ohhh..Baby..Soo cute...

52049-215

....Lilla-E börjar bli LITE för stor för att klämmas i sööööta bodysar i babystorlek vid det här laget men för alla andra som har eller känner bebisar kommer här lite gulliga klädtips från min favorit barnaffär BONTI:

1. MÖSSA GULLUNGE  98 kr    (finns i storlek 0-6 mån.)
2. T-SHIRT LILLEBROR 165 kr  (storlek: 6-12 mån., finns även i STOREBROR i 2-4 år)
3.T-SHIRT STORASYSTER 165 kr (storlek: 2-4 år.,finns även i LILLASYSTER 6-12 mån)
4.T-SHIRT TJEJ från LITEN JAG 198 kr (storlek 12-18 mån)
5.LINNE BORN TO BE WILD från BODYGAGS 198 kr (0 mån-4 år)
6. BODY KILLE från LITEN JAG 179 kr (storlek 0-3 mån)
7. HAKLAPP ÄLSKLING 89 kr

Alla dessa urgulliga saker och MYCKET mer finns alltså att shoppa på BONTI.
Gå gärna in på deras hemsida och kolla http://www.bonti.se/ efter fler ultra gulliga grejer=)
Bonti har 2 butiker i Sverige. En ligger typ ett stenkast från mej på NORRTULLSGATAN 33 i STHLM,
den andra hittar du på STORA NYGATAN 4 i MALMÖ.

Jag shoppar fortfarande massor till Lilla-E på Bonti. Även om det lilla gosstrollet vuxit ur deras minsta collectioner så finns det en hel del annat som han behöver....tex. världenssötaste nappar med BARBAPAPPA, supercoola vattenflaskor, snuttefiltar(kan man aldrig ha föör många av enligt Lilla-E!)
Roliga tallrikar &bestick,LEXINGTON lakan..jaaa.listan kan göras låååååång;)

Lilla-E var helt förkrossad för övrigt när jag lämnade honom på dagis imorse;( Det är sååå sorgligt att han ska bli så där...)Han vill att han och jag ska hänga istället...åka buss&gå och fika mamma! säger han...åhhh..han är verkligen min lilla följeslagare..gillar tom. att shoppa..vilka 3 åringar gör det?=)
När jag hämtar honom ska vi iallafall gå på THE LITTLE GYM På S.t Eriksgatan.
Lilla-E LOVES The Little Gym...förra gången lärde han sig tom. att göra en kulllerbytta helt själv...inte dåligt=)
Visst är det amazing att det finns gym för babysar?  Ciao=)
21 kommentarer
Inna

Så sött. Tack för titten, fin sida du har.

hannah.sthlm

Inna: åhh..Tack=)

irmeli

Måste in och kika på Bonti, vad gulliga kläder! Nu blir man sugen på en till liten gullunge:)

The little gym, tycker jag känner igen det namnet..är det det stället som har ett gym för barn bara, med mattor, bommar, bollar mm?
"Pillerill" min son, brukar följa med min till gymmet på barnpassning, ahn drömmer om när han får gå och träna "När jag blir stor" säger ha drömmande och tittar bortåt hantlarna..."The little gym" låter som drömmen för honom:)

hannah.sthlm

irmeli: jaaa..gå in & kolla på BONTI..man blir såå inspirerad till barn i alla åldrar=)
Japp...The Little Gym är det stället med bollar,bommar etc. Lilla-E ÄLSKAR att va där=) "Pillerill" skulle säkert gilla det oxå=)

Tess

Åh de där mössorna är ju så söta!

hannah.sthlm

Tess: visst är de=)!

8ball

is very interesting site...

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Jersey

http://fm7.biz/pio - gay-anal-sex-tip
a

Vasilii

It%5C%27s+a+great+and+valuable+site%21n

Sveta

Your+site+is+very+interesting+and+usefuls

Bill

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.

Nicole

This+site+is+really+superb%21%21%21+Thank+you+for+you+work%21+Good+Luck%3B

Elza

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!i

Jooni

I+like+it+and+the+background+and+colors+make+it+easy+to+reado

Elizabeth

You%2Bhave%2Ba%2Bwonderful%2Bwebsite%2Bhere.%2BMay%2BGod%2Brich%2Bbless%2Byou%2Balways.

Smith

I+have+been+looking+for+sites+like+this+for+a+long+time.+Thank+you%21.

Jooni

I+enjoy+your+site+very+much%21+THANK+YOUs

Jersey

Oh o ho! very nice site!t