ITALIA

Ha ha...Min kompis Petra är just nu i ITALIEN på semester...Kan tänka mig HUR CRAZY det är DÄR just nu=)!
GRATTIS till VM Guldet säger jag....främst till Petra då...för Italienarna hade blivit så otroligt MAD om de förlorade så då hade det nog inte varit nåt  kul att stanna där..=)!

Och ..så är det ju bra (och riktigt KUL) att Lilla E valde RÄTT fotbollströja oxå när VM startade för 100 år sen.....(aja..nästan...;)
Han fick välja 2 när vi var på H&M och botaniserade bland deras fotbolls collection för barn.
Han valde en Sverige body (nåja...ingen 100% i VM maybe men det var ju NÖDVÄNDIGT så man kunde heja lite innan det roliga tog slut) och så valde han en ITALIEN T-shirt....Funny=)! Den får han allt ha imorrn!

Svarar på kommentrer lite senare! Ska natta Söta W som är eld& lågor efter straffarna..Han satt och hoppades på dem hela matchen...typ....;)

CIAO!♥

Uppdatering: Hmm..har inte riktigt hunnit med att svara på alla kommentarer men  jag svarar på de övriga imorrn..är så otroooooigt sleep right now....zzzz.. MEN..var ju paaarty igår...märks=P...Sov så gott!
51 kommentarer
Vanja

haha tur för henne ;)

BlondieQueen

Me loves Italia!

lolita

Shit vad kul för henne! Skulle också vilja vara där nu bland lyckliga, heta italienare! :D
Din son kanske är lite synsk.. ;)

Desperado

Hej och tack för din kommentar. Jag inser nu att jag borde formulerat min fråga annorlunda.

från hannahsthlm

Vanja: Ja!=)

BlondieQueen: Ja, jag har ju bott i Frankrike men jag höll ändå på Italien..tyckte det var deras tur nu=)!

Lolita: Ja!=) Måste maila och höra hur festligt det var ikväll...kan tänka mig det är helt gaaaaalet;)!
Ha ha...Lilla-E kanske är lite synsk;)..eller bra väldigt envis...han skulle absolut ha Italien T-shirten, var inte tal om annat=)!!(han gillar ju blått oxå så det kan ju bero på det...att den var väldigt blå=)

från hannahsthlm

Desperado: äsch...det var bara min förta tanke..Skulle någon vilja ta ett foto på mig på stan som jag inte kände så skulle jag säga nej=)!...men alla är ju inte som mig så..det var ju bara vad jag skulle svara! Ha det bra!
(och lycka till med fotandet=)

Johanna

Jag hade mycket hellre sett Frankrike stå som segrare. De slog ut både Spanien och Brasilien. Men under matchen hejade magkänslan mer på Italien, säkert tack vare den billiga straffen Frankrike fick i början.

från hannahsthlm

johanna: ja..det är svårt med matcher på det sättet att det liksom inte funkar att heja på båda lagen..=) alltid någon som förlorar...

Carmen

Åååå, jag höll på Frankrike :P Men det spelade mig inte så stor roll egentligen... :)

jennyk

Vilken match de va igår! Blev så chockad när jag såg Zidene flippa ur , inte likt honom.. Men kul att Italien vann - tanke på att de missade guldet 94 så det var rätt att de vann!

Christine

Ja, tur för din kompis... fast ännu värre om hon varit i Frankrike... dom om några älskar sitt land överdrivet mycket, haha!
Hihi, Sverigebody...! Gulligt =)

Emma

Italien vann ju Vm oxå ,bra land det där ;)

Angel

Var så solklart att man hejjat på Italien från dag 1 och alla vart sååå negativa och nu har dom vunnit såååå alla andra känner sig nog rätt sorliga just nu och gissa vem som stoltserar glatt hahhaha och är typ världen stoltaste halv Italienska JAAAAAG

Tesan

Kan tänka mig att det var ordentligt liv där nere igår... hade vatt kul att se! :)

Kanske rentav ska låta Lilla E tippa lite nästa gång! ;)

från hannahsthlm

carmen: neej..det är värre när SVERIGE spelar;)!

Jenny K: ja precis...kändes som det "var deras tur" nu=)!


Christine. yes! verkligen nationaltokar de där Fransmännen=)! Ja..Sverige bodyn är too cute..snart har han nog tyvärr växt ur den..men men=)!

Emma: ja!=)

Angel: ha ha..va kul att du är lite Italienska=)!
Klart du ska vara stolt som en tupp..eller ja..nåt sånt;)!

Tesan: Ja..verkligen=)! Nästa VM ska Lilla-E absolut få tippa,låter som en bright ide!;)

8ball

is very interesting site...

Marilyn

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.t

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Bill

Found+your+site+in+google%2C+and+it+has+a+lot+of+usefull+information.+Thanx.m

Nicole

This is very interesting site...c

Park

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.w

Kim

Excellent site - do keep up the good work.d

Jesus

Great+Site+%2D+really+useful+information%21n

Smith

Sentimental and nostalgic. Great.f

Nicole

Lucky+to+find+you%2C+keep+on+the+good+workk+guys%21+Best+of+luck.%3C

Elizabeth

Hi%2C+all.+Nice+site...I+really+like+your+site+%21+Good+job+man.B

Jesus

Very good site! I like it! Thanks!e

Katie

Cool!.. Nice work...l

Jersey

Very good web site, great work and thank you for your service.t

Elza

I+you+all+love%21a

Bob

Hi%2C+good+morning+to+all+of+you...+Nice+Guestbook+%3B%2D%29+%21%21%21l

Sveta

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetings

Elza

I like it and the background and colors make it easy to reado

Anna

Hello+admin%2C+nice+site+%21+Good+content%2C+eautiful+design%2C+thank+%21+

Nicole

I have your site for its useful and funny content and simple design.e

Park

I+like+it+and+the+background+and+colors+make+it+easy+to+readm

Jones

Excellent site - do keep up the good work.k

Joon

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!t

Anna

Oh o ho! very nice site!+

Meteor

Hi! Definitely nice and neat site you got there.n

Meteor

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...2

Kim

Looking for information and found it at this great site...r

Amanda

Great Site - really useful information!i

Amanda

I+enjoy+your+site+very+much%21+THANK+YOUs

Keno

I like it and the background and colors make it easy to readh

Jooni

Excellent site - do keep up the good work.s

Jesus

Thank for making this valuable information available to the public.e

Katie

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!t

Odinmathilda

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done