BLUSH

Bättre sent än aldrig som det så fint (och oftast sant) brukar sägas...Här har vi min Blush beställning som jag lovade redovisa för några dagar sen! 
Jag även påbörjade den (som ni kan se på datumet) men hann av någon anledning...kanske Lilla-E, utgång, hm beställning?;)..finns många alternativ att välja mellan..inte skriva klart den!
Voila..här har vi den då ..tillslut:



Blush paketet innehöll:
 OCH här Smashbox sakerna utan förpackningar :

Här prövat Ögonfrans 52049-1115Primern och Mascaran samt glosset...

RECENSION:

HÅKANSSON VITAMIN  SPRAY Mni Pack  125 kr
Ha ha..så roooligt att nu ÄVEN allas vårt  kära Blush har tagit in Katarina Håkanssons produkter!!
Innan Smashing (som var den första svenska  webb-shopen att göra det) startade var jag tvungen att springa på C/O Stockholm för jämnan...Det  var nämligen det enda stället det gick att få tag HÅKANSSON produkter på i STHLM..dååå..men det är forntid nu..;)

Mini Sprayen är ju bedåårande och praktiska MEN  går åt väldigt fort och jag rek. köp av STORA spray flaskor istället...MEN..Vill man hitta just sin favorit är ju ett Fem-pack med Mini-spray perfekt..då kan man ju testa innan man slår till på en stor flaska!
Mina favoriter är PASSION FRUIT,ROSEMARY och CUCUMBER

SMASHBOX  Focal Point Mascara  180 kr
Underbar Mascara som ger låånga fina fransar,klibbar EJ samt irriterar inte det minsta!

SMASHBOX  Leyer Lash Primer 160 kr
Ha...Har aldrig gillat mascara primer..ni vet..den vita som man har innan vanlig mascara...Tänkte att denna från Smashbox kanske skulle omvända mig..men icke..jag gillar fortfarande inte Mascara Primer!
Men jag ska pröva den igen...kanske börjar jag gilla den mer snaaart?;)

SMASHBOX  Limitess Lip Stain   195kr
(i färgen nr 7)
Fy vad jag tycker denna färg är ljuvlig!Vad tycker ni? Lite märkare än Hallon men mer åt rosa än röd...svårt att sätta fingret på den..men lovely;)!
 Underbart gloss med färgpensel i ena änden och naturellt gloss med pensel i andra änden!

Ciao!♥


38 kommentarer
Emma

Vad snyggt det blev!

hannahsthlm

Emma: Tack! gillar verkligen mascaran och glosset!=)

Malle

jösses hannah! Vilka ögonfransar du har! Avundsjuuuuuk!!! fin blev du iaf =)

Saga

Hjälp människa vad har du gjort med ansiktet???
Du ser ju ut som en tokopererad Beverly Hillskärring!!! Blott 30 år fyllda? HJÄLP!!!!!

suratanten

Jag tror vi har samma favoriter när det gäller vitaminsprayen:) Jag har fortfarande inte hunnit skaffa mig en STOR flaska. Däremot hann jag lägga in en H&M beställning idag...alltid något;)

hannahsthlm

Malle: Tack!=)

Saga: Men herre guuud=) Jag har inte gjort ngr anisktsoperationer at all...Jag har jätte höga kindben osv. och det har jag ALLTID haft!That:s my look..Om man inte gillar det soo fine..men sluta klaga tack=)!

Suratanten: åhh..de stora flaskorna är bäst!=) Måste beställa ett green pack snart..de där med 3 gröna...men då åker ju kiwi med i och för sig och jag tål verkligen inte lukten sååå...vi får se vad det blir=)!
Kul med hm beställningen!=)

mikaela

färgen på det där glosset var verkligen uuunderbart!
jag skulle nog kalla det hallonsorbet, har exakt samma färg.

8ball

is very interesting site...

Sveta

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...d

analbleaching

Hello, nice site

Elizabeth

Interesting web page is, i\'ll see you later one more timen

Smith

Many interesting information on your site - keep up good workT

Elza

Your site is very interesting and usefulf

Elizabeth

You+have+a+wonderful+website+here.+May+God+rich+bless+you+always.%25

Prohor

Excellent+web+site+I+will+be+visiting+often

Jones

I\'l be back... :),

Helga

Thank you for your site. I have found here much useful information...s

Sveta

Oh o ho! very nice site!g

Elza

Hi%2C+all.+Nice+site...I+really+like+your+site+%21+Good+job+man.+

Vasilii

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.7

Prohor

I\'l be back... :)

Anna

Hi%2C+all.+Nice+site...I+really+like+your+site+%21+Good+job+man.

Jooni

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.t

Amanda

i love this site.a

Smit

I enjoy your site very much! THANK YOUt

Sveta

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..B

Vasilii

This is very interesting site...t

Prohor

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.,

Svetlana

Hello people! Nice site!s

Bush

I+browse+and+saw+you+website+and+I+found+it+very+interesting.Thank+you+for+the+good+work%2C+greetings%2B

Jimpson

Cool!.. Nice work...n

Bill

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(e

Bush

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.r

Hillari

I consider that beside Your site there is future!e

Vasilii

Hi%2C+good+morning+to+all+of+you...+Nice+Guestbook+%3B%2D%29+%21%21%21u

Elza

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!.

Metropolprague

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

Idarebba

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!