Aj då...

Blush inlägget påbörjade jag för fleeeeera dagar sen..NU  när jag skulle publicera det så hamnade det inte här..utan e f t e r mina senaste inlägg...=/
Aja....Om du vill läsa om produkterna så får du klicka HÄR istället!


Hoppas ni haft en bra dag!=)
Vi har badat,solat och roat oss mitt i city bäst man kan..olidligt vaaaarmt men.. rätt mysigt=)!

Gonatt/Hannah♥

Uppdatering kl 01.16:
Dagens vill ha matchning: och   och   

DIOR Connage Dawsting Medium Shoulder Bag $1.245.00 (skulle kunna vara lite lite mer åt det klar röda hållet..annars en 10 poängare;)
Ullkappa by H&M 998 kr (har nu även den dykt med i min order...ha ha..kommer i Oktober eller dyl...)
H&M Skinn Handskar 198 kr

Väntar på en tvättmaskin...Jag är expert på att tvätta på nätterna och sover alldeles fööör lite....Sad but true...Om ca 5 timmar kommer Lilla-E väcka mig och vilja gå och bada..yippi..=P!Ciao!
41 kommentarer
felicia

avgudar väskan !

Flyfrånallt

Jackan var grymt snygg.

hannahsthlm

Felicia: Me too;)!

Flyfrånallt: Visst är den=)!

Lottisin

kappan är så fiiiin. Jag vill också ha den!

Angel

Grymt fint =) på tal om vinter jackan finns den på min blogg dock är kameran trög så den ser bättre ut IRL men jag är supernöjd speciellt om man som jag är sent ute varje år *skratt*...

Johanna

Men åhh vad snygg röd väska! Är ute efter en just röd, vill ha till hösten! Och denna var ju såå HET!
Och den kappan och handskarna har jag beställt. Kappan är hos mig nu :). Lagt upp bilder på min blogg nu =).Kramis.

Evelina

å va snyggt! kul blogg btw :)

nina

väskan var bara lovely

emma

Väskan är jättesnygg!

anina

Matchningen var superfin =)

Sanna

Hej vännen! Jag vet att du hittar en hel del godbitar på HMs avd. Det var också från dig och Engla som jag blev tipsad om den söta marinblåa prickiga klänningen:-). Kan faktiskt tänka mig en till i rosa eller rött. Om jag inte minns fel tror jag du äger även två randiga klänningar (en röd och en marinblå) från samma ställe. Du hade dem med dig när du semestrade på "Bästkusten" (bor i Götet). Har precis lagt in en beställning på båda (de kostar endast 39,90 kr). Hur är de efter en tvätt? Håller de formen? Jag förstår att man inte kan begära för mkt för det priset men vore kul om man kan ha dem på sig några ggr innan sommarn tar slut:-). Därefter kan man ha dem som "mysklänningar" hemma eller nattlinne. Tack för hjälpen! mvh Sanna PS vilken bra smak vi har (rosa sveakofta):-) DS

suratanten

Snygg matchning!

Hoppas du fick lite sömn.

emma

Aww, snyggt, snyggt!! :)

Ally

Åh, Dior väskor är sjukt fina :)

sarah

kappan var jättefin!

Amanda

Den där väskan och kappan skulle jag inte tacka nej till! =)

Nellie

Hääärlig blogg!
Har en fråga...har frågat runt lite men ingen vet, kanske du?
En väska...den var populär på 80-talet (kanske 70) och förra sommaren. Man kunde köpa den på Åhlens och Wedins. Den är flätad, rutad och har inget foder och stängs med en magnetknapp.
Svarta eller bruna axelremmar.
Det finns en stol som påminner om denna väska, sittdelen alltså...någon aning? *Hoppas*

fashionista

skinnhandskarna är på väg hem till mig =)) har beställt en klänning idag från nelly, känns kul! somrig, men det är ju fortfarande sommar, eller hur? =)

Emilee

Hello! Tänkte bara säga hej och att jag är tillbaka från Gotland :D Hoppas allt är fint!

Hanna

Älskar din blogg! Så härlig o mysig! :D
Den där vita kappan skulle ju jag inte direkt säga nej till haha! :) Kram!

hannahsthlm

Lottisin: mm..ser super fin ut=)!

Angel: Ska kolla in=)!

Johanna: Skulle vERKLIGEN vilja ha den där Dior väskan i höst..men den kostar ju som en USA biljett såå..nja..jag får nog avstå;)!
Din kappa var ju bedååårande,är så glad att jag la in en order jag med=)! Kram!

Evelina: Tack tack=)!

Nina: Ja!=)

Emma: Yes!=)

Anina: Tack gumman!

hannahsthlm

Sanna: åhh..så klänningarna är SÅÅ billiga nu..där ser man..slå till=)! Håller modell och färg BRA efter tvätt tycker jag!
Visst har vi BRA smak..Svea koftorna är adorable;)! Kramiz!

Suratanten: Merci=)!

Emma: Yes!=)

Sarah: Ja=)!

Amanda: Neej..visst är de fiiina;)!

Nellie: åhh..Tack=)! Vilka snälla ord!
TYVÄRR vännen vet jag ICKE nåt om väskan du söker...Lycka till!

Fashionista: Jooo..sommar är det allt fortfarande..tur är väll det;)! Har oxå beställt de röda skinnhandskarna ..kan alltid bli en kul höst accessoar!=)

Emilee: Välkommen hem gumman=)!

Hanna:åhh..vad söt du är! Tack=)!
Kappan är verkligen uber cute!

8ball

is very interesting site...

Amanda

Sentimental and nostalgic. Great.u

Katie

Many+interesting+information+on+your+site+%2D+keep+up+good+worke

analbleaching

Hello, nice site

Vasilii

Oh o ho! very nice site!s

Anna

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetings+

Bill

Excellent site - do keep up the good work..

Nicole

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?h

Sveta

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.y

Amanda

i love this site.2

Britney

I like it and the background and colors make it easy to readw

Sveta

Very cool design! Useful information. Go on!E

Helga

I enjoy your site very much! THANK YOUi

Bill

Very cool design! Useful information. Go on!f

Bill

Very%2Bcool%2Bdesign%2521%2BUseful%2Binformation.%2BGo%2Bon%2521f

Jennifer

Lucky+to+find+you%2C+keep+on+the+good+workk+guys%21+Best+of+luck.

Anna

Great Site - really useful information!%

Bob

Nice site... Cool guestbook...r

Anna

Thank you for your site. I have found here much useful information...1