Jag och Dior....

52049-12352049-124

ska nu gå till sängs........gäsp;O. Jag må vara galen i Gucci´s väskor MEN jag är lika tokig i Dior´s hudvård..Har köpt en ny Cleansing Milk for Face and Eyes idag. Den är jättebra! Perfekt med en rengöring som inte svider ett endaste dugg i ögonen,me like;)
Lilla -E snusar så fridfullt med Robbie Williams i spjälsängen, dom har verkligen funnit varandra...Love at first sight ..har aldrig sett något sötare gosedjur så det är inte konstigt att Lilla-E är frälst! Han vill även ha en Kål-docka (finns i kille), dom är ju helt bedårande oxå, att man får med ett adoptionsbevis och att alla redan har namn (alla har olika namn)som står på det...kul att de dockorna har fått en reunion, var populära när jag var liten oxå kommer jag ihåg!
W & jag hoppades att Bree skulle åka ut i Top Model..man beteer sig bara inte som hon gööör..tyvärr blev det Kim...ska natta W innan jag öppnar min nya Dior-flaska så han inte somnar i soffan idag igen....blev rätt tungt & bära igår...
Go natt,sleep well;)
21 kommentarer
frida

ÅÅh, Kål-dockorna, finns dom igen!? Dom e så söta!! Jag hade sånna när jag var liten :)

Sanna

Håller med dig ang Top Model. Fy på sig Bree! Hoppas dock att Nic alias Angelina Joli vinner! Trodde faktiskt hon och gay-bruden skulle stå i topp. Och att om inte Bree att iaf gnäll-fias skulle ryka! Nu är det dags att sova!

hannahsthlm

frida: Jaaa..de finns verkligen igen och är sööötare än nånsin;)

Sanna: jaa..d var synd att Kim åkte..tycker hon har "vuxit" så under programmet..ska bli spännande & se VEM som tar hem segern tillslut..min son W håller på Nicole:)..själv har jag ej bestämmt mig;)..inte riktigt!

Sigrid

har letat efter en sådan rengörings kräm hur länge som helst. tack för tipset!

hannahsthlm

Sigrid: Var så lite så!=)

alexandra

själv gjorde jag misstaget att gå in på den här sidan:
http://www.upn.com/shows/top_model5/
innan säsongen började sändas här i Sverige :)
men rätt tjej vinner!!

hannahsthlm

åhhh..nu blir jag ju sååå nyfiken & gå in och kolla=)

8ball

is very interesting site...

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Jersey

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.t

Marilyn

Very+cool+design%21+Useful+information.+Go+on%21+

Britney

It%5C%27s+a+great+and+valuable+site%21

Katie

Greetings%21..%21

Sveta

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.a

Vasilii

Very+interesting+website.+Keep+up+the+outstanding+work+and+thank+you...

Sveta

Greetings!..

Meteor

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.n

Keno

Greetings!..j

Sveta

You+have+a+wonderful+website+here.+May+God+rich+bless+you+always.