Blush paketet (ja..innehållet)...ser ni ..snart..här!

Huuu..Det ärsåå varmt här i våningen så här på natten! Killarna har haft super svårt att somna!
(nåja..den ena..Lilla-E snarkar på som en ångvält eller dylikt as usually;)

Grill party på gården var det oxå och ja...Blush paketet jag skulle fota och skriva om nu ikväll har inte riktigt hunnnits med=(!
Men imorrn...=) Kan ju passa på att  berätta att jag just prövat en produkt från SMASHBOX som jag gillar skarpt.. redan=)!En spray produkt...=P

OBS!Läs tidigare inlägget om STREET om du vill shoppa sköna somriga märkes grejer för en billig penning=)!

Go natt/Hannah♥
30 kommentarer
maleka

ville bara säga att du verkar vara en härlig person!

Svar från hannahsthlm

Maleka:åhh..Tack..vad söt du är;)!

Hanna F.

Kom igen nu!!! Öppna paketet!!! Jag är ju nyfiken :)

Svar från hannahsthlm

Hanna F: Det är öppnat=)! jag har bara så otroligt mkt att fixa med inför bröllopet jag ska på imorrn!
Nu gäller stan! Har laddat upp bilderna på BLUSH innehållet och det kommer visas ikväll!=) Kram!

valeria

ska bli kul o höra om blush paketet :)!! jag håller med dig, sommarvärmen har verkligen kommit till sverige nu, men skönt är de faktiskt :D!

om du har tid så får du gärna hjälpa mig med mitt dilemma..står mer om på min blogg. men de handlar om en klänning i alla fall ;P! ciao

Angel

Oh rean hadem an velat gå på om man nu inte bodde igbg

Maria

Nu är jag nyfiken :)

Christine

Ja, usch det är riktigt varmt hos mig med... puh! Man får köpa fläkt, haha!
Kul med paket! :-P

Käthe

Jag måste fråga dig en sak som inte har med detta inlägg att göra, men din marinblå klänning med prickar från H&M barnavdelning, tror du den (stl 164) kommer att sitta tajt för en 36/38:a?

8ball

is very interesting site...

Bob

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.i

Bob

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(l

Anna

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.t

analbleaching

Hello, nice site

Jones

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!t

Britney

Very good site! I like it! Thanks!s

Jesus

I\'l be back... :)e

Vasilii

Many interesting information on your site - keep up good work-

Jimpson

I consider that beside Your site there is future!

Joon

Very+good+site%21+I+like+it%21+Thanks%21d

Amanda

Excellent site - do keep up the good work.c

Keno

The%2Bsite%255C%2527%255C%2527s%2Bvery%2Bprofessional%2521%2BKeep%2Bup%2Bthe%2Bgood%2Bwork%2521%2BOh%2Byes%252C%2Bone%2Bextra%2Bcomment%2B%252D%2Bmaybe%2Byou%2Bcould%2Badd%2Bmore%2Bpictures%2Btoo%2521%2BSo%252C%2Bgood%2Bluck%2Bto%2Byour%2Bteam%2521s

Meteor

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP...

Nicole

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!o

Jooni

Hi%252C%2Bgood%2Bmorning%2Bto%2Ball%2Bof%2Byou...%2BNice%2BGuestbook%2B%253B%252D%2529%2B%2521%2521%2521i

Bush

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetings:

Elza

Wonderful+and+informative+web+site.I+used+information+from+that+site+its+great.g

Jimpson

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...s

Prohor

I\'l be back... :)

Svetlana

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!