Kan någon leva utan dessa väskor??

52049-2352049-2252049-24

Clutch with Golden Stripes         White Bangle Bag                               Navy Bangle Bag

                1390 sek                               1590sek                                                   1590sek


Fantastiska amazing vår-news från MARGARET NICOLE.
 Finns nu att beställa på http://www.shopholic.se/

New York baserade Nicole Dreyfuss driver det lite annorlunda märket MARGARET NICOLE
som tillverkar sååå söta stickade handväskor! Med en speciell teknink stickas varje handväska
för hand! Magazin som Vogue,Elle och Instyle har uppmärksammat hennes väskor..och även jag!
Jag kommer absolut beställa den i Navy..vilken är din favorit? Ciao!
Och ja...middagen var trevlig..jag drack två glas vin(chardonay) och åt marulk (fisk)....Ciao!
18 kommentarer
felicia

åh, dom där väskorna har jag sett på shopaholic.se. håller med dej om att dom skulle passa så bra till shortsen men fasiken att jag är pank just nu. såg på något ställe att det var någon som stickade liknande sådana väskor o att man kunde beställa. billiga jämfört med margaret nicole å nästan lika fina :)

hannahsthlm

Åhhh..om du hittar nästan lika fina stickade väskor som MARGARET NICOLE:s små godingar fast i budget-variant så mååååsste du medd. mig,tack!

felicia

de ska jag göra! :)

8ball

is very interesting site...

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Meteor

I+have+your+site+for+its+useful+and+funny+content+and+simple+design..

Elza

Greetings!..l

Meteor

Thank for making this valuable information available to the public.a

Smith

Thank for making this valuable information available to the public.+

Sveta

Very cool design! Useful information. Go on!t

Jimpson

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.=

Sveta

Fascinating site and well worth the visit. I will be backr

Prohor

I you all love!t

Katie

It\'s a great and valuable site!+

Jones

Just serfed in. Great site, guys!t

Sveta

Hi+friends%21+Sorry+for+it%2C+but+I+very+need+money%21+%3A%28w

Helga

Great Site - really useful information!l