Smashing Smashbox....Lipgloss!

52049-229

....Åh jag är verkligen helt galen i Smashbox Cosmetics brillianta (och ganska billiga) produkter!
Det är väldigt roligt att ett urval sedan en tid tillbaka säljs på c/o Stockholm=)
Läppglansen är underbara, här ovan ses tre favoriter:

1. SMASHBOX LAYOUT  8-pack minilipgloss ca 350 kr   (sååå gulliga och smarta minisar att ha i väskan)
2.SMASHBOX GELS  ca 170 kr (Ett honungsaktikt gloss som passar perfect till party)
3. SMASHBOX LIPGLOSS  ca 130 kr (Smashbox bästseller på lipgloss-fronten)

Igår på ELLE-galan så pratades det ju lite angående lippgloss vs. läppstift "i den där panelen"....Jag kan inte mer än bara instämma i vad NINA PHILIPSSON sade i detta ämne....Nåt i stil med att: "Läppstift är mer inne nu och är jättesnyggt på andra men JAG passar inte i det och kommer fortsätta med läppglans".. (ungefär så var summan av vad hon sa.....jag citerade INTE).....sååå..för alla som känner som mig och Nina....kanske ni skulle prova ett nytt lipgloss från Smashbox?    
Ciao!
37 kommentarer
yenny

oh! älskade dom där små läppglansen. perfekta att ha i olika färger till olika kvällar ;)

hannah.sthlm

yenny: jaaa.. visst e de?;)..I love them!

Belle

Hej Hanna! Jag har en liten fråga. Är du make up artist? Du är ju så fint sminkad på bilden.
mvh Belle

hannah.sthlm

Belle: Ja det är jag! Men det är en annan makeup artist som sminkat mig på bilden=)

Belle

Okej! Vad kul det måste vara. Har faktiskt själv tänkt på att bli det. Vilken utbildning gick du?

hannah.sthlm

Belle: Jag har gått en utbildning på en makeup skola som heter Mariart. Sen har jag gått en hårutbilning hos Gocciani och funderar på att bygga på med en nagelutbildning oxå=)..det är jättekul! Vill du gå en bra makeup skola skulle jag rek. Face Stockholms utbildning eller Make Up Store.s skola i första hand..good luck=)

Twinkle

Åh jag måste testa deras läppglans. Någon särskild färg du rekommenderar??

hannah.sthlm

Twinkle: Jag gillar färgerna: Shimmer Sassy,Shimmer Catwalk och Sheer Blaze...sen beror det ju alldeles på vad man passar i=)

Alicia

Men dior kiss är väl ändå bäst av allt? ;)

hannahsthlm

Alicia: Jaa..Diorkiss är awesom..men Smashbox är god tvåa=)!

8ball

is very interesting site...

Gans

http%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com+%7C+big+tit+round+ass%0D%0A%5Burl%3Dhttp%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com%5Dbig+tit+round+ass%5B%2Furl%5D%0D%0A%3Ca+href%3D+%5C%22http%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com%5C%22%3Ephat+ass%3C%2Fa%3E%0D%0AHello%2C+my+design+down.%0D%0A%5Burl%3Dhttp%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com%5Dphat+ass%5B%2Furl%5D%0D%0A%3Ca+href%3D+%5C%22http%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com%5C%22%3Ebig+tit+round+ass%3C%2Fa%3E%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com+%7C+phat+ass%0D%0A%25

Jones

Found+your+site+in+google%2C+and+it+has+a+lot+of+usefull+information.+Thanx.t

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Smit

I\'l be back... :)y

Bob

Cool+guestbook%2C+interesting+information...+Keep+it+UP.+excellent+site+i+really+like+your+stuff.u

Urii

Very+interesting+website.+Keep+up+the+outstanding+work+and+thank+you...+

Joon

I\'l be back... :)o

Nicole

Very good web site, great work and thank you for your service.n

Jooni

I\'m love this great website. Many thanks guy+

Jooni

Many+interesting+information+on+your+site+%2D+keep+up+good+work%2F

Britney

Your+site+is+very+interesting+and+usefulo

Helga

Very+good+site%21+I+like+it%21+Thanks%21i

Jooni

You have built a good websitet

Kim

Nice site its very interesting site! your site is fantastic..

Bob

Many interesting information on your site - keep up good work

Helga

Nice site... Cool guestbook...f

Jimpson

Oh o ho! very nice site!p

Smith

Oh o ho! very nice site!.

Elza

I\'l be back... :)b

Bob

i love this site.o

Vasilii

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.

Amanda

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!u

Jones

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!o

Jennifer

Great Site - really useful information!%