Önskelista från NARS...

52049-16552049-16452049-16352049-162
....kommer här
1. NARS BODY GLOW ca 600 kr ( En helt perfekt produkt för fest och glammiga tillfällen)
2.NARS TARTE CHEEK SATIN for cheeks ca 300 kr(Perfekt "vattenrouge" som sitter som berget..en unik produkt)
3. NARS BALANCED FOUNDATION Mont Blanc ca 400 kr
4. NARS PRESSED POWDER (Perfekt att ha i väskan vid shopping eller party och bättra på makeupen med) ca 300 kr

Jag tycker det är såååå synd att NARS inte säljs på Åhlens City längre! Jag blev nästan i ett slags chocktillstånd när jag en dag kom in där och skulle handla lite och det inte fanns nåt att handla från....Nåja..nu kan man ju alltid åka till Söder och handla på C/O Stockholm som säljer NARS (det är jättetur för mig för jag ääällskar NARS)
Just nu spar jag ju pengar till my holiday så det här är bara produkter jag får drömma söta drömmar om för tillfället. Go natt, Sov så gott du med;)
Ciao
21 kommentarer
irmeli

Nars Blushing Bride, skulle passa bra på min bröllopsdag:) Det får kanske bli en tur till Stockholm i vår:)

Sofia

Hur funkar ett vattenrouge?? Är det som ett slags cremerouge eller som spray?

hannahsthlm

irmeli: Ja..ta en tur till Sthlm..du kommer hitta sååå mkt på c/o Stockholm som du kommer vilja ha;)

Sofia: Det funkar som ett cremerougee ungefär..du duttar lite på fingret och sedan på kinden..det har mycket pigment så det behövs bara litelite;)

irmeli

Låter som att den skulle räcka lääänge också! Sånt gillar jag:)Jag får ta och boka in nästa stockholmsresa i kalendern!

hannah.sthlm

irmeli: Ja det tycker jag du ska göra;)

8ball

is very interesting site...

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Smit

Excellent site, added to favorites!!g

Elizabeth

Cool%21..+Nice+work...r

Sveta

Thank for making this valuable information available to the public.n

Svetlana

Excellent+site+%2D+do+keep+up+the+good+work.u

Vasilii

I%5C%27l+be+back...+%3A%29i

Kim

It\'s a great and valuable site!d

Jesus

Your site is very interesting and usefulu

Jennifer

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!8

Britney

Wow%21%21%21+Good+job.+Could+I+take+some+of+yours+triks+to+build+my+own+site%3F

Svetlana

Very%2Bgood%2Bsite%2521%2BI%2Blike%2Bit%2521%2BThanks%2521i

Keno

I have your site for its useful and funny content and simple design.`

Bob

Hello people! Nice site!