Cremer en isprincessa verkligen kan behöva...

52049-194

...om det ska fortsätta vara så här kallt och ruskigt ute!
Här är 3 stycken jag vill ha just nu:
1. MURAD Essential-C Daily Renewal Complex ca 800 kr
2. MD Skincare Dr Dennis Gross, Hydra Pure Intense Moisture Cream ca 1150 sek
3. OLE HENRIKSEN Express the thruth Resistance Face Cream for Dry skin ca 600 kr

Alla tre märkena kan köpas på Åhlens City, Stockholm.

Nu ska jag gå och köra min Dior-rutin och soooova snart: Lilla-E är uppe i ottan och då är det bäst jag oxå är det...ska läsa klart ELLE som jag inte hunnit mer än att  bläddra i under veckan;)
Go natt! Dröm söta drömmar;)
22 kommentarer
Emma

oj, vad dyra krämer men de kanske ger dundervärk:)

hannah.sthlm

Emma: Jag älssskar lyxiga cremer och dessa tre skulle jag vilja prova..om d gör underverk eller ej återstår att se;)

AnnaMariaY

dyrt med creme och så, men det är egentligen bäst än en skit billig dålig kvalitet som kostar 20 spänn..;) hamnade bara här i blogg värld...;)

hannah.sthlm

AnnaMariaY: Ja kvaltetscreme är dyrt..men jag använder bara det...lönar sig i längden;)

8ball

is very interesting site...

Keno

You+guys+do+a+wonderful+job%21+Keep+up+the+good+work%21%21%212

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Amanda

The+site%5C%27%5C%27s+very+professional%21+Keep+up+the+good+work%21+Oh+yes%2C+one+extra+comment+%2D+maybe+you+could+add+more+pictures+too%21+So%2C+good+luck+to+your+team%21e

Elizabeth

Wow%21%21%21+Good+job.+Could+I+take+some+of+yours+triks+to+build+my+own+site%3F

Marilyn

Hello%2Badmin%252C%2Bnice%2Bsite%2B%2521%2BGood%2Bcontent%252C%2Beautiful%2Bdesign%252C%2Bthank%2B%2521r

Helga

Many interesting information on your site - keep up good work%

Anna

Hi+friends%21+Sorry+for+it%2C+but+I+very+need+money%21+%3A%282

Smith

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!o

Smith

Very cool design! Useful information. Go on!d

Jennifer

Thanks+for+your+project.+I+like+this+site.+KEEP+IT+UP..%25

Prohor

Sentimental+and+nostalgic.+Great.0

Vasilii

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.

Sveta

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..B

Jimpson

It\'s a great and valuable site!s

ivavmv

Hi My Name Is ivahxz.