Open your Eyes Baby...

52049-210
Ibland kan rätt ögonskugga göra succe!

Här kommer några godbitar:

1. CHANEL Irrelle Ombre nr.29  ca 270 kr
2. HELENA RUBINSTEIN H.R Eye color, Color Statement for Eyes nr 14. (Fall into Fuchsia) ca 230 kr
3. PLAYBOY BEAUTY HOLLYWOOD NIGHTS (färg: All Dolled Up)  ca 150 kr
4.NARS Cream eye shadow  (färg: Carioca)  ca200 kr
5. CHRISTIAN DIOR Eye Color-5 Colour Eyeshadow nr 250 (Seascap)  ca 470 kr

ÖGONSKUGGSTIPS!
Använder du ögonskuggor i puderform(som ovan) kan du pröva att fukta en fin pensel och "leka fram"
nyanser genom att måla med skuggorna, ungefär som man målar med vattenfärg på ögonlocket!
Många puderprodukter fixerar (=sitter bättre) med lite vatten!

Känner på mig att jag ÅTMINSTONE kommer handla på mig en eller två ögonskuggor i taxfreen nästa vecka....man KAN ju liksom bara inte låta bli! Även om jag FRÄMST har siktet inställt på ansiktscremer
(my big passion), rengöring och parfym=) Har luktat JUST ME hela dan..väldigt mycket...fick ett prov härom dan och jag tror jag råkade överdosera lite imorse...nu känner jag mig ej så sugen på att shoppa JUST DEN längre..men det finns ju sååå många andra jag vill ha såååå..rapport kommer vid hemkomst vilka det slutligen BLEV =)
Vi har sprungit runt på stan idag och shoppat lite smågrejer inför resan..det är mer än man kan tänka sig när två små barn ska med. Vi köpte en bärbar dvd som säkert kommer bli räddaren i nöden på flygplanet! Vi köpte även tre filmer:
1. KRAMBJÖRNARNA
2.POKEMON (Radiovågorna anfaller... eller dyl.)
3.SPY KIDS

Ska se om jag kanske kan smyga med nån movie för oss över 10 år..men det kanske ej är nån ide..vi lär inte se röken av dvd:n..det är min gissning;) Ciao=)
32 kommentarer
äza

grön ögonskugga är supersnyggt tycker jag. Det Chanel rouget du tipsar om innehåller så mycket skimmer att det blir fult tycker jag!

Fia

Ögonskugga från Playboy känns ju sådär lagom frestande, om jag ska vara ärlig.. :/ Någon som vet hur det sminket är egentligen?

Maisha

Snygg bloggsida! Och vilka härliga ögonskuggor! De skapar verkligen ha-begär :-)

hannah.sthlm

äza: åhhh..visst kan grön skugga vara awesom=)Själv älskar jag Chanels ögonskuggor till Party..då passar det med shimmer tycker jag=)

Fia: Har inte själv provat Playboy..men ska köpa lite smink från dem när jag "åker över" nästa gång;) Jag tycker de har supersöta grejer på makeupfronten iallafall=)

Maischa: Tack=)va gullig du är!

Angelica

Vart ska ni åka?

hannah.sthlm

Angelica: Lanzarote at Fredag morron;)

Angelica

Oooooh vad nice!!! Enjoy!

hannah.sthlm

Angelica: Thanks=)

8ball

is very interesting site...

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Nicole

Hi%2521%2BDefinitely%2Bnice%2Band%2Bneat%2Bsite%2Byou%2Bgot%2Bthere.t

Amanda

The%2Bsite%255C%2527%255C%2527s%2Bvery%2Bprofessional%2521%2BKeep%2Bup%2Bthe%2Bgood%2Bwork%2521%2BOh%2Byes%252C%2Bone%2Bextra%2Bcomment%2B%252D%2Bmaybe%2Byou%2Bcould%2Badd%2Bmore%2Bpictures%2Btoo%2521%2BSo%252C%2Bgood%2Bluck%2Bto%2Byour%2Bteam%2521a

Joon

I have your site for its useful and funny content and simple design.1

Meteor

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!o

Vasilii

Oh o ho! very nice site!p

Sveta

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!

Jersey

Excellent site, added to favorites!!y

Elizabeth

It%5C%27s+a+great+and+valuable+site%21%25

Kim

Cool%21..+Nice+work...t

Hillari

Oh o ho! very nice site!n

Helga

I\'l be back... :)d

Hillari

Excellent+site+%2D+do+keep+up+the+good+work.%2B

Britney

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..i

Hillari

Very cool design! Useful information. Go on!i

Bob

Hello people! Nice site!s

Katie

Nice+site...+Cool+guestbook...o

Elza

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.t

Smith

A%2Bfantastic%2Bsite%252C%2Band%2Bbrilliant%2Beffort.%2BA%2Bgreat%2Bpiece%2Bof%2Bwork.t

Helga

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..e

Jooni

Very+interesting+website.+Keep+up+the+outstanding+work+and+thank+you...+

Bush

Hi%21+Definitely+nice+and+neat+site+you+got+there.+