you%21

Marilyn

Very good web site, great work and thank you for your service.!

Amanda

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!

Amanda

The%252Bsite%25255C%252527%25255C%252527s%252Bvery%252Bprofessional%252521%252BKeep%252Bup%252Bthe%252Bgood%252Bwork%252521%252BOh%252Byes%25252C%252Bone%252Bextra%252Bcomment%252B%25252D%252Bmaybe%252Byou%252Bcould%252Badd%252Bmore%252Bpictures%252Btoo%252521%252BSo%25252C%252Bgood%252Bluck%252Bto%252Byour%252Bteam%252521

Vasilii

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..r

Elizabeth

I consider that beside Your site there is future!g

Katie

Very cool design! Useful information. Go on!l

Bill

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!

Jones

Just serfed in. Great site, guys!u

Britney

I like it and the background and colors make it easy to ready

Jooni

Cool!.. Nice work...s

Anna

Very good site! I like it! Thanks!n

Sveta

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.u

Jesus

I like it and the background and colors make it easy to read

Smith

Looking for information and found it at this great site...c

Vasilii

I consider that beside Your site there is future!

Sveta

Hi! Definitely nice and neat site you got there.+

Britney

I like it and the background and colors make it easy to read+

Jones

Nice%2Bsite...%2BCool%2Bguestbook...h

Britney

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !I

Jimpson

i love this site.D

Svetlana

Hi%2C+all.+Nice+site...I+really+like+your+site+%21+Good+job+man.u

Bill

I you all love!r

Katie

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.y

Prohor

I like it and the background and colors make it easy to readk