Randigt är på mode-tapeten....

52049-151

..nu till våren & sommaren. Här kommer några randiga grejer jag skulle kunna tänka mig...
1.AMALIA PREPPY FRESH SINGLET (linne.) RESTERÖDS ca 300 kr
2: MIRJAM GREY MELANGE HOOD (hoddie ) RESTERÖDS ca 700 kr
3.GIRLS BLACK/WHITE PIQUE (piketröja)  CHEAP MONDAY ca 250 kr
4. DONNA BABY PINK CARDIGAN (cardigan) RESTERÖDS ca 700 kr

Tänk på att en randig topp  exempelvis  ALDRIG kombineras med tex. en randig kjol..Kör endast randigt på "antingen eller"..och gärna på någon accesoar som tex. ett diadem eller hårband. Ciao;)
25 kommentarer
Carin

den rosa från ACNE är underbar, kanske något att satsa på till sommaren!

hannahsthlm

Carin: Jaa visst är det;)

Justanotherfashionkid

Jag håller med, den från Acne var riktigt snygg!

hannahsthlm

justanotherfashionkid: jaaa..tror det blir den för min del;)

Justanotherfashionkid

Har du sett den från Acne i någon butik eller webshop än? Jag hade aldrig sett den före jag såg den i din blogg och jag hittar den inte på Acne hemsida heller!

hannahsthlm

justanotherfashionkid: Jag är sååå lessen...konstigt att du inte hittade den..not..Jag håller på med en grej om ACNE och måste varit såå inne på dem när jag skrev om RANDIGA TRÖJORNA..förlåt..Märket ska vara RESTERÖDS och du kan beställa på http://www.zoovillage.se. Det har jag gjort;)Sorry för misstaget..men alla blandar vi ihop saker ibland;)

Emily

Den rosa var gorgeous :)

hannah.sthlm

Emily: mmmm..jag vet;)

Emma

snyggt med randigt gilla hoddie tröjan och den koftan snygga:)

hannah.sthlm

Emma: ..vilken bra smak du har=) Hoddien & randiga koftan är mina favvosar oxå;)

jennieharegnenstil

kolla in på bloggen jennieharegenstil!

8ball

is very interesting site...

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Katie

Cool!.. Nice work...a

Svetlana

Great Site - really useful information!o

Britney

Cool!.. Nice work...u

Urii

i+love+this+site.%29

Katie

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.f

Amanda

Sentimental+and+nostalgic.+Great.%2B

Jersey

Thank you for your site. I have found here much useful information...i

Anna

Wonderful pages! Keep up the grat work.o

Smit

This%2Bsite%2Bis%2Breally%2Bsuperb%2521%2521%2521%2BThank%2Byou%2Bfor%2Byou%2Bwork%2521%2BGood%2BLucke

Svetlana

Very+good+site%21+I+like+it%21+Thanks%21o