I en cool liten killes garderob......



kommer snart dessa plagg att ingå...
Jag må vara besatt av att beställa kläder till mig själv..men att handla till W& Lilla-E  är en NÄSTAN
större passion.
Här ovan är några plagg jag beställ  till W från http://www.laredoute.se/
Tyvärr är en del coola plagg alldeles för stora för Lilla-E än så länge;)..även om han e för söööt i Bagyclothes=)

1. T-SHIRT från AIRNESS fr. 249 kr
2. LINNE från PUMA fr 139 kr
3.T-SHIRT frpn VON DUTCH fr. 319 kr
4.T-SHIRT från BULLROT fr. 419 kr
5. TRÖJA från TONY HAWK fr: 259 kr

De flesta av plaggen ovan börjar på stl 126cl och finns upp till 160-170 cl.

Idag är det LIVSFARLIGT tö-väder ute..iallafalll i Stockholms innerstad...Istappar rasar från husen mitt emot ser jag..såååå akta er om ni ska gå ut på stan;) Ciao!
33 kommentarer
Tess

Tack för kommentaren. Kul att du tittade in. Gillar din blogg verkligen.

hannah.sthlm

Tess: åhh..Tack själv=)

Jennelie

Vad gulliga kläderna ser ut att vara, önskar att jag hade barn att klä upp.=)

hannah.sthlm

Jennelie: jaaa..de e såå kul;)

Angelica

Tänkte bara säga att jag är glad att jag hittade din blogg, den är jättebra!

Önskar nästan att jag oxå hade ett barn att klä upp!!! Jag kan tänka mig hur fin han är!!!

hannah.sthlm

Angelica: Tack;) va gullig du är!

Hanna

Vilka urgulliga kläder! :)

hannah.sthlm

Hanna: Jaaa..visst är de cute=)

Saara

nej det var det inte, hehe. Söta kläder! :)

Alice

Naw så sött! :)

hannah.sthlm

Sara: Hoppas du får more fun next time;)..jaa..visst e de hur gulliga som hellst?!

Alice: så sött så sött;)

Sanna

Nämen guuud vad sött.
Jag brukar gå runt i stan och titta på barnkläder ibland, det är verkligen roligt med barnkläder. Jag är ju tyvärr en av dom som kommer gå till överdrift med barnkläder, jag kommer att shoppa oss bostadslösa.

Nästa gång jag hittar något sött/coolt ska jag köpa det och skicka till ditt barn. Har du två?
Vilken storlek?? Två grabbar??

A-K

Du som har så bra tips på saker & ting, kan man inte få önska lite doppresents förslag? :) Min barndomsväns lillkille blir döpt nästa helg.
Kram!

hannah.sthlm

Sanna: haha=)...va gullig du är;)Ja det är två grabbar..men spara dina pengar till nåt annat du;)

A-K: Okej..först o främst kolla runt på FLERA ställen, tex. Guldfynd,Hallbergs Guld etc. som finns i närheten och kolla in deras dopmontrar med grejer..se om du fastnar för nåt...OM INTE kan du tex. gå till Debenhams och göra en personlig nalle i deras "nalleverkstad"eller kila in på en bokhandel köpa nån klassisk barnbok (tex. nåt av Elsa Beskow) och skriva nåt gulligt i den! Hoppas du hittar nåt du tycker passar;)

Angelica

Nämen är det två små killar du har, jag trodde det bara var en! Naturligtvis är det Sanna som kommer med denna viktiga information! Vad roligt!!! Hur gamla är de?

A-K

En personlig nalle, kan det bli gulligare?! Ska kolla upp det till helgen när jag ska till Sthlm, tack för tipsen!
Kram!

anina

Hej! Jätte fina kläder. Har inga egna barn men brukar köpa fina märkes kläder till mitt fadderbarn på 4år, hon älskar dem :-)

hannah.sthlm

Angelica: Jaa..det är hur kul som hellst..W är 10 år och Lilla-E är 3;)...lite läskigt bara att ha en tonåring snart när man känner sig typ som en själv..skoja bara;)Ha det Bra!

A-K: Jaa..kolla in nalleverkstan..good luck;) Kram

anina: Tack;)...förstår att ditt lilla fadderbarn blir glad=)

8ball

is very interesting site...

Gans

Hello%252C%2Bmy%2Bdesign%2Bdown.%250D%250A%253Ca%2Bhref%253D%2B%255C%2522http%253A%252F%252Fphatass.ivipsearch.com%255C%2522%253Ephat%2Bass%253C%252Fa%253E%250D%250Ahttp%253A%252F%252Fbigtitroundass.ivipsearch.com%2B%257C%2Bbig%2Btit%2Bround%2Bass%250D%250A%255Burl%253Dhttp%253A%252F%252Fbigtitroundass.ivipsearch.com%255Dbig%2Btit%2Bround%2Bass%255B%252Furl%255D%250D%250A%255Burl%253Dhttp%253A%252F%252Fphatass.ivipsearch.com%255Dphat%2Bass%255B%252Furl%255D%250D%250Ahttp%253A%252F%252Fphatass.ivipsearch.com%2B%257C%2Bphat%2Bass%250D%250A%253Ca%2Bhref%253D%2B%255C%2522http%253A%252F%252Fbigtitroundass.ivipsearch.com%255C%2522%253Ebig%2Btit%2Bround%2Bass%253C%252Fa%253E%250D%250Al

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Smit

Your+guestbook+is+example+of+middle%2Dclass+guestbooks.+Congratulation%21+I%92ll+show+your+site+and+guestbook+to+my+friends.u

Bob

I\'l be back... :)o

Sveta

You+have+built+a+good+websiteo

Jones

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!

Bob

Found+your+site+in+google%2C+and+it+has+a+lot+of+usefull+information.+Thanx.

Bob

Very%2Binteresting%2Bwebsite.%2BKeep%2Bup%2Bthe%2Boutstanding%2Bwork%2Band%2Bthank%2Byou...

Helga

I%255C%2527m%2Blove%2Bthis%2Bgreat%2Bwebsite.%2BMany%2Bthanks%2Bguyi

Elza

Thank for making this valuable information available to the public.

Anna

It\'s a great and valuable site!k

Britney

Many interesting information on your site - keep up good work.