ÅSKA

Idag har det inte blivit något bad....Men VARMT har det allt varit=O
Märktes nästan att det var åska på G...Just nu dundrar det och blixtrar ordentligt över City...och regnet öser verkligen ner....Rätt mysigt..tycker jag...som ska vara inne och mysa ikväll med klimparna...Skulle iNTE tycka det var lika coosey om jag planerat att sitta på en ute servering och dricka drinkar dock;)!

Har bla. hämtat ut min Smashing beställning samt varit och shoppat loss lite på C/O Stockholm
Visar er later!

Ciao♥
51 kommentarer
Hanna F.

Lyllo dig som får vara inne! Jag ska flytta grejor till vår nya lägenhet, så det kommer bli mycket spring! Och som inte det räcker fick jag precis ett småsurt inlägg på min blogg. Hade velat ligga framför tv:n, äta snarr, pussas med pojkvännen och bara ta det lugnt.

Ha en trevlig kväll med småchipparna :)

Johanna

Jaa ösregn och åska kom idag!
Ha så mysigt ikväll, ska också vara hemma med en film och en filt i soffan :)
Spännande med dina inköp sen, som alltid när du visar dom! Kramis.

hannahsthlm

Hanna F:åhh..Tack! Får hoppas det slutar regna snart då för er skull! Småsura inlägg är inte kul men...din blogg är super =)..såå..bry dig inte om det!

Lycka till med flytten!

hannahsthlm

Johanna: Jaa..var så olidligt varmt och kvavt ute förrut idag såå..kanske behövdes..så får vi hoppas det blir sol och bad väder snart igen=)!
Hoppas du får en mysig inne kväll du med!

Kram!

suratanten

Visst är det mysigt med lite regn och åska;)

hannahsthlm

Suratanten: absolut=)!

Malle

igår var det världens åskväder här hos mig...jösses, har aldrig sett nått liknande...blixtrarna var typ orange istället för vit som alltid annars.....läskigt värre :)

Cicci

Jättemysigt tycker jag också, i alla fall om man får stanna inne vilket jag ska :)!

Maria

Hoppas du får det myspys ikväll då:) Kram!

Malle

vad var det andra inlägget om? det som kom efter det här? :S

josefin

du shoppar som en tok, men jag älskar att läsa om dina fynd so keep ut the good work ;)

Angel

Här har det vart en väldigt varm dag men jag tror nog det är på väg neråt alltså ovädret =(

hannahsthlm

Malle: Ohh..det lät rätt scary det=/!

Det andra inlägget var ett test som jag skulle pröva att lägga in med html kodning..blev helt fel;)!

Cissi: Ellerhur..bara man får vara inne är det mysigt med lite oväder emellanåt=)!

Maria: Vi har haft jätte mysigt! Tack=)!Spelat spel och kollat på hundraser..Söta W vill ha en lillasyster eller en hund och det lutar mer åt en hund om man säger så isådanafall;)!
Hoppas du har en härlig fradag kväll du med!
Kramiz

Josefin: Äsch..det är bara "nödvändiga saker"=P ha ha..intalar jag mig själv iallafall;)!

Angel: Hoppas på sol igen imorrn så man kan bada=)!

Johanna

Jag undrar bara en sak. Asso inget elakt utan ren nyfikenhet. Hur gammal är du?

hannahsthlm

Johanna: Kika på min blogg info vet jag=)!

Vintage*Jessica

Åhh en till som beställt från smashing
vad vart det i ditt paket ?
Hämtade mitt i går :)


Kram J

hannahsthlm

Jessica: Visar senare ikväll=)!

8ball

is very interesting site...

Park

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.u

analbleaching

Hello, nice site

Anna

Nice+site+its+very+interesting+site%21+your+site+is+fantastic.r

Jimpson

I\'m love this great website. Many thanks guyr

Jones

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!-

Keno

Sentimental and nostalgic. Great.o

Helga

Your site is very interesting and usefulo

Sveta

Very+good+web+site%2C+great+work+and+thank+you+for+your+service.k

Katie

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Bob

Many interesting information on your site - keep up good work

Anna

I consider that beside Your site there is future!t

Anna

I\'m love this great website. Many thanks guy%

Kim

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.+

Bill

It\'s a great and valuable site!

Urii

Your%2Bwork%2Bis%2Bmarvelous%2521%2521%252B

Park

Found+your+site+in+google%2C+and+it+has+a+lot+of+usefull+information.+Thanx.f

Smith

Oh+o+ho%21+very+nice+site%21s

Svetlana

Oh o ho! very nice site!,

Urii

Thank for making this valuable information available to the public..

Hillari

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!

Smit

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?

Anna

Just serfed in. Great site, guys!A

Smith

Many interesting information on your site - keep up good workT

Sveta

It\'s a great and valuable site!y

Elizabeth

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)

Keno

Just serfed in. Great site, guys!

Urii

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.e

Elza

Many interesting information on your site - keep up good workn

Jersey

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...f

Helga

It\'s a great and valuable site!+

Helga

i love this site.m

Meteor

I like it and the background and colors make it easy to reade

Katie

Very cool design! Useful information. Go on!0