Choose Juicy!

52049-113

....är ingen nyhet längre att Juicy Coutures kläder finns att shoppa på http://www.bubbleroom.se/....
ALLA  byxor och nästa alla munkhoodisar i bubblegumsrosa är SLUT..man tycker absolut de borde tagit in FLER så stor som efterfrågan är..Nåja..det finns fortfarande lite smått och gott kvar..för alla som gillar ljusblått ser det ljust ut..Fick iallafall just MIN AVI från post-utlämningsstället..kan hämta mitt paket från Bubbleroom efter kl 17 IDAG...Jippy!
Är lite snurrig idag...har precis ätit en macka....har förövrig varit fastande sedan Desperate H igårkväll för att jag skulle till doktorn idag och ta lite blodprov och då var det nödvändigt att fasta tydligen...med mitt låga blodtryck och blodsocker var det inte någon hit...har känt mig svimfärdig hela morronen..men nu börjar jag återgå till mitt "normala-jag" så sakta....
Blodproverna var ingen allvarligt för övrigt,ska bara kolla upp om jag lider brist på några vitaminer eftersom jag inte alltid äter så bra...Självklart var det en jättesöt läkarkandidat med hos doktorn, inte vad jag hade förväntat mig direkt,varför råkar jag alltid ut för dem?Förföljer de mig eller nåt..

Lilla-E ska gå på sin mini- teater idag,tycker det är helt fantastiskt att 3 åringar kan få lov att träna teater, han är så rolig och lär sig jättemycket==) Lilla-E tog förövrigt med sig Robbie Williams = hans nya gose chihuahua(tack Annie för stavningen) till dagis imorse. ...
Innan dess hade han matat honom med nappflaska och försökt ta av Robbie Williams stickade lilla lila/rosa dress  typ 23 gånger..men den går som tur är inte att ta av..skönt! då slipper vi = jag springa och leta efer den hela tiden vilket skulle blivit fallet om den hade kunnat gå att ta av!
Själv sov jag på mitt jättesööööta Hjärtörngot i natt, det som  jag fick igår!Me like veeeerymuch!  Lilla -E ville använda det som snuttefilt men som tur var lyckades jag förhandla tillbaka det mot en extra flaska välling:)
Ciao! tror jag ska äta lite mer nu när jag äntligen fååår...
17 kommentarer
Breath

Jag har hört att det redan börjar bli slut på juicy couture dock.

hannahsthlm

Jaaa..men en del grejer finns kvar, men är det rosa settet du syftar på så är det tyvärr slut;(

8ball

is very interesting site...

Bill

Great%2BSite%2B%252D%2Breally%2Buseful%2Binformation%2521G

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Sveta

Cool!.. Nice work...a

Amanda

Your+guestbook+is+example+of+middle%2Dclass+guestbooks.+Congratulation%21+I%92ll+show+your+site+and+guestbook+to+my+friends.%25

Bob

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.=

Marilyn

Excellent%2Bweb%2Bsite%2BI%2Bwill%2Bbe%2Bvisiting%2Bofteny

Kim

Wonderful pages! Keep up the grat work.f

Helga

Sentimental and nostalgic. Great.a

Jesus

You have built a good websitev

Jimpson

Thank+you+for+your+site.+I+have+found+here+much+useful+information...4

Prohor

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?

Kim

I enjoy your site very much! THANK YOU2