Rosigt Rouge........

52049-27152049-273

.....några nya roliga rouge som jag skulle vilja prova:

1. DESSERT BEAUTY Sweet Cheeks Kissable Blushing färg: Juicy  245 kr
Kan änvändas på kinder,läppar och ögonlock!  Ur Jessica Simpsons collection =)

2. SMASHBOX Soft Lights 265 kr

3.BENEFIT Shangri-La Sheers "You ve got some Nirvana" 159 kr
Finns i rosa,korall och babylavendelblå ?!  (vill INTE prova lavendelblå dock)

4.SMASHBOX Skin Tint 280kr
Ger fint "glow" på kinderna. Fixera med puder över för att "hålla på plats".

Alla dessa produkter och mååånga fler kan beställas på roliga svenska sidan  http://www.eleven.se

Jag älskar verkligen rouge och har sååå många...men dessa ser jag fram emot att prova! Sååå kul att hitta lite nya grejer=)

Borde nog gå och lägga mig snart....har sååå mycket att göra imorron!
Var just inne och kollade på Lilla-E som ligger och snusar med 3 snuttefiltar,2 Teletubbies och Robbie Williams..sååå gossigt;)
W har feber och det är inte alls nåt gossigt...Hoppas så han kryar på sig till Flygresan!
Vecko Revyn hade kommit idag såg jag..har INTE bläddrat i den ÄN...tänkte att det kunde va bra att spara den till flyget...men det lutar nog åt att jag köper NYA tidningar på Arlanda...vill läsa NU!..jag har sååå dålig karaktär sometimes =)
VR har ju verkligen fått ett uppsving i och med Ebba...är ju faktiskt rätt fun & läsa nu mera;)!

Ciao! sleep well!

17 kommentarer
My

Fina rouge=D

Hanna

söta rouge! ;)

8ball

is very interesting site...

Meteor

http://fm7.biz/pio - gay-anal-sex-tip

Jimpson

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!n

Bush

Excellent site, added to favorites!!d

Nicole

i love this site.i

Vasilii

I+like+it+and+the+background+and+colors+make+it+easy+to+readm

Urii

Just serfed in. Great site, guys!A

Anna

Very+interesting+website.+Keep+up+the+outstanding+work+and+thank+you...

Joon

It%255C%2527s%2Ba%2Bgreat%2Band%2Bvaluable%2Bsite%2521v

Amanda

Excellent+site%2C+added+to+favorites%21%21s

Jesus

Thanks+so+very+much+for+taking+your+time+to+create+this+very+useful+and+informative+site.+I+have+learned+a+lot+from+your+site.+Thanks%21%21A

Joon

Your work is marvelous!!l

Britney

Excellent+site+%2D+do+keep+up+the+good+work.%0B

Elizabeth

Hello+admin%2C+nice+site+%21+Good+content%2C+eautiful+design%2C+thank+%21w

Elin

fräscha fäger