Tips på En lyckad Makeup från DIOR...

52049-9152049-8952049-87......kan det verkligen bli med dessa awesom produkter som är mina personliga favoriter!
Steg 1. Grunda med hudcremen DIOR HYDRA ACTION (ej med på bild)

Steg 2. Använd Foundationen DIOR ULTRA-MAT (se bild)eller för ett mer naturligt resultat en foundation
 som heter DIOR SKIN PURE LIGHT (den bästa foundation jag någosin använt)

Steg 3. Använd sparsamt med foundation under ögonen(speciellt om du använder DIOR ULTRA-MAT som innehåller puder) och lägg istället DIOR SKINFLASH RADIANCE BOOSTER PEN där. (en superbra  concealer och highlighter penna), du kan även lägga consealerpennan under ögonbrynen samt runt näsvingarna.(se bild)Använd den ljusaste färgen com du är typiskt nordisk...kan bli så tokigt annars...

Steg 3. Se till att ditt underlag sitter där det ska med DIOR SKIN LOOSE POWDER.(se bild) Helt underbart sammetsyte resultat! Jag använder alltid nr 601 som är transparent och passar de flesta nordbor.(se bild)

Steg 4. Dutta på DIOR SHOW POWDER som rouge med den härliga lilla puffen(lilla bilden) Finns en färg för alla...rosa,aprikos,bronze och star brown.

 Steg 5. Använd DIOR SHOW MASCARA och EYELINER.(ej med på bild)

Steg 6. Lägg på lite DIOR ADDICT ULTRA-SHINE på läpparna, tex.nr 482 är en söt  vårig rosa färg.

Steg 7. Fixa ögonbrynen på valfritt sätt..har inget speciellt dior.tips...VIOLA! Du är en DIOR- pingla!

Dior finns att köpa på de flesta Kicks,Åhlens och parfymställen men har du ej tillgång till något sådant kan du alltid kika in på http://www.strawberrynet.com/ och beställa!
 
C.Dior är verkligen en av mina makeupfavvisar;) Ciao bella!
25 kommentarer
Anna

Måste bara tillägga att Diorshow mascara är bland de bästa mascaror jag provat, helt underbar! Synd bara att korken stular ibland, vet inte riktigt hur det går till, men den är helt klart värd pengarna ändå!

nina

Funderar på att köpa diorkiss läppglanset, är det bra? Har använt Lancómes Juicy tubes i flera år, sugen på nåt nytt.

hannahsthlm

Anna: Jag vet..Diorshow mascaran är verkligen värd pengarna,lite klumpig förpackning men på nåt sätt är ju den en del av charmen;)

Nina: Dior kiss tycker jag är mycket bättre än Juicy tubes. Dior addict "läppglans-läppstift"(ser ut som ett läppstift) är oxå super..typ en blandning mellan läppstift och läppglans!

nina

ok, tack! ska prova genast. ha en trevlig kväll. kram

Sara

Mitt "ha-begär" väcks av varje liten sak jag ser i din blogg... :)

hannah.sthlm

Nina: Hoppas du blev nöjd med Dior-kiss;)

Sara: åhh.va kul..tack;)

Lotta

Helt underbara produkter säger jag bara. Jag är också ett stort Dior-fans och har nästan gått över helt till Dior och Chanel. Den där Dior rengörningen, den där Milk for face ande eyes har jag också, den är SUPERBRA!!!
Nu till min fråga: hur mkt kostar Diors löspuder? måste bara ha det! Den asken är ju bara så snygg o puffen man får till....I LOVE!!

hannahsthlm

Lotta: åhh..Dior pudret kommer du inte ångra=)Det är awesom...och snygg burk o ha i badrummet oxå=)
Kommer ej ihåg nu vad det kostar men sååå dyrt är det inte faktiskt..Kan kolla imorrn när jag ska & köpa ny Dior foundation så medd. jag dig här sen,ok=)?!

Lotta

Det är helt ok! Jag är sååå sugen på det...Yummie yummie!!!

hannahsthlmh

Lotta: 375 kr kostar det iallafall på Åhlens. Det räcker väääldigt länge så det är inte så farligt pris tycker jag. Hoppas du blir nöjd=)!

Lotta

375 är inte så farligt så jag tror jag slår till på den snart! Tack för att du kollade upp det!

sara

Har varit inne på svenska ebay, där finns en säljare som har billiga auktioner på Dior och andra sminkmärken som inte ens finns i sverige, ska gå in o buda loss, säljarens alias är blackstar67, verkligen värt pengarna. Kram Sara.

Fanny

Förlåt men jag måste bara få fråga är själv en småfattig student men bara älskar exempel Diors make up hur har du råd med alla produkter? har du ett bra arbete där du gillar att lägga pengarna på mode och smink?

8ball

is very interesting site...

Smit

Hello people! Nice site!1

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Prohor

This+website+is+Great%21+I+will+recommend+you+to+all+my+friends.+I+found+so+much+useful+things+here.+Thank+you.3

Jersey

Excellent site, added to favorites!!s

Sveta

Fascinating site and well worth the visit. I will be backh

Vasilii

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!

Elza

Great Site - really useful information!t

Smith

i love this site.

Jersey

You%2Bhave%2Bbuilt%2Ba%2Bgood%2Bwebsite%2B