Nytt på Nelly....

52049-190

..som jag skulle kunna tänka mig:
1.DKNY Midnight Melody Set 1259 kr
2.LOGO FEMININESET F. Dandy  528 kr
3.Miss DANDY SWEATS F. Dandy (När man vill ha ett annat mys-set än Juicy) 998 kr
4. FESTIVAL Linne från S`NOB 659 kr

Alla priserna är  "nellypriser" dvs.om du beställer från http://www.nelly.se/

Funderar på att beställa det där Dandy Sweats-settet...Sitter här för tredje kvällen i rad i mitt nya Juicyset och ångrar att jag inte beställde ett blått på engång..de e ju såå mysiga..och söta;)
 Det här från Frank Dandy i lila skulle jag ju kunna ha och växla med...inte lika creddigt och snyggt som Juicy men det ser skönt och gulligt ut iallafall=)..skulle duga att springa till papperåtervinningen och tvättstugan i källaren med!
Det var ju lite tråkigt att det gick som det gick för Hannah Graaf i Melodifestivalen;(
Jag och Lilla-E hejade iallafall lite framför tv:n) och Lilla-E åt  typ 50 chips på 5 min..är det Lördag så är det ..jag åt ungefär 5 chips på samma tid... Kan ju inte påstå att det var någon bra låt MEN hon sjöng ju fint iallafall;)  Jag kan bara föreställa mig hur mycket tid hon lagt ner på att välja kläder,träna,träna rösten etc. och JAG OM NÅGON vet att har man två barn så går dagarna i raketfart ändå...jag undrar när hon har sovit egentligen?
Nu sover Lilla-E och Robbie Williams iallafall. K har varit här och spelat dator med W medans jag och Lilla-E belägrade oss framför tv:n. Andra K var här i Torsdags. Då fick vi varsitt Bling-bling halsband och jag fick ett par örhängen oxå;) Lilla-E fick förresten inget..men jag och W. Det är ALLTID kul med presenter!
Ciao;)
15 kommentarer
alex

åh jag sitter o funderar på att beställa ett juicy set men har hört folk som fått betala hög tullavgift, var har du beställt ifrån o hur funkade det?

hannah.sthlm

alex: På www.bubbleroom.se har jag köpt mina nya Juicygrejer. De fick in nya grejer förra Söndagen men det är en del som redan är slut..surfa in o kolla vad som finns kvar! det är hur enkelt som hellst & handla från Bubbleroom eftersom det är en svensk sida;)

Evelina

Det rosa femininsetet hade jag kunnat tänka mig :)

hannah.sthlm

Evelina: javisst e det super-cute=)

8ball

is very interesting site...

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Jersey

I%2Benjoyed%2Byour%2Bpage.%2BKeep%2Bup%2Bthe%2Bgood%2Bwork%2521%2BFeel%2Bfree%2Bto%2Bvisit%2Bmy%2Bpage.%2BIt%255C%2527s%2Bcool%2Btoo.

Jooni

Your+guestbook+is+example+of+middle%2Dclass+guestbooks.+Congratulation%21+I%92ll+show+your+site+and+guestbook+to+my+friends.4

Nicole

Excellent site, added to favorites!!d

Keno

Many+interesting+information+on+your+site+%2D+keep+up+good+workT

Jennifer

Your+guestbook+is+example+of+middle%2Dclass+guestbooks.+Congratulation%21+I%92ll+show+your+site+and+guestbook+to+my+friends.%3B

Jersey

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.u

Jennifer

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!