BLUSH

I mitt BLUSH paket fanns: 52049-1085
1.MODEL Co Blotting Paper  120 kr
Perfekt att ha till hands när man inte vill pudra lager på lager=)! (det är aldrig  särskilt snyggt=P)
2.SMASHBOX  Photo Finish Colour Correcting Foundation Primer i färgen BLEND 395 kr
Här har jag gått in på NYTT territorium och prövat en av Smashbox färgade Primers..brukar ju använda den genomskinliga annars!
Just BLEND ska dölja röda grejer,pigmentfläckar etc. och fungerar annars som den vanliga Photo Finish Foundatiom Primern! Jag gillar den skarpt!Har använt den idag och kommer garanterat ha den som underlag på BRÖLLOPET imorrn.=)
3. SMASHBOX Call Time  Skin and Make up Refresher Spray 285 kr
Ska funka som Håkanssons Vitaminspray och Ole Henriksens Pick Me Up Spray ungefär....De sprayer som jag brukar "promota" för här på Bloggen=)
Denna har jag haft under make idag och funkar UTMÄRKT! Ger fukt och kan användas både på morron för att fräsha upp hyn och påkvällen som ansiktsvatten..lovely=)!
4.SMASHBOX  Filter Pen with Dermaxyl Complex 340 kr
beställde ju denna penna från ELEVEN för några veckor sen och nu var den slut..Passade på att ta med en ny i min Blush beställning när jag såg att även de nu fått in den lilla "mirakel-pennan"!
Är absolut en PARTYRÄDDARE för påsar/linjer under ögonen och kommer användas som grund under make upen till bröllopet imorrn..såklart!=)

Fick även med söta prover från bla. Freeze 24/7....just loove små söta prover;)!!

Bild på make med alla dessa ovanstående produkter:
52049-1089

I Bubbleroom paketet fanns denna Juicy t-shirt med söt puff ärm.
Kommer dock inte passa på bröllopet men blir nog en "keeper"..vad tycker ni?=)

Hade tänkt ha den till Ljusrosa volangkjol..MEN nu har jag en klänning som jag förmodligen kommer ha istället!
Hinner jag så visar jag bild..annars blir det efter bröllopet eftersom jag har MYCKET att fixa med ikväll/imorrn bitti..Hop u understand;)!

Ha en underbar Fredagkväll!=)
Själv ska jag nu sätta igång med DOVE SUMMER GLOW insmörjning så jag ser lite brun (are) ut imorrn!

Ciao!♥
70 kommentarer
Cicci

Du berättar om så mycket smink som jag aldrig har hört talas om, varje gång är det något nytt :)! Kul! Hoppas att brölloppet blir roligt :)!

från hannahsthlm

Cissi:åhh..va kul att du tycker det=)! Tack! Bröllopet blir säker jätte trevligt! Ha det bra du med!=)

Sophie

Å nu fick ja se vad som gömde sig i paketet! Super söt! Det är klart att du ska behålla den! jag blir så fasinerad av dina smink och kosmetik inköp! Jag fatar inte när du hinner använda allt!? Själv hinner jag knappast kladda på lite maskara på morgonen!;)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

från hannahsthlm

Sophie:Visst är den cute;)!Jag har prövat den och kommer behålla!=)
Åhh..makeup är ju mitt största intresse (och jobb) så...jag kan inte hålla mig från att pröva nya grejer;) När man väl vant sig vid att använda vissa produkter så går det av bara farten på morronen..Det är nödvändigt med två små barn..att det går fort alltså;)! Hoppas du har en skön Fredgskväll!

malin

Gullig t-shirt. Men jag måste hålle med om att det kanske är lite för mycket street över den till ett bröllop. Blev intresserad när du skrev att det är ditt jobb med makeup, vad jobbar du som?

Anonym

ditt make ser likadant ut oavsett produkter, spara sminkpengarna till något roligare

från hannahsthlm

Malin: Ja..jag har ju skrivit det förr men gör det igen;(..Jag är ju makeup artist men jobbar just nu inte så mycket eftersom jag har små barn(som jag tar hand om all by my self..ett heltids jobb i sig;)..men framöver lär jag jobba mycket meeeer=)! Älskar verkligen make up!=)

från hannahsthlm

anonym: Det gör de absolut inte!=) Har man ett "vant öga" ..jaa..då ser man små differsenser!;) promise!
Det är som att säga att alla jeans i mörk tvätt ser lika ut..eller alla röda carigans..det gäller att se de små skillnaderna!=)Ha en bra kväll!

från hannahsthlm

anonym: Jaa..c a r d i g a n skulle det vara och inget annat..så jag inte får "språkpolisen" på mig igen..oxå;)!

Anonym

haha du hann rätta dig själv innan nån hann leka språkpolis ;)

menade inte något illa med kommentaren.

det kanske ser likadant ut på foto men annorlunda irl?

lolita

Ooh inte dåligt paket! Fin makeup dessutom! :)

från hannahsthlm

Anonym: Ja..detär bäst att passa på=)!
Och..Ja, det är ju inte den allra mest avancerade digital cameran jag använder såå..det kan kanske se lika ut på bilderna ibland, men det syns iallafall skillnad irl;)!

Lolita: Tack! Jag är mycket mycket nöjd med produkterna=)!!

julia

Åh hur var primern från Smashbox? Är såå nyfiken på den. Funkade den att ha utan foundation? Jämnade dne ut mycket?

Anonym

har du plastikopererat dig? inget illa ment men är du det?

suratanten

Ååååh...jag är också lite intresserad av den färgade Smashbox primern...kul att höra att den var bra. Pennan låter också intressant...har ju lite påsar som måste döljas;)

från hannahsthlm

Julia: kan nog funka utan foundation om man vill ha ett mkt lätt resultat;)! Själv använder jag foundation med solkskydd varje dag, speciellt så här på sommaren!
Men MYCKET BRA verkar Primerna i färgen BLEND och jag kan varmt rek den!=) Den jämnar ut!;)

Anonym: Men..intressant?;)Har svarat på den frågan flera gånger och nu svarar jag inte mer..=)!

Suratanten: Primerna OCH PENNAN är så bra!=) Ska bli kul att börja med maken till bröllopet nu alldeles strax;)!Ha en bra Lördag!

anina

Vad fin tröja =) Himla hannig.
Åh måste testa dendära primern också, är supernöjd med den "vanliga", tack för tipset!
Hoppas att du får jättekul på bröllopet. Kram.

Karin

hej hanna, vad söt du är. Jag menar inte att vara oartig (men det komme rlåta så) jag undrade bara om du har opererat dig eller så eftersom du har så fastastik hy och fina läppar...
förlåt för ohövligheten men jag blir så nyfiken.

kram, (sveriges mest oartiga männsika)

lill-elin

är bara nyfiken, hur försörjer du dig själv och två barn om du inte jobbar så mycket? måste vara svårt? fast det har ju inte jag med att göra:)

Li

Först vill jag tacka för en jättebra blogg.
Och så en fråga... hur får du råd med allt det där om du inte jobbar nu? Jag vet att såna här frågor är lite känsliga så du behöver inte svara om det känns obehagligt. Får du nån rabatt för att du är make-up artist? Jag är bara nyfiken då jag själv gärna skulle vilja ha råd med alla bra produkter du har!

från hannahsthlm

Anina: Tack gumman! Gillar den redan;)!
Bröllopet var super fiiint och trevligt! Kramiz!

Karin: Tack!
Jag har absolut inte opererat min hy eller dyl..!!
Eftersom jag är mån om min hy och köper mkt produkter så vore det väll konstigt om den inte såg någorlunda ok ut?;)!

lill-Elin & Li: Man kanske klarar sig på det man har..?Man kanske drar in på vissa saker och lägger pengar på andra!?
Jag har en del rabatter på Face,Mus,Body Shop osv. och brukar utnyttja dem när jag handlar!
Förstår egentligen inte varför detta är så interessant?=)
Jag skriver om produkter jag köper och det rör sig inte ens om några stora summor!
det vore väll nåt annat om jag satt och klickade hem Mulbär,SPY BAG:s eller andra expensive saker från tex. Net- a Porter stup i kvarten..vilket jag inte gör!

Kram!

Johanna

Sååå snygg t-shirt! Den ska du behålla. Och sprayen verkar ju lovande.. Behöver nåt sånt i min smink hörna ;)

från hannahsthlm

Johanna: Tack!Me really like the Juicy T-shirt redan;)! Sprayen är mkt lovande! kan rek. den! (om du inte har känslig hy för den innehåller lite parfym tror jag men den funkar bra på mig=)! Kram!

Li

Hanna: Tack för svaret. Hoppas du inte tog illa upp.
Jag gillar din blogg jättemycket och det är självklart att du får handla så mycket du vill för dina pengar.

från hannahsthlm

Li: Nej jag tar inte illa upp, men jag tycker det är lite jobbigt att behöva svara på samma frågor om och om igen..Hoppas du förstår=)!
Kul att du gillar min blogg! Kramiz

Vicky

Jisses vad söt du var på det kortet :)

sara

Har varit inne på svenska ebay, där finns en säljare som har billiga auktioner på Dior och andra sminkmärken som inte ens finns i sverige, ska gå in o buda loss, säljarens alias är blackstar67, verkligen värt pengarna. Kram Sara.

från hannahsthlm

Vicky: Tack=)!

Sara: Hur gick det med auktionerna?=)

Anonym

Förstår inte varför du förnekar att du har opererat dig? det syns på flera mils avstånd! Jag menar på att om du har gjort det, vilket du har, så kan du ju stå för det, det är ju din ensak, men det är löjligt att du förnekar det, för det SYNS VERKLIGEN, var det verkligen nödvändigt att förstöra sitt ansikte så?

hannahsthlm

Anonym. men heere guud=)! vad VET du om mig?Alla människor ser väll annorlunda UT..eller? bara för att någon har en viss look betyder det inte att den personen är opererad heller!
Tycker det är riktigt scary när någon anonym tar sig friheter att uttrycka sig som du..men fine..vi lever i ett fritt land såå..VARSÅGOD..Du får tycka vad du vill!

8ball

is very interesting site...

Jooni

Hi! Definitely nice and neat site you got there.%

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Urii

Cool!.. Nice work...%

Hillari

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.y

Bob

Very+good+web+site%2C+great+work+and+thank+you+for+your+service.

Sveta

I%5C%27l+be+back...+%3A%29u

Marilyn

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!

Britney

Your work is marvelous!!e

Meteor

Greetings%21..g

Bush

Looking for information and found it at this great site...r

Anna

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.u

Bill

I have your site for its useful and funny content and simple design.o

Jones

Interesting web page is, i\'ll see you later one more timef

Helga

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.a

Meteor

Thank for making this valuable information available to the public.o

Jennifer

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)l

Bush

I enjoy your site very much! THANK YOUl

Amanda

Oh o ho! very nice site!t

Marilyn

Found+your+site+in+google%2C+and+it+has+a+lot+of+usefull+information.+Thanx.4

Svetlana

Great%2BSite%2B%252D%2Breally%2Buseful%2Binformation%2521e

Smith

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.

Jones

i love this site.g

Jooni

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Jersey

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.n

Sveta

You have built a good websitea

Jesus

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.c

Vasilii

i love this site.2

Helga

Thank you for your site. I have found here much useful information...

Vasilii

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.+

Nicole

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!%

Britney

Hello+admin%2C+nice+site+%21+Good+content%2C+eautiful+design%2C+thank+%212

Smit

Excellent+site+%2D+do+keep+up+the+good+work.e

Helga

I\'l be back... :)t

Nicole

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.u

Urii

Cool%21..+Nice+work...r

Jersey

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...+

Jimmymichelle

Very interesting site. Lots of good information.